- (Обновлено: ) Siteclinic
Поки немає жодного достовірного прикладу виходу сайту з-під Пінгвіна.
Зарубіжні колеги, які найбільше постраждали від дії цього алгоритму, пропонують попрацювати зі своїми посиланнями і жорстко відфільтрувати спамні від неспамних.
Як їх розрізнити? Що дасть такий підхід? Ми попросили наших експертів поділитися своєю думкою. В кінці статті читайте експертну думку Володимира Столбова, SEO-аналітика компанії SiteClinic.ru, і Сергія Кокшарова (Devaka).
Поради від закордонного колеги Ian Lurie.
Якщо ви потрапили під санкції Google Penguin, важко розпізнати спам-посилання серед хороших. Ви починаєте пояснювати, чому ваші посилання хороші і чому Google не правий. Але Google не потрібні ваші виправдання і обгрунтування, він просто не хоче спамних посилань.
Вам потрібно виконати дійсно якісну роботу, щоб позбутися їх.
Неприродні посилання = спам. Якщо посилання виглядає неприродним, вона — спамне.
Приклади спамних посилань:
1. Якщо у прес-релізі є посилання там, де вони за змістом не потрібні, це — спамні посилання.
2. Якщо ви отримали посилання через розміщення постів на форумі та подумали «Це допоможе мені підняти свій рейтинг!», Це – спамні посилання.
3. Якщо ви розмістили посилання на сайті з оголошеннями, де є тисяча сторінок з нісенітниці, котру ніхто не читає, на різні теми, починаючи від вуличних меблів і закінчуючи аналізами крові, це – неприродні посилання.
4. Якщо ви отримали посилання, додавши його до списку посилань на сторінці з тонною подібних, це – спам.
5. Якщо ви отримали посилання, зробивши купу закладок на сайт, як фанатик, воно – спамне.
6. Якщо у вас є безліч посилань з абсолютно нормальних сторінок, але всі вони одного типу: каталоги, форуми або прес-релізи, то окремо вони не спамні, але можуть бути спамними в сукупності. Позбавляйтеся від них!
7. Якщо Google вас оштрафував за посилання, і ви виявили, що це посилання спамне, нехай навіть трохи, то це неприродне посилання. ПРИБЕРІТЬ ЙОГО!
Ці поради здаються очевидними. Але за допомогою цих методів ви отримали посилання, щоб поліпшити свій рейтинг. А це робить їх неприродними. Часто оптимізатори намагаються виправдати свої посилання. Вони кажуть собі:
«У цьому прес-релізі лише 2 ключових слова з посиланнями. Це краще, ніж 3, тому все буде гаразд».
або
«Цей каталог спамних посилань належить тільки до продукції Кевлар. Все буде добре!”
або
«Мені було дуже складно отримати це посилання. Я не зніму його».
Google не хоче виправдань, він не любить спамних посилань.
Якщо ви оштрафовані, видаліть усі посилання , отримані через:
- купівлю посилань;
- використання в посиланнях слів: «дивовижний», «супер» і т.д.;
- прохання когось про посилання, яке не додає цінності їх сайту;
- торгівлю;
- написання однієї і тієї самої статті 100 000 разів.
Якщо ви не отримали посилання через реальний, серйозний маркетинг, знімайте його. Так, це страшно. Ви збираєтеся втратити авторитет (вагу) і деякі хороші посилання, але це ваш кращий хід. У Сайруса Шепарда є велике тематичне дослідження на цю тему. Прочитайте, що йому довелося зробити. Це працює.
Або виправдуйтеся, подайте запит на повторне включення в індекс і подивіться, що станеться. Усього лише кілька місяців у чистилищі, і вам можуть ще раз відхилити заявку. Що може бути гірше?
Остання порада. Є Інструмент відхилення посилань, але користуйтеся ним акуратно.
Деякі думки про інструмент відхилення посилань з форуму https://forum.searchengines.ru
«В октябре поисковик представил инструмент дезавуирования ссылок, чтобы помочь вебмастерам в решении этой задачи, но он фактически больше сообщает поисковику о ссылках, чем помогает быстро отключить их». |
Експертна думка
Володимир Столбов, SEO-аналітик SiteClinic.ru
Загалом, я згоден з думкою, висловленою в даній статті, з одним великим АЛЕ.
У США Google однозначно «рулить», і якщо сайт потрапив під чорно-білого птаха, потрібно вживати кардинальних заходів і, напевно, краще фізично видаляти посилання, а не користуватися disavow-link. Відмова від посилань – це надійніше.
Для сайтів у рунеті ситуація складніша, тому що, за необережних дій, можна не тільки не відновити трафік з Гугла, але ще і втратити трафік з Яндексу.
Тому, стикаючись з пінгвіном на просторах Росії, доводиться діяти за принципом «не нашкодь». І тут перевагу, на мій погляд, варто віддати сервісу Google-disavow, фізично видаляючи тільки найгірші посилання, від яких, швидше за все, немає толку і в Яндексі.
Сергій Кокшаров, експерт-аналітик, автор блогу Devaka.ru
Абсолютно згоден з автором статті. Будь-яке підозріле посилання слід знімати без жодного жалю. У мережі можна знайти ряд експериментів з видалення посилань, у більшості кейсів пошуковик тільки позитивно реагує на подібну чистку. Тільки ті посилання, до яких складно пред’явити претензії, будуть позитивно працювати в плані SEO. Оскільки я часто спілкуюся з власниками сайтів, є цікаве спостереження, що ті, хто ніколи за життя сайту не купував посилань, після «Пінгвіну» відчули, що у них великий потенціал, Google з 20-30 позицій вивів їх відразу в п’ятірку за досить частотними запитами.
Посилання відходять навіть не на другий план, а на третій-четвертий, після контенту, юзабіліті та трасту. Скоро може трапитися так, що вони будуть працювати як зараз meta-keywords – їх наявність не лише не поліпшує рейтинг, але може погіршити, оскільки видно, що була докладена рука оптимізатора, особливо якщо подібні сигнали відповідають внутрішній переспамленості ресурсу ключовими словами та іншими seo- методами.
Якщо хочете заробити дуже якісне посилання – дивіться на його властивість генерувати трафік. Якщо ваше посилання протягом місяця не дасть жодного відвідувача – це комерційне посилання, зроблена для ботів, якщо воно буде давати вам постійний, хоч і невеликий трафік, – це оптимальне рішення не лише в плані SEO, але і взагалі у плані маркетингу.
Еще по теме:
- Як відрізнити хороше посилання від поганого?
- 7 етапів купівлі посилань
- Ahrefs: найкращий не лише для аналізу посилань?
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.