Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Внутрішня оптимізація сайту    Як використовувати спецсимволи в Title і Description для приваблювання користувачів з видачі

Як використовувати спецсимволи в Title і Description для приваблювання користувачів з видачі

like 78
25
27
26

Що таке спецсимволи Юнікоду та HTML

Символи Юнікоду – це конструкції SGML (англ. Standard Generalized Markup Language), за допомогою яких можна використовувати майже всі письмові мови світу, а також велика кількість спеціальних символів, яких немає в розкладці клавіатури.
Застосування таких знаків не обмежується оформленням Title і Description, проте у цій статті ви дізнаєтеся, як їх використовувати саме в цьому випадку.

Навіщо такі символи потрібні в заголовку й описі сторінки

Значки прямо не впливають на позиції у видачі, але можуть вплинути на клікабельність сніппету.
Під час оформлення тегів та метатегів, потрібно пам’ятати, що люди читають поверхово, тому важливий не лише контекст сніппету, але і його оформлення.

Символи привертають увагу користувачів.

Приклад:

Пример использования символов в сниппете

Можна використовувати не лише стрілки, а й інші спецсимволи, які підходять за змістом.

Крім того, це відмінна альтернатива знакам пунктуації. Якщо потрібно розділити дві смислові пропозиції між собою, щоб обидві при цьому потрапили в сніппет, краще замінити крапку одним із спеціальних символів.

Правильне використання спеціальних символів і «все добре, що в міру»

Спецсимволи слід вибирати, зважаючи на тематику сайту і конкретної сторінки.
Припустимо, якщо у вас сайт з написання рефератів, доповідей тощо. Розділовий знак можна замінити символом із зображенням папки для файлів:

Пример использования значка папки в Title

Або, якщо сайт пропонує туристичні путівки за кордон з перельотом, доречний буде спецсимвол із зображенням літака:

Пример использования значка самолёта в Title

Однак не перестарайтеся з кількістю та «яскравістю» значків, інакше сніппет буде виглядати непривабливо.

Приклад занадто великої кількості символів:

Пример некорректного использования символов в сниппете

Такий сніппет, можливо, приверне увагу, але занадто велика кількість значків, скоріше, відлякає користувачів, ніж спонукає замовити взуття.

Як зрозуміти, як відобразиться символ у браузері

Важливо пам’ятати, що ці значки по-різному відображаються в кожному браузері і на кожному пристрої.
Перш ніж оформляти Title і Description зі значками, перевірте, як вони будуть відображатися.

Подивитися, як відобразиться той чи інший символ у сніппеті, можна шляхом перевірки у пошуковій видачі:

1. Відкрийте сторінку пошуку, введіть будь-який запит і натисніть «Знайти».
2. Кліком правої кнопки миші відкрийте меню, в якому виберіть пункт «Переглянути джерело сторінки».
3. За допомогою інструменту, зображеного нижче, вкажіть один з фрагментів видачі і ви побачите цей елемент у коді.

инструмент выбора элемента страницы в коде

4. Натисніть на елемент коду, який ви будете міняти. Вставте в текст бажаний символ і натисніть Enter. Тепер ви бачите, як цей символ відображається в пошуковій видачі з того браузеру, яким ви скористалися.

Проверка отображения символов в сниппете с помощью кода страницы

Зміни, внесені в обраний сніппет таким чином, не будуть збережені. Під час оновлення сторінки сніппет буде відображатися у первісному вигляді.

Плюс такого методу перевірки – ви приблизно дізнаєтеся, як буде виглядати сніппет. Мінус – займає багато часу і не дуже зручно.

Існують сервіси, у яких можна перевірити кінцевий вигляд сніппету, однак вони не гарантують 100% варіанту. Наприклад, Saney дозволяє перевірити вид сніппету Google у десктопній видачі:

Проверка сниппета в поисковых системах Google

Після того, як зміните заголовок та опис сторінки, дочекайтеся її переіндексації та обов’язково перевірте коректність відображення символів.

Якщо обраний спецсимвол не з’явиться у видачі, ви побачите на його місці порожній квадрат або знак питання.

Приклад некоректного відображення:

Пример некорректного отображения символов в сниппете

Які символи не варто використовувати

Варто згадати, що Emoji більше не відображаються у сніппеті десктопної пошукової видачі Google.
Їх ще можна зустріти у сніппетах деяких сайтів, проте не варто додавати емодзі зараз – це може стати марною тратою часу.

Не потрібно використовувати символи, що не належать до тематики вашого сайту та конкретної сторінки, щоб не збивати користувача з пантелику.

Де знайти ці символи

Існує кілька сайтів зі списком спецсимволів. Один з найбільш зручних для підбору відповідних значків – Таблиця символів Юнікоду.

Выбор символов Юникода в сервисе

Значок, який ви шукаєте, потрібно ввести в рядок пошуку на сайті та вибрати із запропонованих той, який більше імпонує.

Також деякі з них можна знайти у Вікіпедії.

Символи, які часто використовуються:

Значення Символ Юнікод HTML Символ Юнікод HTML Символ Юнікод HTML
Стрілки U+27A8 ➨ U+2794 ➔ U+27A4 ➤
U+279C ➜ U+25B6 ▶ U+261B ☛
Знаки валют $ U+0024 $ U+20BD ₽ £ U+00A3 £
U+20AC € U+20B4 ₴ ¥ U+00A5 ¥
Зірки U+2605 ★ U+2606 ☆ U+272D ✭
Спеціальні символи © U+00A9 © ® U+00AE ® U+2122 ™
Значки телефону U+1F580 🖀 ? U+1F4DE 📞 ? U+1F4F1 📱
Транспорт ? U+1F69A 🚚 U+2708 ✈
Галочки U+2713 ✓ U+2705 ✅ U+2714 ✔
Різне U+271A ✚ U+2600 ☀ U+2665 ♥
U+273F ✿ U+2709 ✉ U+2662 ♢

Висновок

Текстова складова відіграє головну роль в оформленні Title і Description. У метадані обов’язково включити основні ключові запити, за якими користувачі будуть знаходити ваш сайт. Одного лише тексту може бути недостатньо, тому важливо стежити за тим, як виглядає сніппет у пошуковій видачі.

Не завжди сайт, що знаходиться на першому місці у видачі, отримує більше трафіку, ніж ті, які займають 2-3 позицію. На це якраз і впливає привабливість сніппету, поліпшити яку можна за допомогою спецсимволів Юнікоду та HTML.

Не варто забувати про те, що зовнішній вигляд сніппету можна значно поліпшити не тільки за допомогою спецсимволів, але й інших елементів: рейтингу (зірки), чату з компанією, швидких посилань, цін товарів, адрес і телефонів магазинів або компаній, а також зображень.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Юлия Е.

Помощник SEO-специалиста

Работала помощником руководителя в молодой IT-компании, после чего прошла курсы SEO. Пришла в SiteClinic и поняла, что хочу работать именно здесь.

Окончила курсы английского языка с уровнем Upper-intermediate, первую работу получила в 15 лет, работаю помощником SEO-специалиста.

Занимаюсь продвижением проектов клиентов.

Девиз: Работа сама себя не сделает.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (25 оценок, среднее: 4,56 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх