Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    7 етапів купівлі посилань

7 етапів купівлі посилань

like 62
41
5
16

Як купувати посилання та робити їх природними для пошукових систем – тема актуальна і обговорювана, особливо після того, як Google оштрафував безліч сайтів, що були запідозрені в купівлі посилань. На черговому занятті групи All in Top Василь Ткачов поділився своїм практичним досвідом – схемою природного просування сайту.
Увесь процес умовно можна розділити на сім етапів.

Перший етап: внутрішня перелінківка в межах сайту: забезпечення безперешкодної індексації сайту, скорочення абсолютно непотрібних посилань, які забирають на себе вагу. За умови сумлінного виконання даного пункту зростання відвідуваності збільшується в 2-3 рази.

Другий етап: набір природної посилальної маси або безкоштовні джерела посилань.

Припустимо, що ви тільки зробили сайт. Яке посилання з’явиться першим? Напевно, ви напишете: «Нарешті у мене з’явився сайт! Заходьте, дивіться, критикуйте». Саме такими будуть ваші перші посилання:
– з сервісів соціальних закладок;
– з повідомлень форумів;
– з блогів;
– з коментарів і т.д.
Василь рекомендував накопичити побільше подібних посилань. Зазвичай це:

безанкорні «ні про що»
вода #a# site.ru #/a# вода

Третій етап: платні безанкорні посилання «ні про що».

Навіть якщо сайт набрав багато природних посилань, буде потрібне додаткове “підживлення” для збільшення вагомості та авторитетності ресурсу, що знизить ймовірність накладення фільтрів і санкцій. Крім того, “накачування” статичної ваги підвищує видимість сайту в пошукових системах і сприяє збільшенню трафіку.

Четвертий етап: платні безанкорні посилання з тематикою.

На цьому етапі ми починаємо додавати тематику для того, щоб все виглядало максимально природно, і потім можна було підключити ключові слова. Якщо ми просуваємо ноутбуки, ми можемо написати про новий портал портативної техніки.

вода #a#site.ru#/a# тематика
вода #a#тут#/a# тематика

Необхідно міняти місцями тематику і воду. Якщо ми пишемо в тексті посилання адресу сайту, не факт, що тематичне оточення “схопиться” в якості анкору посилання. Використання ж в безанкорному просуванні альтернативного слова «тут» з більшою ймовірністю призведе до потрапляння біляпосилального тексту в анкор.

П’ятий етап: платні безанкорні посилання з ключовими словами.

Даний етап передбачає первинне просування за ключовими запитами. Попередні дві сходинки були потрібні для того, щоб максимально розбавити наш анкор-лист, оскільки безанкорними посиланнями з ключами ми починаємо спамити.
Використовувати ключові слова слід не у самому посиланні, а в оточенні, як писалося в уроці про принципи безанкорного просування:

ключове слово #a#тут#/a# вода
вода #a#тут#/a# ключове слово

Тут також потрібно міняти місцями ключове слово та воду – текст може враховуватися пошуковими системами і праворуч, і ліворуч.

В ідеалі для молодого сайту необхідно купити мінімум по 10 посилань (п. 3, 4, 5). Проаналізувати, якщо позиції ростуть, можна додавати безанкорні посилання з ключовими словами, в іншому випадку необхідно ще докупити посилань за кожним з трьох пунктів. За замовчуванням це потрібно робити обов’язково, оскільки на даний момент Яндекс і Google прекрасно розуміють, що покупні посилання – це посилання з ключовими словами. Пошуковику доводиться брати оточення – у даному випадку або ключове слово, або тематику в якості анкору посилання, знаходити сайт за цим посиланням, використовуючи оточення. Тому безанкорне просування і ділиться на три етапи.

Зазвичай безанкорний етап триває від одного до двох місяців. Необхідно почекати 1-2 апдейти, щоб подивитися, ростуть чи не ростуть позиції сайту. Найчастіше на цьому закінчується просування сайту, тобто на третьому і четвертому етапах ми прокачуємо сайт, а на п’ятому кроці ми вже просуваємо ключові запити. Але далеко не завжди на цьому закінчується все просування в ТОП.

Шостий етап (платний): «пробивання» ключових запитів.

Як зазначив Василь, над шостим етапом усі починають замислюватися відразу, а потрібно – через 1,5-2 місяці. Проходити його потрібно дуже акуратно, щоб занадто сильно не заспамити анкор-лист.
Для конкурентних тематик часто не вистачає не тільки ваги сайту, але і анкорних складових, які передбачають наявність запитів у текстах посилань.
Наприклад, ми просуваємо головну сторінку, і у нас 5 ключових фраз. Ми беремо 5 прямих входжень і купуємо по 10 посилань. Припустимо:

-два слова потрапили в ТОП 50;
-одне- в ТОП 100;
-два – ∞ (не зрозуміло де);

Якщо ви бачите, що позиції за першими трьома запитам ростуть, можна просто поступово збільшувати бюджет і купувати посилання. Вони самі йдуть в ТОП.
Подальша покупка посилань з ключами за останніми двома запитами призведе до переспаму. Тому є сьомий варіант.

Сьомий етап (платний): «доведення» ключових запитів.

Даний етап особливо важливий для однослівних запитів, коли є велика небезпека заспамити анкор-лист . Ми беремо

один ключ + разбавлення
другий ключ + разбавлення

Купуємо по 10 посилань і т.д. за  тією ж схемою (п. 6). Необхідно додавати якесь слово, яке найчастіше зустрічається в інтернеті. Наприклад сайт, ціна, фото і т.д.

У результаті виходить така семиступенева структура просування і покупки посилань.

Тривалість шостого етапу – мінімум 1-1,5 місяці. Побачити результат від покупки посилань можна після 1-2 апдейтів. Потрібно розуміти, чому сайт зростає, для цього після кожного етапу чекати якийсь час, тільки потім уже рухатися далі.

Усе так просто, але ніхто цього не дотримується. Виходить, що найчастіше етапів безанкорного просування взагалі немає, а шостий і сьомий етапи поєднуються.

Чому саме таке розділення? Відповідь напрошується сам – ми говоримо про природність просування і якість. За рахунок накопичення довідкового фундаменту ми природно збільшуємо авторитетність ресурсу. Імовірність “схопити” фільтр значно падає.

Співвідношення текстів у анкорах

Ще одне одвічне питання: скільки і на який бюджет потрібно купити посилань, щоб сайт опинився в першій десятці? На нього практично неможливо відповісти, оскільки потрібно враховувати безліч чинників: відповідність сайту критеріям якості, вік сайту і сторінки, що просувається, конкурентність запиту, місце, яке вже займає у видачі. Буде важливий характер посилань і якість майданчиків.
Починати рекомендується з невеликої кількості лінків, поступово збільшуючи бюджет. Якщо говорити про процентне співвідношення, зазвичай це:

– безанкорні та посилання з назвою бренду – 40-50%;
– ключові слова з разбавлянням – 25-35%;
– прямі входження ключового слова – 20-25%.

Залежно від тематики, співвідношення може бути іншим. Імпровізуйте – у будь-якій сфері необхідно експериментувати.

Для аналізу зовнішньої оптимізації сайту рекомендуємо скористатися сервісом Ahrefs.com. Це платний сервіс, але частина функціоналу доступна і в безкоштовній версії. Інтерфейс російською мовою. За допомогою Ahrefs.com можна переглядати список зовнішніх посилань, що з’явилися або були видалені (дані доступні за днями), усі тексти посилань, з якими ресурси посилаються на сайт, за якими запитами йде зростання позицій, а за якими – зниження та ін.

Висновок:
Цей рік пройде під знаком якості посилань. Робіть різноманітними тексти анкорів, не використовуйте понад 25% «якорів» з чистим входженням ключового слова. Не женіться за кількістю посилань. Створюйте хороший контент, прагніть зацікавити своїми товарами та послугами, щоб таким чином отримати цінні лінки.

Успіху та терпіння!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Наталия Б.

SEO-аналитик

Оптимизирую сайты с 2009 года. Люблю сложные кейсы, которые оказались не по зубам специалистам с других компаний. Делаю очень подробные аудиты.

Пишу статьи-инструкции на блог SiteClinic по SEO-инструментам и аналитике.

Любимая цитата: Чтобы добиться успеха, надо искренне любить то, чем вы занимаетесь.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх