Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Внутрішня оптимізація сайту    Мобільна швидкість завантаження сторінки важлива, але поки що не для SEO

Мобільна швидкість завантаження сторінки важлива, але поки що не для SEO

like 50
23
10
17

Брайсон Меньє вважає, що, хоча швидкість завантаження сторінки на мобільних пристроях позитивно впливає на конверсію та утримання клієнтів, на мобільне ранжування вона має незначний вплив.

Є багато причин зробити мобільну версію вашого сайту швидкою, і Google недавно нагадав нам про них за допомогою нових досліджень показників швидкості завантаження сторінки на мобільних пристроях. Сред них:

pagespeed1

Джерело: Google/SOASTA Research, 2017

Але чи є SEO однією з цих причин? Чи будуть сайти, які поліпшили свій показник Google Page Speed ​​до 100/100, ранжуватися краще за ті, які цього не зробили?

Відповідь на перше питання – так. Google сказав, що швидкість є одним з факторів ранжування (з 2010 року), а в цьому році він буде використовувати швидкість завантаження сторінок мобільної версії замість десктопної для ранжування в мобільній видачі.

Але ще не зрозуміло, чи використовують вони це сьогодні та чи поліпшить позиції оптимізація показників мобільного Google Page Speed.

Якби це було так, сайти з найбільшими показниками органічного трафіку були б і самими швидкими – Але очевидно, що це не так.

Я перевірив ТОП -1000 сайтів рейтингу SEMrush з найбільшим органічним трафіком у Google’s Page Speed  і  сервісі перевірки адаптації для мобільних.

Хороша новина – 93% цих сайтів були, як мінімум, адаптовані під мобільні пристрої. Це краще в порівнянні з 60% сайтів (перед апдейтом Google мобільної адаптації в 2015).

Але ці сайти не стільки швидкі, скільки адаптовані під мобільні пристрої.

Лише 2% цих сайтів мали показники від 90 до 100 у Google Page Speed ​​для мобільних пристроїв, а середній показник за усіма сайтами склав 55/100.

pagespeed2

Джерело: рейтинг SEMrush ТОП-сайтів з найвищими показниками мобільного Page Speed.

Десктопні версії були швидші, але незначно. Усього 4% сайтів мали показники вище 90, а середній показник склав 67.

pagespeed3

Джерело: рейтинг SEMrush ТОП-сайтів з найвищими показниками десктопного Page Speed

Згідно з дослідженнями Google, час завантаження середньостатистичного сайту становить від 7 до 11 секунд. Коли ви розумієте, що сайт, який завантажується 9 секунд на мобільному пристрої, має показник Page Speed ​​60, здається, що топові сайти дуже схожі на ті, що ранжуються гірше.

Це означає, що зараз швидкість завантаження сторінки на мобільних пристроях не така важлива, як інші фактори ранжування. Можливо, ви хочете зробити ваші сторінки швидшими, щоб поліпшити конверсії та утримати клієнтів, але це, швидше за все, не допоможе вашому SEO.

Чи означає це, що вам не варто турбуватися про мобільну швидкість завантаження сторінок?

Перш ніж ви увірветься в кабінет свого боса зі словами «Зупиніть проект щодо поліпшення мобільної швидкості завантаження сторінок!», Я хочу сказати вам ще дещо.

Зробивши  мобільну швидкість пріоритетною, Google почне враховувати вашу мобільну швидкість завантаження під час ранжування, якщо він ще цього не зробив. Швидкість завантаження настільки важлива для Google, що він «взяв її у свої руки» за допомогою проекту AMP, даючи сайтам можливість швидко показувати свій контент на мобільних пристроях. Більшая частина трафіку в Google – це мобільний трафік, і, як ми бачили з Mobilegeddon, він не «гребує» стимулювати вебмайстрів до підвищенням позицій, якщо хоче змінити обличчя інтернету.

З огляду на це, я б порекомендував фахівцям SEO, які піклуються про вплив мобільної швидкості завантаження на ранжування, наступне:

Збільшення швидкості завантаження сторінки для мобільних пристроїв зараз не повинно бути пріоритетним питанням для SEO. Існує безліч доказів того, що збільшення швидкості завантаження добре позначається на вашому прибутку і може поліпшити якість SEO-трафіку, який ви одержуєте, але немає жодного доказу на користь того, що мобільна швидкість завантаження сьогодні важлива. Зробіть ваш сайт настільки швидким, наскільки це можливо, але не міняйте перевірені тактики SEO, тільки щоб отримати високий показник мобільної швидкості завантаження.

Мобільна швидкість завантаження, як і оптимізація під мобільні пристрої в 2014, може стати більш істотним фактором ранжування в майбутньому. Якщо це трапиться, ймовірно, Google зробить оголошення, як це було з мобільною оптимізацією, і тоді ви повинні будете вкласти ресурси у прискорення вашого сайту.

Тим часом підготуйтеся до цього, зробивши свій сайт настільки швидким, наскільки це можливо без залучення ресурсів за рахунок інших проектів, інвестуйте в AMP і діліться дослідженнями щодо впливу швидкості завантаження на конверсії а утримання клієнтів.

Оригінал статті.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Алина Крутоголова

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх