- (Обновлено: ) Алина Крутоголова
Для кого: SEO-фахівцям, які роблять перші кроки в буржунете
Сьогодні багато SEO-фахівці Рунету намагаються робити перші кроки в Західному сегменті. Ця стаття допоможе розібратися, як правильно робити внутрішню оптимізацію під зарубіжний пошук.
Брайан Дін – підприємець і SEO-експерт, який спеціалізується на стратегіях щодо збільшення трафіку пошукових систем. Є засновником компанії послуг інтернет-маркетингу, а також веде один з найпопулярніших на Заході блогів Backlinko, де дає дієві поради щодо оптимізації.
Вважаємо, що і нашим читачам будуть корисні практичний досвід і рекомендації автора.
Коли мова йде про внутрішню оптимізацію, мабуть, немає сенсу говорити про відомі всім метатеги чи щільність ключових слів.
Якщо ви шукаєте реальні стратегії, які можна використовувати для вашого сайту, тоді дана інфографіка – для вас.
Це простий чек-лист, який допоможе підвищити віддачу від вашого контенту у вигляді зростання пошукового трафіку.
Пояснення до інфографіки про внутрішню оптимізацію:
1. Використовуйте ЧПУ
Google стверджує, що перші 3-5 слів URL-адреси мають більшу вагу, ніж наступні. Тому намагайтеся робити URL-адреси короткими та змістовними, і не забувайте включати у них цільові ключові слова.
Іншими словами:
Уникайте некрасивих: backlinko.com/p=123
і довгих URL: backlinko.com/8/6/16/cat=SEO/on-page-seo-is-so-amazing-omg-its-the-best
Детальніше – дивіться відео
(за необхідності можна включити субтитри російською мовою)
2. На початку тегу <Title> розташовуйте цільове ключове слово
Тег <Title> – найважливіший фактор внутрішньої оптимізації.
Взагалі, чим ближче ключове слово до початку <Title>, тим більшу вагу воно має для пошукової системи.
Брайан
стверджує:
«Це не означає, що <Title> повинен завжди починатися з ключового слова, але намагайтеся помістити його якомога ближче до початку.»
3. Використовуйте уточнення в <Title>
Використання уточнюючих слів і фраз, таких як: «кращий», «посібник», «огляд», «2016» допоможе поліпшити ранжування за long-tail запитами.
Детальніше – дивіться відео
(за необхідності можна включити субтитри російською мовою)
4. Додавайте заголовок у тег <H1>
Тег <H1> — це тег заголовку. Більшість CMS (такі, як WordPress) автоматично додають <H1> у заголовок постів. Хоча зустрічаються теми, в яких ця функція не працює. Тому перевіряйте код на наявність <H1>.
Брайан
стверджує:
«Я вважав, що WordPress поміщає заголовки в <H1>, поки якось не помітив у коді наступне:
Деякі теми WordPress можуть використовувати <H1> для збільшення тексту. У прикладі – поле для введення електронної адреси, розташоване в <H1>.
Тому краще перевіряти код на наявність лише одного тегу <H1> на сторінку. І цей <H1> повинен містити цільове ключове слово.»
5. Прикрасьте сторінку мультимедіа
Привабливі картинки, відео та графіка можуть скоротити показник відмов і збільшити тривалість перебування користувачів на сайті. Для Google ці поведінкові чинники є вагомими під час ранжування.
Брайан
стверджує:
«Ви, напевно, помітили, що я використовую багато зображень, діаграм і скріншотів на своєму сайті. Це тому, що я твердо впевнений, що це робить мій контент кращим.
Також мультимедіа покращує поведінкові фактори, на які Google звертає увагу.
Крім того, це збільшує додаткову цінність контенту. Це означає, що люди з більшою ймовірністю відвідають ваш сайт.»
6. Розташовуйте підзаголовки в тезі <H2>
Включіть цільове ключове слово принаймні в один підзаголовок, який, у свою чергу, слід помістити в <H2>
Брайан
стверджує:
«Це,е, безумовно, не замінить і не зведе нанівець внутрішню оптимізацію. Але мої тести показують, що наявність цільового ключового слова в <H2> може трохи позитивно впливати.
Ось приклад застосування даної стратегії (ключове слово «SEO strategy»)
7. Додавайте ключове слово у перші 100 слів
У перших ста словах тексту обов’язково має міститися цільове ключове слово.
Брайан
стверджує:
«Ви напевно робите це природно. Однак багато людей починають свої пости з довгих нескладних вступів, через що включають цільове ключове слово значно пізніше. Слідкуйте, щоб воно зустрічалося в перших 100 словах, це допоможе Google зрозуміти, про що ваша сторінка.»
8. Використовуйте адаптивний дизайн
У 2015 році Google почав знижувати позиції сайтів з неадаптивним дизайном. І цілком ймовірно, що в подальшому до них будуть застосовуватися більш жорсткі заходи. Якщо ви хочете, щоб ваш сайт коректно відображався на мобільних пристроях, використовуйте адаптивний дизайн.
Брайан
стверджує:
«я здивуюся, якщо ваш сайт не підтримує мобільну версію. Але якщо це так, то, можливо, стимул отримати більше трафіку зможе підштовхнути вас до цього кроку.
І якщо ви збираєтеся зробити ваш сайт придатним для перегляду з мобільних пристроїв, я вкрай рекомендую використовувати адаптивний дизайн. На мій погляд, це ідеально для користувачів. А ще Google це подобається.»
9. Використовуйте вихідні посилання
Це просто біла SEO-стратегія для того, щоб отримати більше трафіку.
Вихідні посилання на пов’язані сторінки допомагають Google зрозуміти, який темі присвячена ваша сторінка. Також це дає Google зрозуміти, що на вашій сторінці знаходиться якісна інформація.
Брайан
стверджує:
«Відсутність вихідних посилань – мабуть, найпоширеніша помилка серед тих, що мені доводилося бачити. Я намагаюся використовувати по 2-4 посилання на кожні 1000 слів. Це хороший практичний метод для більшості сайтів.
Майте на увазі, що якість сайтів, на які ви посилаєтесь, відбивається на вас. Тому, за можливості, посилайтеся на авторитетні сайти.»
10. Внутрішні посилання
Додавайте по 2-3 посилання на кожен пост.
Брайан
стверджує:
«Кращим прикладом якісної внутрішньої перелінковки є Вікіпедія. Редактори Вікіпедії додають багаті ключами внутрішні посилання на кожен запис.
Деякі сторінки можуть містити понад 50 внутрішніх посилань. Але це Вікіпедія. А я пропоную більш простий (і безпечний) підхід: посилайтеся на 2-5 старих постів під час публікації кожного нового.»
11. Підвищуйте швидкість завантаження сайту
Google стверджує, що швидкість завантаження сторінки є одним з факторів ранжування. Для збільшення швидкості завантаження сторінок використовуйте CDN, зменшіть обсяг зображень і використовуйте швидкі хостинги.
Переконайтеся, що ваш сайт завантажується не довше, ніж 4 секунди: дослідження MunchWeb показали, що 75% користувачів не відвідували повторно сторінки, час завантаження яких перевищував 4 секунди.
Ви можете легко перевірити швидкість завантаження сайту за допомогою GTMetrix.com:
стверджує:
«Мережа доставки контенту (CDN) і плагіни кешування – це здорово, але найефективнішим способом збільшення швидкості сайту буде купівля хорошого хостингу.
5 доларів на місяць за хостинг – пристойні гроші, але вони не забезпечать вам належної швидкості.
Мені вдалося скоротити час завантаження сторінок з 6 до менш, ніж 2 секунд, завдяки переходу з 5-доларового на першокласний хостинг (для свого сайту я використовую SynthesisHosting).
З точки зору конверсій і SEO, ROI (віддача від інвестицій) від преміум хостингу нічим не переплюнеш.»
12. Використовуйте LSI-ключі
LSI-ключі – це синоніми, які використовує Google, щоб визначити релевантність (і, ймовірно, якість) сторінки. Додавайте їх у кожен пост.
Брайан
стверджує:
«Я не особливо парюся через LSI-ключі, тому що я, як правило, пишу довгий контент.
(Довгий контент збільшує шанси, що ви використовуєте LSI-ключі природним чином).
Але якщо ви хочете переконатися у використанні LSI-ключів на 100%, вбийте в пошук Google свій ключ, перегорніть до
«Searches related» ( «Разом з … часто шукають») внизу сторінки і додайте кілька з них на вашу сторінку:
13. Оптимізувати зображення
Переконайтеся, що назва зображення так само, як і атрибут ALT, містить цільове ключове слово (on_page_seo.png).
стверджує:
«Інша причина,через яку вам слід оптимізувати зображення, – це ще один спосіб дати зрозуміти пошуковій системі, про що ваша сторінка, що у свою чергу допоможе їй під час ранжування в органічному пошуку.
Коли Google бачить на сторінці картинки з атрибутами Alt «блакитні віджети» та «зелені віджети», це говорить йому: «Ця сторінка про віджети».»
14. Використовуйте кнопки соціальних мереж
Соціальні сигнали, можливо, і не роблять прямого впливу на ранжування, але соціальний обмін привертає увагу до вашого контенту.
І чим частіше ви звертаєте на себе увагу, тим більша ймовірність того, що ваш сайт відвідають. Тому не соромтеся розміщувати соціальні кнопки.
Дослідження BrightEdge показують, що легко помітні соціальні кнопки можуть збільшити соціальний обмін на 700%.
Брайан
стверджує:
«Соціальні сигнали не є важливою частиною алгоритмів Google. Але соціальний обмін на таких сайтах як Facebook, Twitter і Google+ може побічно поліпшити ранжування.»
15. Постіть довгі тексти
Відома SEO-приказка говорить: «сила в довжині». Дослідження Backlinko демонструють, що на першій сторінці Google довші тексти ранжуються істотно краще.
Намагайтеся досягати показника в 1900 слів під час написання кожного опублікованого посту.
Брайан
стверджує:
«Як правило, я перевіряю, щоб у кожній моїй статті було понад 1000 слів змістовного та корисного контенту.
Довший контент допомагає вам краще ранжуватися за ключами і приносить більше трафіку за longtail (довгими низькочастотними) запитами.»
16. Збільшуйте час перебування користувачів на сайті
Якщо користувачі натискають на кнопку «Назад» відразу після завантаження сторінки, це свідчить про її низьку якість. Ось чому Google враховує час перебування на сайті під час оцінки якості контенту.
Щоб збільшити час перебування, намагайтеся робити ваш контент привабливим і цікавим для користувачів.
Брайан
стверджує:
«Хочете швидко збільшити час перебування? Використовуйте тактики з мого посібника з SEO-копірайтингу:
Нижче наведені ще кілька важливих чинників внутрішньої оптимізації, які не помістилися в інфографіку:
Якість контенту
Я знаю, що вам набридло слухати про «якісний контент».
Хоча у пошукових систем немає прямого способу визначення якості, у їх арсеналі є маса непрямих методів, таких як:
- повторні відвідувачі;
- закладки Chrome;
- час перебування на сторінці;
- час перебування на сайті;
- Пошук вашого бренду в Google.
Іншими словами, якісний контент безумовно не зашкодить, тому немає причини НЕ публікувати класні пости щоразу.
Заохочуйте коментарі у блозі
Я давно підозрював, що сайти з великою кількістю високоякісних коментарів у блогах отримують невелику перевагу в результатах пошуку Google.
Ось чому я не був здивований, коли Google оголосив, що наявність процвітаючої спільноти на вашому сайті може «істотно» допомогти під час ранжування:
І ось чому варто заохочувати коментарі у вашому блозі.
Максимізація органічного CTR
У мене немає ані найменшого сумніву, що Google використовує органічний показник CTR (клікабельність) як фактор ранжування.
І навіть якщо він цього не робить, ви все одно хочете підвищити CTR.
(Більше кліків = більше трафіку)
Це відео покаже вам, як саме це зробити:
(за необхідності можна включити субтитри російською мовою)
Тепер ваша черга
Тепер, коли ви ознайомилися з моїми найкращими стратегіями щодо внутрішньої оптимізації, я хочу звернутися до вас:
Які стратегії з цього посібника ви збираєтеся випробувати у першу чергу?
Або, можливо, у вас виникло якесь питання щодо цього посібника?
У будь-якому випадку, дайте мені знати – залиште швидкий коментар прямо зараз.
Першоджерело:
On-Page SEO: Anatomy of a Perfectly Optimized Page by Brian Dean
Еще по теме:
- Атрибути Alt і Title для картинок. Відповіді на популярні питання
- Автогенерація title та description
- Створення регіонального піддомена, або Чому Яндекс зі мною не дружить?
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.