Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Повний посібник з лінкбілдингу для просування на Західний сегмент: Частина 1

Повний посібник з лінкбілдингу для просування на Західний сегмент: Частина 1

like 76
41
30
5

Для кого: SEO-фахівцям

Рівень підготовки: початковий

Ми продовжуємо допомагати нашим читачам освоювати «закони життя» в Західному сегменті. Цього разу нами був підготовлений гід з лінгбілдингу «від А до Я» від закордонного SEO-гуру Шона Андерсона. Роками накопичений практичний матеріал з особистого досвіду автора раніше був опублікований як статті-рекомендації в його блозі, насьогодні він оптимізований у вигляді повноцінного гіду з лінгбілдингу.

Сподіваємося, що 31 пункт посібника не залишить у вас питань щодо даної теми. У цьому випуску пропонуємо вашій увазі перші 10 пунктів.

1. Що таке лінкбілдинг в SEO?

Лінкбілдинг – це процес отримання посилань з інших сайтів. Отримання природних посилань безпосередньо покращує репутацію і позиції сайту в Google та інших пошукових системах.

Зміст:

ЧАСТИНА 1

  1. Що таке лінкбілдинг в SEO?
  2. Як будувати посилання в 2016 році?
  3. Що таке «природні» і «неприродні» посилання?
  4. Як еволюціонував лінкбілдинг?
  5. Негативне SEO
  6. Чи мертвий лінкбілдинг?
  7. Посилання як лазери
  8. Основи лінкбілдингу
  9. Що пошукові системи говорять про лінкбілдинг?
  10. Лінкбілдинг стає простішим, якщо у вас є гідний контент, на який хочеться послатися

ЧАСТИНА 2

  1. Розкажіть світу про свій сайт, але не попадайтеся на жебракуванні посилань
  2. Отримуйте посилання з реальних сайтів (а не з сайтів, які призначені тільки для посилань на інші сайти)
  3. Чи враховуються нетематичні посилання на мій сайт?
  4. Які посилання впливають на ранжування у видачі Google?
  5. Чи варто копіювати моїх конкурентів?
  6. Чи варто купувати посилання, щоб поліпшити позиції в Google?
  7. Чи безпечні взаємні посилання з непов’язаними сайтами?
  8. Кращий спосіб побудови посилань
  9. Чи варто користуватися каталогами посилань?
  10. Що таке «битий» лінкбілдинг?

ЧАСТИНА 3

  1. Чи хочу я отримати посилання на сторінках «Посилання на корисні сайти»?
  2. Уникайте синдикації статей
  3. Уникайте низькоякісних прес-релізів і реклами
  4. Чи є расшарювання в соцмережах новими посиланнями?
  5. Чи є лайки в Google+ важливим фактором ранжування?
  6. Приманюйте посилання інформаційно насиченим контентом
  7. Як отримати локальне посилання?
  8. Уникайте низькоякісних посилань
  9. Отримуйте посилання з медіа-ресурсів
  10. Як попросити про посилання в листі
  11. Підсумки

2. Як будувати посилання в 2016 році?

Існує багато способів побудови посилань в 2016.

Деякі методи є «законними», «білими» і «природними», в той час як багато (мабуть, навіть більшість) класифікуються як «чорні». Такі методи порушують принципи, викладені в посібнику для веб-майстрів від Google, і позначені як спам.

Даний посібник з лінкбілдингу призначений для новачків і не є посібником з заспамлення Google.

Лінкбілдинг може бути досить непростою справою. Хтось надає перевагу тактиці, що дозволяє і зовсім уникнути його, можливо, тому, що деякі вважають, що Google успішно прирівняв лінкбілдинг до спаму, в той час як новинна машина працює безперервно і орієнтується на Google PR або рекомендації Google щодо оцінки якості.

Безумовно, не весь лінкбілдінг є спамом, і насправді побудова посилань в 2016 – як і раніше, дуже важливий аспект оптимізації. Просто це не єдиний момент, на якому варто зосереджуватися.

Високоякісні посилання не можуть існувати окремо від високоякісного продукту, сервісу або сайту.

3. Що таке «природні» і «неприродні» посилання?

У лінкбілдинзі природне посилання – це вільно отримане редакційне посилання. Неприродне посилання – це посилання, яке створюєте ви самі. Вони обидві впливають на ранжування в Google.

