Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Як досягти природності анкор-листа? 6 порад щодо складання текстів посилань

Як досягти природності анкор-листа? 6 порад щодо складання текстів посилань

like 74
29
25
20

Дуже важливо, щоб при зовнішньої оптимізації сайту посилання виглядали природно. Чим більш природними будуть посилання, тим менше шансів отримати санкції від пошукових систем.

Багато оптимізаторів почали замислюватися над анкор-листом тільки після того, як Яндекс ввів фільтр за посилання, а Google – алгоритм Panda. До цього, як правило, використовувався найпростіший варіант – прямі входження ключів.

На черговому занятті групи All in Top Василь Ткачов розповів, як навчитися оптимізувати текст посилання і не потрапити під санкції пошукових систем за спам.

Можна виділити три види анкор-листа:

  • спамний (переважання одного варіанта складання анкорів або тільки пряме входження ключа без змін і будь-якого розведення);

  • роздутий (відсутність ключових слів як таких. Сюди можна віднести і безанкорне просування);

  • нормований (ідеальний варіант, в якому присутні як ключові слова, так і разбавка).

Логічно припустити, що нас цікавить третій варіант.

Під час складання будь-якого виду анкор-листа завжди застосовуються:

  • пряме входження,

  • розбавлення.

Під час підбору анкорів багато хто використовує популярний сервіс https://wordstat.yandex.ru/. Введемо запит «м’які меблі». Це пряме входження, яке необхідно розбавити додатковими словами. Раніше в якості анкорів оптимізатори вибирали весь перший стовпчик «Пошуковики зі словами …»:

Зараз це не працює, тому що «магазин м’яких меблів» має інші закінчення і в даному випадку ми маємо справу вже з іншим пошуковим запитом. Нам потрібно визначити, як вживається конкретна словоформа «м’які меблі», відсікти інші відміни і відмінки. Скористаємося оператором «знак оклику», який дозволяє фіксувати форму того слова, перед яким він встановлений. Після цього наш вибір трохи звузиться:

Василь рекомендував розбавляти запити більш «легкими» словами, щоб під час розбору ключове слово мало для пошукових систем більший пріоритет. Для визначення ваги слова можна скористатися сервісом Євгена Трофименко – https://tools.promosite.ru/. Наприклад, якщо посилання буде мати анкор «м’які меблі магазин», найбільш «легким» буде слово «магазин». Воно частіше зустрічається і має широке значення:

У прикладі «м’які меблі фабрика» «фабрика» – важче слово, яке буде перетягувати вагу на себе:

З усього розмаїття ключових фраз необхідно підібрати такі, які підходять під запит. Подібний підхід стосується і Директу, і Рамблера, і будь-якої іншої системи статистики.

Що можна використовувати для різноманітності:

 Гасіння слів

Використовується рідко – зазвичай це додавання прикметника в анкор. Якщо у нас буде фраза «якісна м’які меблі», пошуковик відразу його «схопить», і воно буде швидше вливатися в анкор-лист.

– Тематичні слова

Для різноманітності необхідно формувати анкор-лист з тематичними словами: «м’які меблі дивани», «м’які меблі крісла».

– Перерахування

Наприклад: «м’які меблі, крісла, дивани». За спостереженнями Василя, якщо занадто часто вживати останній прийом, позиції падають.

Для разбавляння використовують:

  • Оголошення

Наприклад, в якості анкору ми можемо написати:

Це робиться для того, щоб всі ці слова потрапили в анкор-лист і, відповідно, розбавили ключові запити.

  • Імпровізація

    Для цього необхідно взяти зі сторінки сайту, що просувається, фрагмент тексту. У даному випадку ми переслідуємо дві цілі – робимо більш авторитетну сторінку з даного контенту, а також вносимо в анкор-лист досить сильну разбавку. Тому варто цим іноді користуватися.

Приклад – фрагмент тексту сайту https://www.allegroclassica.ru/

Отже, що таке разбавка? Наприклад, у нас є ключовик «м’які меблі» і ми точно знаємо, що в запитах:

«М’які меблі сайт»

«М’які меблі фото»

«М’які меблі ціна»

«М’які меблі форум»

слова «ціна», «фото», «сайт», «форум» не перетягувати вагу на себе:

Загалом виходить, що ми посилаємося цими анкорами, а просуваємо саме запит «м’які меблі», а не «м’які меблі сайт» і т.д. Це можна продемонструвати на прикладі пошукової видачі за запитом «оренда сайту», де ми знаходимо відповідну послугу. Але якщо ми пройдемо трохи далі, побачимо і «оренду квартир», і «оренду автомобілів» і все, що завгодно. Слово «сайт» не враховується пошуковиком, і у даному випадку це може нам допомогти.

Складаємо анкор:

Тепер залишається тільки доцільно їх використовувати.

Висновки:

Варіанти складання анкорів:

  • Розведення

До нашого ключового слова в анкорі додаємо слово з низькою вагою.

Наприклад: Ви можете замовити терасну дошку на сайті https://site.ru/

  • Пряме входження

Безпосередньо ключові слова з оточенням

Наприклад: Ви можете замовити терасну дошку на сайті  https://site.ru/

для разбавлення використовувати

  • Оголошення

Довгий анкор зазвичай рекламного характеру

Наприклад: Ви можете замовити терасну дошку на сайті http://site.ru/, телефонуйте

  • Імпровізація

Можна взяти будь-яку пропозицію з тексту і послатися нею на цю сторінку

 Що можна використовувати для різноманітності

  • Директ, Рамблер і т.д.
  • Гасіння слова

Використовується рідко, зазвичай це додавання прикметника в анкор.

Наприклад: Ви можете замовити якісну терасну дошку на сайті https://site.ru/

  • З тематичними словами

Використовується частіше, ніж вищеописані, але також акуратно.

Наприклад: Ви можете замовити терасну дошку на веранду на сайті https://site.ru/

  • Перерахування

Використання не рекомендовано за замовчуванням, було помічено, що переважання цього варіанту складання анкорів призводить до фільтрів.

Наприклад: Ви можете замовити терасну дошку, декін на сайті https://site.ru/

Додаткові сервіси:

Перевірити слова можна у сервісі Євгена Трофименко — https://tools.promosite.ru/use/weight.php.

Яке слово частіше вживається, можна перевірити у пошуковій системі Яндекс, налаштувавши відображення статистики за словами:  Особисті налаштування/ Налаштувати Яндекс / Решта / Налаштування результатів пошуку / поставити галочку навпроти пункту Відображати статистику слів

Бажаю, щоб з Вашими сайтами було все чудово. Успішного просування!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Коллегия Редакторов SiteClinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оценок, среднее: 4,50 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх