- (Обновлено: ) Siteclinic
Продовжуємо публікацію оглядів он-лайн навчання в майстер-групі All in Top. На першому занятті ми навчилися правильно складати семантичне ядро на основі аналізу сайтів-конкурентів. У цьому занятті я розповім, на що потрібно звертати увагу при написанні контенту, які елементи необхідні на сторінці, як прописувати мета-теги …
У попередній статті «Підбір правильного семантичного ядра для молодого сайту» ми зупинилися на етапі заповнення сайту контентом. Цей пункт викликав питання, тому для початку я напишу основні моменти, на які звертав нашу увагу Василь Ткачов при написанні текстів.
Головне – це унікальність і читаність вмісту. Забудьте про кількість входжень ключових слів. Дотримуйтеся логіки в тексті. Під час розміщення на сайті, тексти повинні бути відформатовані для зручності сприйняття. Логічну розмітку (em, strong) використовуйте тільки для списку, якщо такий є. Також добре буде, якщо ви доповните статті унікальними зображеннями.
На головну я написала текст, що відображає основну ідею сайту, з урахуванням ВЧ запитів з мого семантичного ядра, для просування яких буде потрібно більше зусиль і часу, і які в подальшому будуть приносити основний трафік. Для внутрішніх сторінок були написані статті з трендовими запитами. Використовуйте заголовки за необхідністю або у разі, коли потрібно виділити основну думку (укладати в теги H не обов’язково). Не забудьте заповнити сторінку Контакти. Обов’язково вкажіть усі можливі контакти для зв’язку, в тому числі номер телефону, за допомогою якого для сайту можна визначити регіон.
Також я розмістила на своєму сайті кнопки соціальних мереж. Для чого це робиться, думаю, пояснювати не потрібно. SMM просування допомагає збирати більшу кількість читачів і передплатників на ресурс, що просувається. Накрутка соціальних сигналів не працює, тому використання сервісів, що надають подібні послуги, не має сенсу, оскільки сьогодні ці фактори пошуковими системами занижені.
Додавання нових кнопок соціальних мереж повинно бути обгрунтовано і доцільно, оскільки всі вони представляють собою скрипт, який завантажується на сайт і зменшує швидкість його завантаження. А цей критерій враховується під час ранжування сайтів у пошуковій видачі.
Соціальні сигнали
Twitter – https://twitter.com/goodies/buttons
Facebook – https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins..
Google+ – https://www.google.com/+1/button/
Яндекс – https://api.yandex.ru/share/
Соціальні коментарі
Facebook – https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins..
ВКонтакте – https://vk.com/developers.php?p=Comments
Універсальний скрипт додавання на сайт або блог кнопок соціальних мереж і закладок – https://share42.com/
Тестування швидкості завантаження сайту – https://site-perf.com/
Тестування швидкості завантаження сайту, пінг, моніторинг доступності сайту – https://tools.pingdom.com/fpt/
Ключові помилки оптимізації
Title, Description, Keywords, H1, Alt є важливими атрибутами оптимізації, ідентифікаторами релевантності сторінки конкретним запитом.
Title – перший елемент після домену, на який звертає увагу пошукова система, найважливіше, що є у будь-якого документу, чи то файл чи html-документ.
Для початку наводимо загальні характеристики та рекомендації, якими повинен володіти Title:
- максимальна довжина – 64 символи;
- унікальність для кожної сторінки;
- без перерахування ключових слів;
- без повторення одних і тих самих ключових слів;
- один пасаж;
- точна відповідність змісту сторінки;
- привабливість, відповідність намірам користувачів;
- НЕ спамний;
- порядок слів не важливий – важлива читабельність;
- для поділу можна використовувати будь-які символи –, * | / і т.д.
- не використовувати знаки питання й оклику, двокрапку;
- не використовувати порожні слова: Головна, Про нас і т.д.;
- не використовувати великі букви;
- на першому етапі просування не писати назву компанії, адресу і телефон (застосовуйте їх лише в розширених сніппетах).
Важливо пам’ятати, що Title приймає участь у сніппеті та досить сильно впливає на ставлення покази/кліки, притягаючи увагу користувачів і закликаючи перейти на ваш ресурс. За умови його правильного складання й унікальності контенту, ми не втратимо жодної сторінки.
Якщо сайт невеликий і не має окремого розділу під кожен вид товару або послуги, ми формуємо Title, виходячи з нашого семантичного ядра, і прописуємо все для головної. Якщо ж у нас є розподіл за напрямками, прописуємо даний мета-тег для кожної сторінки.
Складаємо читабельну пропозицію без дублів слів. Якщо за змістом вам необхідно повторити якесь слово, ви можете зробити це, але з огляду на те, що чим далі розташовано друге слово від першого, тим вища ймовірність розриву title у сніппеті.кое-то слово, вы можете сделать это, но учитывая, что чем дальше расположено второе слово от первого, тем выше вероятность разрыва title в сниппете.
Як Description ви можете написати комерційну пропозицію, яка відповідає таким характеристикам:
- обсяг до 180 символів;
- наявність ключових слів ( без спаму );
- відповідність контенту сторінки;
- унікальність для кожної сторінки;
- заманює або продає текст.
Основні помилки складання Title і Description можна простежити, скориставшись пошуком.
Не зрозуміло, яку інформацію, товари або послуги надають сайти з наведеного нижче прикладу пошукової видачі за запитом «головна сторінка». Крім того дані ресурси ніхто не знайде.
Характеристики, якими повинен відповідати метатег Keywords:
- містити не більше 5-6 ключових запитів;
- бути не спамним.
Неправильне складання Keywords:
Яндекс враховує Keywords під час визначення відповідності сторінки пошуковим запитам – у цьому можна переконатися, перейшовши за посиланням https://help.yandex.ru/webmaster/?id=1111858.
Це означає, що в разі, якщо ключовий запит з Keywords не було визначено як спамний і зустрічається на сторінці, Яндекс може врахувати це, і документ отримає деяку перевагу за даним запитом під час ранжування. Крім того, в разі відсутності тексту на сторінці (за наявності одних тільки зображень), даний метатег додасть документу тематичне забарвлення.
З упевненістю можна сказати, що перенасичений ключовими словами, спамний Keywords, напевно, буде розцінений як спроба маніпуляції пошуковою видачею, і сторінка буде гірше ранжуватися.
Обов’язково прописуйте атрибути alt і title для тегу картинок IMG. Описувати зображення природним чином, без спаму. Різноманітність альтів приверне додатковий низькочастотний трафік з пошуку за картинками Яндексу або Google.
Рекомендації
У Joomla метатег title формується не зовсім правильно, це можна виправити. Для його налаштування ви можете скористатися можливостями плагіну Artio JoomSEF – https://www.artio.net/downloads/joomla/joomsef.
Пошукова оптимізація сайту для блогу на WordPress здійснюється за допомогою плагіна All in One SEO Pack – https://wordpress.org/extend/plugins/all-in-one-seo-pack/.
Еще по теме:
- 6 функцій Key Collector, які замінять платні інструменти
- Анатомія бездоганною внутрішньої оптимізації сайту під Західний сегмент
- «Хороша поведінка» – як працювати з поведінковими чинниками на «відмінно»?
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.