  • Google стверджує, що не хоче враховувати ніякі посилання, крім редакційних.
  • Google докладає зусиль для сприяння високоякісному контенту з «додатковою цінністю», який отримав природні посилання. Він в основному орієнтується на позитивний «користувальницький досвід», а не на неприродні посилання, які не підпадають під дану концепцію.
  • Google прагне не брати до уваги штучні посилання, але його алгоритми не працюють так, як хотілося б. Тому деякі маркетологи спрощують задачу «додаткової цінності» і просто будують неприродні посилання. Це впливає на оцінку популярності даного сайту пошуковою системою, заснованої на посиланнях (такою як Google), а значить, і на здатність ранжуватися.
  • Чим більше посилань Google не відніс до спамних, тим вище ви ранжуєтесь і тим більше трафіку ви отримуєте.
  • Посилання, які Google хоче враховувати, важко зважити, а ті, які легко зважити, насправді і відносяться до тих посилань, за які Google хоче карати або в кращому випадку ігнорувати сайт.
  • Критики скажуть, що це через те, що SEO є найсерйознішою загрозою для Adwords – але якби Google не вжив жодних дій проти маніпуляцій, це зробило б безглуздим існування його рекомендацій.
  • Згідно Googleplex, маніпулятивні посилання – це спам.
  • Не тільки автоматизований процес отримання посилань класифікується як спам. Дехто цілими днями сидить за комп’ютером і вручну проставляє посилання, щоб обдурити Google. Це теж спам.
  • Розміщення великої кількості низькоякісних гостьових постів або прес-релізів на сайтах, за якими числиться спам в історії Google, – це теж спам. В остаточному підсумку це те посилання, яке ви створюєте в результаті вашої діяльності.
  • Якщо посилання призначене тільки для маніпуляції Google, він класифікує їх як неприродні. І якщо у вас їх занадто багато, ви потрапляєте під санкції або щонайменше є мішенню для наступного оновлення алгоритму, призначеного спеціально для переоцінки позицій сайтів з подібним типом посилань. Коригування позицій, я думаю, ґрунтується на тому, як довго вам сходило з рук обдурювання Google, і що, на думку Google, ви за це заслуговуєте.
  • Індустрія посилань здебільшого регулювалася такого роду неприродними посиланнями. Багато хто досі використовує ці методи, повністю ігноруючи рекомендації. Перші посилання, які я колись побудував, сьогодні були б позначені як «неприродні», і мої перші методи оптимізації теж. Це відомий у всьому тренд Google: що сьогодні належить до сірого SEO, завтра буде чорним SEO.
  • Зверніть увагу на те, що якщо ви маніпулюєте Google і ваша стратегія не передбачає «додаткової цінності» (чого вимагає Google), – це спам. Коротше кажучи, якщо це розважливий підхід для маніпуляції Google – це спам.
  • Індустрія професійних послуг значною мірою управляється Google PR машиною і практично не має можливості відхилятися від Google-рекомендацій для вебмайстрів, оскільки дехто вважає, що за цим підуть жорсткі заходи Google.

4. Як еволюціонував лінкбілдінг?

До квітня 2012 року Google практично не робив рішучих дій щодо такого роду зовнішньої оптимізації. Навіть малодосвідчений лінкбілдер міг без серйозних наслідків робити практично усе, що завгодно, для поліпшення позицій в Google. Досить було створити статтю довжиною в 300 слів, зробити на неї 500 неприродних посилань з унікальними анкорами, при цьому не гребуючи низькоякісними блогами. Такими нехитрими діями за кілька місяців можна було досягти топових позицій без особливого страху, що Google запідозрить неладне. Здавалося, так роблять усі (в конкурентних нішах).

Це було куди простіше, ніж сьогодні!

Великі сервіси з лінкбілдингу формували видачу Google, оскільки знали, що для Google посилання – це основний фактор ранжування.

Таким чином, оскільки вся робота зводилася до завалювання блогів рерайтами та генеруванням низькоякісних посилань, Google «скинув ядерну бомбу», випустивши Google Penguin. Після цього стара мантра зазвучала ще голосніше – отримуйте позиції тільки за ваші заслуги і унікальність, в іншому випадку ви будете покарані!

Я вжив фразу «скинути ядерну бомбу» в минулому часі, але це не означає, що все скінчено – боротьба з неприродними посиланнями триває і донині.

Незважаючи на те, що такого роду діяльність, як і раніше, може бути ефективною, існують високі ризики заробити санкції Google, навіть якщо у вас великий досвід в чорному SEO. Такі методи і сьогодні пропонуються нічого не підозрюючим власникам бізнесів в якості послуг і пакетів з лінкбілдингу. Але це неприйнятний спосіб для реальних компаній з єдиним сайтом.

Можливо, не варто мати тільки один сайт, але це виходить за рамки цієї статті.

У Google є кілька «сюрпризів» для вебмайстрів, які порушують правила, використовуючи так звані спамні посилання. На додаток до ручних санкцій, Google запровадив безліч модифікацій алгоритмів, включаючи Google Panda (гадаю, для боротьби з низькоякісними сторінками) і Google Penguin (для боротьби з низькоякісними посиланнями).

Google стверджує, що Google Panda і Penguin – це модифікації алгоритму, а не санкції, але критики скажуть, що це зайві подробиці.

До вашого відома, я занадто спростив зміни в Google цими двома алгоритмами, але якщо ви потрапили під Google Panda або Penguin, показники вашого трафіку стрімко б знизилися за одну ніч. І не факт, що відновилися б.

Удар нижче пояса є удар нижче пояса – дивлячись на трафік з Google, ви будете думати, що потрапили під санкції.

Мій блог не є чорним SEO-блогом. Я не буду детально розповідати про посилальні колеса, лінкхаби, мережі блогів, тристоронні посилання, багаторівневі сервіси з лінкбілдингу, хаки, нелегальний редирект, тому що я більше цим не займаюся (не те щоб раніше я цим сильно захоплювався).

Для мене після виходу Google Penguin в квітні 2012 (і особливо після впровадження Disavow links) основною метою стало створення чогось корисного на моєму сайті, що може привернути посилання. Таким чином мені не доведеться будувати неприродні посилання і боятися кожного оновлення алгоритму.

5. Негативне SEO

Ця стаття призначена для грошових сайтів, які ви не хочете спалити в Google, для сайтів, які несуть щось корисне для людей (в обмін на гроші). Якщо ви чітко налаштовані на порушення правил і короткостроковий результат, найміть закупівельника посилань або лінкбілдера, здатного допомогти вам у вашій бізнес-моделі, оскільки вам це знадобиться. Тут я вам не помічник.

Я працюю з компаніями, які налаштовані на довгі роки процвітання свого бізнесу і розуміють, що ключовими моментами для ранжування в Google є поліпшення сайту, багатий за змістом контент і кращий користувальницький досвід.

Набагато простіше отримати посилання на щось корисне, і отримані за це позиції в Google будуть надійніші. Як на мене, занадто багато людей відсилають звіти про спам і займаються негативним SEO для того, щоб інвестувати в неприродні посилання сьогодні.

Я нарахував щонайменше сім негативних SEO-атак на цей сайт за останні два роки (чого і слід було очікувати). Таким чином, негативне SEO, спрямоване на цей сайт, вбило можливість займатися побудовою низькоякісних посилань, навіть якщо б мені захотілося.

Сьогоднішнє негативне SEO виглядає майже так само, як побудова зворотних посилань кілька років тому. Але в цьому-то і суть – негативне SEO повинно виглядати так, ніби ви самі розмістили ці посилання. Через місяць такої кампанії вас зливають Google, і ви потрапляєте під санкції на рік.

Таке негативне SEO спрацює.

Серйозно.

Це був відмінний хід Google, який перевернув все з ніг на голову і змусив SEO боротися з самим собою, вбиваючи в процесі дешевий лінкбілдинг.

На щастя, правда в тому, що якщо ви працюєте над своїм сайтом і докладаєте трохи зусиль (гаразд, дуже старається), щоб створити щось унікальне, ви все ще можете отримувати топові позиції і відмінний трафік день за днем, поки ваші конкуренти знижуються алгоритмами Google.

Якщо ви абсолютний новачок у побудові посилань для вашого сайту, я б порекомендував вам зосередитися на створенні кращої сторінки в мережі,а потім думати, де ж можна отримати якісне посилання. Або знайдіть сайт, з якого ви хочете отримати посилання, подивіться його витікаючі посилання і створіть контент, здатний залучити його посилання.

Останнім часом Google стверджує, що хороше посилання – це посилання, про виникнення якого ти нічого не знаєш. Я не згоден з цим твердженням, тому що протягом усієї своєї кар’єри я шукаю посилання на дійсно хороших релевантних сайтах і думаю: «Я б хотів, щоб вони на мене послалися», і потім створюю контент, який дозволить мені роздобути це посилання. Як на мене, редакційне посилання – всього-навсього редакційне посилання. Якщо я покажу комусь контент і він вважатиме за потрібне послатися на нього добровільно, я вважаю таке посилання досить редакційним і хорошим способом отримання посилань навіть сьогодні.

Ви також можете визначити, який контент цікавить і приваблює посилання у вашій ніші, і створити схожий контент для отримання посилань. Якщо ви хочете мати стабільні позиції в Google у довгостроковому періоді, вам слід інвестувати в якісний контент і кілька вартих того посилань. Якщо ви не хочете цього робити, краще найміть крутого чорного SEOшника і заздалегідь приготуйте кілька запасних доменів.

Велика кількість низькоякісних посилань, що вказують на ваш сайт, несприятливо позначаться на ваших позиціях, до того ж платні посилання довго не живуть. Зрештою, неприродні посилання вилізуть вам боком. Отримуйте посилання з реальних сайтів, які не торгують посиланнями, і скоро ви помітите результат.

У 2016 році я б скоріше вибрав відсутність посилань і багато контенту, аніж велику кількість неприродних вхідних посилань на сайт, про який я дбаю. Ви завжди можете отримати гідні посилання на хороший контент.

Я витратив кілька останніх місяців на чистку мого блогу через нове SEO.

Ця сторінка є прикладом. Деякі старі пости на Хобо я видалив, частина статей переробив згідно актуальних рекомендацій, a якісь, схожі за тематикою, – об’єднав. Також я додав кілька доречних відео з Google. Таким чином, я створив сторінку, яка, сподіваюся, буде корисна бажаючим успішно просувати сайт у 2016 році.

Сьогодні я серйозно зосереджений на створенні контенту, і я рекомендую вам наслідувати мій приклад (щонайменше, розпочати). Я очікую, що цей пост послужить епітафією днях мого низькоякісного лінкбілдингу. І я не збираюся писати публікації на цю тему знову.

На своєму блозі я не хочу давати поради, які могли б зашкодити чиємусь бізнесу.

Більшість моїх постів на блозі з цього моменту будуть пропонувати щось унікальне, вони будуть спрямовані на збільшення трасту і сигналів релевантності, будуть відповідати очікуванням користувачів і задовольняти пошукові запити.

З цим типом оптимізації мені довелося познайомитися після виходу Penguin в 2012.

Навіть після санкцій ви все одно можете збільшувати вільний трафік з Google з кожним місяцем без олдскульних методів лінкбілдингу шляхом додавання великої кількості нового контенту, як показано в моєму прикладі нижче.

Трафик блога Hobo при использовании правильного линкбилдинга

Останні кілька років мені хотілося дізнатися, чи працює як і раніше, старе примітивне SEO, тобто SEO без неприродних посилань. Фактично я робив це без додавання нового контенту. Проте деякі блогери згадали мій блог:

«Але перш за все давайте звернемо увагу на великих гравців або, так би мовити,«Уорренів Баффетів у SEO-світі». Ніл Патель, Шон Андерсон, Якоб Кінг будуть першими у видачі, якщо ви загугли щось пов’язане з SEO. Спробуйте! Поради та прийоми цих майстрів впливають на багато сайтів»

Включаючи одного-двох моїх товаришів за цехом:

«Цікаво, що ви з легкістю зможете побачити, з якими сайтами ви конкуруєте у видачі, переглянувши, хто ранжується за схожими запитами. Візьмемо, наприклад, Hobo-Web.co.uk, який, я б сказав, дійсно добре ранжується за SEO-термінами в Британії »

Ось ще:

«Все, що я знаю про SEO, я дізнався з книг, відео, a також спостерігаючи за роботою деяких професіоналів SEO, таких як Шон Андерсон, Мартін Макдональд и Ріші Лахани»

Останнім часом я не вів блог і був «відлюдником» для соцмедіа, тому що останні півтора роки я не займався нічим, крім роботи зі своїми клієнтами. Я працював в тих самих напрямках, попередньо тестуючи все на Hobo.

Я відзначив для себе дві новини:
Хороша – SEO, яке мені подобається, досі працює; погана – для деяких людей це важка праця.

6. Чи мертвий лінкбілдинг?

Ні, але неприродні посилання не можуть бути основою роботи для будь-якого професійного SEO-спеціаліста, який несе відповідальність за трафік сайту реального бізнесу.

Хтось може сказати, що лінкбілдінг мертвий, але насправді, в 2016 році побудова посилань (будь-якого типу) все ще істотно впливає на ваше ранжування в Google: позитивно, якщо посилання з трастового ресурсу, і негативно – якщо з підозрілого.

В основі органічного лінкбілдингу лежить якісний контент. Google стверджує, що він хоче заохочувати його кращою видимістю у видачі.

Отримання незалежних високоякісних посилань на ваш сайт – як і раніше найважливіший фактор для отримання органічного трафіку з Google у незаспамлених конкурентних нішах.

Здебільшого Google ігноруватиме багато ваших посилання, а з часом нагородить Domain Authority (авторитетом домену), грунтуючись на якості ваших беклінків.

Як показує практика, чим більше авторитету у вашого домену, тим менше унікальності вам потрібно, коли мова йде про контент. Хоча останнє оновлення Google Quality, здається, серйозно зосереджено і на якості контенту.

Високоякісний SEO-копірайтинг ніколи не був таким важливим.

7. Посилання як лазери

Холодная и горячая страницы

У 2016 році для пошуку, індексації, категоризації та ранжування сайтів (сторінок) Google, як і раніше, покладається на посилання.

Контент завжди буде королем (особливо в майбутньому), але без посилань, контент є спірним питанням.

Ви можете бути власником найкращого в світі контенту, але якщо інші сайти не посилаються на нього, він може програти оптимизованому контенту більш «гарячих» сайтів, навіть якщо їх контент, в свою чергу, гірший за якістю, ніж ваш.

Посилання аналогічні лазеру. Щоб зрозуміти цю аналогію, ви повинні усвідомити, що успіх в пошукових системах за конкурентними запитами значною мірою зводиться до посилань, а саме до числа посилань, числа правильних посилань, числа «гарячих» посилань, і т.д.

Ссылки подогревают сайт

Посилання на якийсь сайт трохи «підігріває» його. Посилання мають здатність робити сайти «гарячими» і піднімати їх в топ.

Одні посилання згодом стають гарячими, інші остигають, а треті взагалі зникають, оскільки кожен сайт пов’язаний з тими сайтами, які посилаються на нього, і з тими сайтами, на які він посилається.

У силу постійних змін показник «теплоти» кожного сайту весь час змінюється. Чи зможете ви вплинути на це? Хіба що ви можете отримувати велику кількість «правильних» посилань і підтримувати «тепло» вашого сайту на більш високому рівні, ніж у ваших конкурентів.

Деякі сайти спалахують, а потім остигають, і навпаки.

Гаразд, забудьте про посилання. Запам’ятайте ось що: Google враховує посилання і фільтрує г … низькоякісний контент.

На ілюстрації нижче показані теплі, гарячі і холодні сайти. У цій моделі популярні сайти «тепліші» за менш популярні – це і є картина реального інтернету.

Теплова помітність: гарячі та холодні сайти

Отже, в індексі Google зараз є «гарячі» сайти, і «холодні» сайти.

«Гарячі» сайти добре відомі, добре залінковані та краще ранжуються з будь-яких ключів, якщо сторінка і структура сайту оптимізовані правильно з точки зору внутрішньої оптимізації.

«Гарячі» сайти мають траст, що дозволяє їх контенту індексуватися в Google майже моментально, особливо якщо контент унікальний і з хорошим співвідношенням ключових слів до природних слів.

Горячие и холодные страницы

«Холодні» сайти погано злінковані з сусідами і практично невидимі в Google, хіба що, за дуже специфічними запитами.

«Гарячі» сайти авторитетні та трастові.

«Холодні» сайти – це сайти, які прагнуть тепла, з дуже холодним посилальним профілем. Привіт додатковим результатам Google! Або, простіше кажучи, шмарклям.

«Гарячий» сайт потенційно добре ранжуєтся в Google, незалежно від тематичності сайту та релевантності домену, хоча за моїми спостереженнями, ці нерелевантні сторінки з часом можуть зникнути з видачі.

За багато років для розподілу вільного трафіку і припинення ранжирування сайтів по нерелевантних запитам Google виконав серйозну роботу по оцінці авторитетності доменів, релевантності та цілої низки інших факторів ранжирування (думаю, це завдяки Google Panda).

Чому Google ненавидить покупні посилання

Google ненавидить покупні посилання, тому що це очевидний спосіб генерування теплової помітності і зростання позицій, які сайт не заслуговує.

Визначення одного чи двох «гарячих» сайтів, і покупка посилань з «гарячих» сторінок цього сайту можуть відправити сайт в топ, навіть якщо він цього не заслуговує.

Google любить, коли посилання проставляються природно, тому що таким чином, ми виконуємо за нього роботу і визначаємо «гарячі» сайти, посилаючись на них.

Якби Google міг напевно визначити покупні посилання за допомогою своїх алгоритмів, не було б війни з покупні посилання.

Горячий сайт ссылается на холодныйУ цьому прикладі ми бачимо, як «гарячий» сайт посилається на «холодний», миттєво генеруючи джерело тепла на останньому. Для Google це не дуже природно.

Приклад гарячого сайту

Вікіпедія – приклад «гарячого» сайту. Всі посилаються на неї. Це, мабуть, один з найбільш «гарячих» сайтів на планеті поряд з Google.

Википедия - пример горячего сайта

Вікі ранжуєтся майже на всі запити, і могла б ранжуватися по всьому. Не тільки завдяки авторитету, а тому, що це інформаційний сайт! Багато критиків задаються питанням, це причина, через яку Google ранжує Вікіпедію так високо.

Звичайно, Вікі – це феномен.

У неї є посилання з «холодних» і «гарячих» сайтів, суміжних і несуміжних тематик.

Особливості «гарячого» сайту:

  • «Гарячий» сайт, це той, на який посилається багато сайтів, з різними тепловими показниками
  • «Гарячі» сайти можуть ранжуватися як запит, якщо сторінка і структура сайту оптимізовані
  • «Гарячі» сайти – це природний феномен, створений іншими сайтами, які на них посилаються. Чим популярніший сайт, тим більше «холодних» і «гарячих» посилань він буде отримувати.
  • Загалом, «гарячі» сайти посилаються на «гарячі» сайти. У загальних рисах, «гарячий» сайт не стане посилатися на «холодний» сайт, якщо тільки цей сайт не володіє унікальним новим контентом, якого більше ніде немає. Це, в свою чергу, робить цей сайт теплішим, тому що високоякісні сайти рідко посилаються на спамні.

Що потрібно робити, щоб роздобути більше відвідувачів з Google?

Припустимо, ваша сторінка оптимізована, і вам потрібне «тепло». Чим «тепліший» сайт або навіть сторінка, тим якісніше посилання для вашого сайту.

Якщо в анкорі посилання присутнє ключове слово, це додатковий плюс, але тільки якщо посилання редакційне. Багато лінкбілдерів сьогодні будують брендові посилання (посилання без ключових слів у анкорі).

Проблема в тому, що посилання простіше добути з «холодних» або «не дуже теплих» сайтів.

Велика кількість «холодних» посилань може служити сигналом неприродності посилальної активності. Найчастіше вони залишають брудні сліди, які Google може помітити.

8. Основи лінкбілдингу

Якщо ви не спамите, а команда Google Web Spam не у відпустці, то для отримання позицій в Google сьогодні вам знадобляться терпіння, доступний якісний релевантний контент, репутація, «власні досвід» і, найголовніше, – траст. Однак Google враховує його в останню чергу.

Очевидно, Google хоче нагороджувати унікальність, тому що її не можна виміряти.

Мені здається, правильніше буде зосереджуватися на поліпшенні вищезазначених чинників, а не на маніпулюванні за допомогою посилань. Процес лінкбілдингу не покращує якість, не приносить жодної «додаткової вартості» і не будує той контрольний профіль, який вітав би Google у довгостроковій перспективі.

Google вважає це спамом і каратиме вас, якщо викриє в намірі обійти алгоритми. Звичайно, це не зупиняє крутих спамерів. Але якщо ви тут, скоріше за все, ви не є крутим спамером, тому ми не будемо говорити про це доти, доки ви не будете знати, що робите. А може, навіть і після.

Принципи якісного працюючого лінкбілдингу:

  • отримуйте посилання з реальних сайтів, щоб побудувати Domain Authotity (авторитет домену). Посилання зі сторінок з низьким або високим PR не шкідливі. Якщо сьогодні у Сторінки наразі немає PR, можливо, завтра вона стане PR-5 сторінкою в реальності, оскільки Google Toolbar Pagerank дає неактуальні дані. Не варто йому сильно довіряти;
  • прагніть отримувати посилання з авторитетних сайтів вашої ніші. Знайдіть коло цих сайтів, хаб, де авторитети вашої тематики посилаються на когось і отримують посилання. Подумайте, як вам потрапити туди;
  • особливо не турбуйтеся про тематику сайту, який на вас посилається, але остерігайтеся нерелевантних сайтів з нерелевантними посиланнями. Насправді, один раз відхилившись від теми на своєму блозі, ви можете отримати велику кількість посилань з сайтів не вашої тематики;
  • спостерігайте за тактиками, які використовують ваші конкуренти, щоб роздобути посилання. Подумайте, як створити стратегію кращу за ті, що ви знайшли. Не будуйте посилання заради посилань і не мавпуйте;
  • використовуйте соціальні мережі не для отримання посилань, а для того, щоб ваш контент помітили і поділилися ним, що допоможе побудувати приватне співтовариство і підкреслить ваше авторство – це знадобиться в майбутньому;
  • отримуйте посилання з релевантних сайтів, але зрозумійте, що будь-яке редакційне посилання – це хороше посилання, і не важливо, на якій сторінці або на якому сайті воно розташоване (звичайно, якщо це не негативна SEO-атака);
  • зосередьтеся на методах якісного лінкбілдингу, щоб в майбутньому уникнути появи неприродних посилань в Google Webmaster Tools, які будуть супроводжуватися санкціями, можливо, довічними – це залежить від того, що конкретно ви зробили;
  • не дошкуляйте людям, випрошуючи у них посилання у листах, якщо не можете при цьому надати хороший контент, і не тероризуйте своїх друзів у соціальних мережах «комерційними пропозиціями»;
  • допоможіть іншим досягти їх цілей сьогодні, і хтось допоможе вам завтра. Я вважаю це простою істиною;
  • чим більше людей зловживають якимось певним типом посилань, тим швидше вони стають «токсичними». Не піддавайтеся стадним інстинктам, тому що ви, як новачок, в результаті будете найслабшим;
  • не має значення, який лінкбілдінг ви практикуєте – автоматизований чи ручний – якщо посилання неприродне, Google не захоче його враховувати;
  • наймайте підрядників з лінкбілдингу в 2016 з граничною обережністю;
  • якщо ви хочете отримувати посилання, створюйте на вашому сайті сторінки, які служили б для них «пунктом призначення».

9. Що пошукові системи говорять про лінкбілдинг?

Яка пошукова система дає кращі поради?

Якщо ви відмовитеся від думки, що кількість лайків у Google Plus є найважливішим фактором ранжування, ви зрозумієте, що побудова високоякісних посилань на ваш сайт – це, як і раніше, єдине, що ви зможете зробити для поліпшення позиції вже релевантної високоякісної сторінки (за умови, що ви, зрозуміло, не робили ніяких сумнівних дій у минулому. Але якщо такі були, то, в першу чергу слід позбутися їх слідів).

У конкурентних нішах ви з легкістю можете слідувати посібникам Bing/Yahoo, щоб ранжуватися в Google, але не думайте, що ви будете добре ранжуватися в Bing/Yahoo, використовуючи ту ж саму методику. До того ж за це Google може вас покарати, чого б не хотіла жодна розсудлива людина.

Bing нещодавно закликав усіх будувати релевантні посилання для поліпшення позицій. Bing сказав:

«Просто попросіть сайт про це»

Yahoo сказав:

«Ведіть переписку з веб-майстрами сайтів вашої тематики, тими, хто надає релевантний контент, щоб збільшити число посилань на ваш сайт»

У Google інша точка зору. Він каже:

«Будь-які посилання, призначені для маніпуляції … позиціями сайту у видачі Google, можуть розглядатися як частина посилальної махінації і порушення керівництва Google для веб-майстрів. Крім того, поява посилань, які проставлені НЕ редактором або не підтверджені власником сайту (інакше кажучи, неприродні посилання), можуть бути розцінені як порушення наших рекомендацій»

Дві з трьох найбільших пошукових систем Британії радять вам просити посилання у сайтів для поліпшення ранжування, і найбільша – Google – радить не робити цього.

Видача Bing виглядає як видача Google до оновлень Penguin і EMD (Exact match domains).

Сьогодні ви з легкістю можете отримувати позиції в Bing і у той же час провалитися з крахом в Google.

Дієва порада від Yahoo і Bing: отримуйте посилання зі схожих сайтів. Просіть про посилання, щоб збільшити число посилань, що ведуть на ваш сайт

І одкровення від Goоgle: якщо ми помітимо сліди лінкбілдингу, ми вас … покараємо.

Як Bing ставиться до лінкбілдингу:

Тут ви знайдете пост про лінкбілдинг і SEO для «розумних вебмайстрів» на блозі Bing.

  • Ви зв’язуєтеся з веб-майстрами інших схожих сайтів і даєте їм знати про існування свого сайту;
  • Якщо вони оцінюють ваш сайт гідно, вони розміщують посилання на вас, щоб допомогти своїм клієнтам. І це основа лінкбілдингу;
  • Релевантність важлива для кінцевого споживача … Ми бачимо зміст їх контенту і зміст вашого контенту. Якщо між ними немає зв’язку, вага такого посилання значно знижується, якщо взагалі не обнуляється;
  • Якщо релевантність важлива, то найбільше цінуються релевантні сайти, а саме сайти, на яких є хороший контент, у яких є історія у їх ніші, які отримали купу релевантних зворотних посилань. Сайти, які авторитетні в своїй сфері, вважаються авторитетними сайтами в цілому;
  • Якщо ви будете викриті в спробі маніпуляції, до вашого сайту застосують різні фільтри за спам, залежно від типу і важкості порушення. Якщо рівень спаму високий, сайт може бути покараний нижчими позиціями. Якщо порушення дуже серйозні, сайт може бути тимчасово або навіть назавжди видалений з індексу.

Це дає уявлення про лінкбілдинг і санкції за маніпуляцію – ми знаємо, що в Google така ж ситуація.

Політика bing щодо лінкбілдингу:

«Bing ставиться до лінкбілдінгу простіше – нас більше хвилюють наміри, які стоять за зусиллями, ніж способи побудови посилань. Проте методи часто відображають наміри»

Цікаво, у Google такий самий підхід? Схоже на те.

10. Лінкбілдинг стає простішим, якщо у вас є гідний контент, на який хочеться послатися

Отримання посилань стає простішим, коли ви маєте контент, який гідний посилань. Це так просто в деяких випадках.

Ваш контент повинен бути оригінальним. Це не означає, що він повинен прямо підірвати світ. Чим більше контенту ви додаєте на ваш сайт, тим більша ймовірність, що люди посилатимуться на нього сьогодні або в майбутньому.

Я досі отримую посилання на старі пости. Тому перша ідея, яку вам потрібно засвоїти: додавайте на ваш сайт високоякісний контент.

Я думаю, статті типу «Як …?» Або статті, в яких іде мова про поширені проблеми, які часто обговорюються на форумах і т.д. – їх ще називають вічнозеленими, поза часом або флагманами – найкраще підходять у якості приманки для посилання (і відвідувачів!).

Високоякісний контент завжди буде отримувати посилання, ним будуть ділитися в соціальних мережах, він представлений якось по-особливому і цікаво.

Отримавши достатню кількість посилань, ви з’являєтеся в ТОП-3 і помічаєте, що отримуєте більше і більше посилань.

З чого почати?

Бачите невеликий FAQ на вашому сайті? Цю сторінку потрібно поліпшити. Кожен FAQ може бути окремою сторінкою з хорошим Title, яка відповідає меті на правильно структурованому сайті.

Або ж ви можете перетворити FAQ поменше у довгограючий серйозний контент. Ви зараз читаєте один з них.

Запитайте, що люди хочуть знати про ваш продукт або сферу діяльності, не лише про ваш бізнес, і додайте такий контент на ваш сайт.

Наявність контенту істотно спрощує процес отримання посилань. Якщо у вас немає контенту, ви все ще можете ранжуватися в Google за рахунок посилань, але ви навмисно обмежуєте себе. І постарайтеся писати не лише про вашу нудну компанію. Більшості це просто нецікаво.

І пам’ятайте: Google нагороджує унікальність. Під якою мається на увазі глибокі, довгі, інформативні сторінки. І, що ви думаєте, – такий контент збирає посилання.

Першоджерело: Link Building: How To Build Links To Your Website in 2016 by Shaun Anderson

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Алина Крутоголова

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 оценок, среднее: 3,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх
  • Alex

    Спустя время удалять
    эти редиректы не нужно, так как передаваемый вес ссылок перестанет
    учитываться.

    Здравствуйте! Это что, нужно понимать буквально – бэклинки, ведущие на редиректную страницу, теряют свой вес?

    • Это часть вопроса подписчика: “Ведь оно потом пойдёт на 404-ю страницу, если спустя время убрать эти редиректы.” Ответ следующий: не стоит отключать редиректы, после переиндексации страниц, т.к. в таком случае внешние ссылки будут вести на страницы с 404 ответом сервера и их вес точно не будет учитываться.
      П.С. По поводу потери веса. Даже ссылки, которые стоят на нередиректые страницы, также со временем теряют вес т.к. происходит постоянный перерасчет ссылочного веса с учетом времени, что обязывает постоянно уделять время внешней оптимизации.