- (Обновлено: ) Вера Гапеева
Зовсім скоро ми будемо вітати чарівних жінок із 8 березня, тому я вирішила підняти свій особистий архів із привітаннями на сайтах і поділитися деякими з них на блозі.
Мета цієї статті – нагадати, що привітати аби написати, – «це не наш метод» 🙂
До будь-якої роботи з клієнтами, чи то аудит сайту, чи просто привітання, слід підходити відповідально. Давайте згадаємо про це і подивимося, які промахи можуть трапитися, якщо ставитися до привітань несерйозно.
Промах 1. Придумали, як зробити привітання оригінальніше, але не довели справу до кінця
– Компанія з перевезення вантажів вирішила привітати своїх співробітниць, зробивши окремі листівки з вдячними відгуками і привітаннями від їх клієнтів. Напевно, не всі клієнти змогли написати поздоровлення, в результаті залишився тільки відгук про роботу:
Те, що Тетяні з Чебоксар стало спокійно, – це чудово, але чому ж менеджера так і не привітали? У цьому випадку ті люди, що готували привітання, могли під відгуком дописати побажання їх ввічливій та уважній співробітниці.
Промах 2. Підготували непогане привітання, але забули простежити, як воно виглядає на сайті
– Привітання цього магазину було б дуже навіть непоганим, розмістили його у шапці, воно абсолютно не заважало роботі з сайтом і не дратувало. АЛЕ! Його не видно, тому що поверх привітання розміщено пропозицію подивитися фото з відкриття нового магазину. Якби клієнтам так запропонували знижку, можна було б закрити очі, але фото з відкриття… Зауважте – закрити цей блок ніяк не можна (я наполегливо намагалася). Тобто саме привітання так і не дійшло до клієнтів.
– У цьому привітанні смайлик, який роздуло до неймовірних розмірів, не тільки зіпсував зовнішній вигляд, але і трохи підкоригував вміст тексту:
До речі, детальніше про пропозицію «Сподіваємося, кожен з Вас отримає в новорічну ніч у подарунок новий смартфон або планшет (не без нашої допомоги)»: було б добре поставити посилання на ці товари, а не просто натякнути.
Натяк не помітять, а якщо ненав’язливо у привітанні запропонувати свій товар у якості подарунку та дати святкову знижку – привітання може стати не лише приємним для клієнта, але і вигідним для вас.
– У даному випадку коментарі зайві. Просто слідкуйте, щоб текст не тільки симпатично виглядав, але і щоб він легко читався, інакше ваші знижки та подарунки залишаться непоміченими:
Промах 3. Погано продумали та не вичитали текст привітання
– Хоча б у свята намагайтеся не мучити людей шаблонними фразами (виправдаємо ваші найвибагливіші очікування, потішимо хорошим асортиментом і т.д.). З ними ваше привітання точно не виграє. І пам’ятайте, що привітання – це знак уваги клієнту, тому постарайтеся менше говорити про себе:
– Якщо ви, вітаючи, повідомляєте про акцію, ваш текст повинен максимально просто та зрозуміло пояснювати, в чому вона полягає та який зиск отримує людина. Інакше виходить так:
– Текст ні про що, просто сторінка оптимізована під запити. Навіть якщо так, важливо стежити за тим, що ви пишете. Зверніть увагу на останнє речення:
Яке враження справить такий текст на користувача сайту? Той, хто не знайомий із SEO, навряд чи здогадається, що ви таким чином просто вводили запит, і цілком ймовірно вирішить, що ви маєте його за дурня.
– Поздоровлень з граматичними помилками дуже багато, й іноді помилки можуть навіть відкрити нове свято:
…або розчарувати вашого вчителя:
Промах 4. Не подумали, що і в привітанні слід дотримуватися єдиного стилю
– Приємне та досить-таки оригінальне (за текстом) привітання. Але чому рік Вівці, а не якоїсь там овечки?
Ви б хотіли, щоб у ваш будинок несла благополуччя, щастя, здоров’я та мир «добра Вівця»? Вона зовсім не вписується у решту тексту:
– Те ж саме стосується наступного привітання. Бонуси, знижки та подарунки на 8 березня – це дуже приємно. Але коли тобі пропонують «Подарунок для неї на 8 березня – труси жіночі LP-1976», стає трохи лячно:
Промах 5. Перегнули палицю з кількістю привітань
– Ваші читачі зрозуміють вас і з першого разу, подібні повторення виглядають дивно:
– Свята люблять усі, але міру все ж слід знати. Той випадок, коли привітання – це більша частина новин сайту. А як же день бібліотекаря?
Отже, якщо ви вирішили привітати клієнтів зі святом:
- продумайте, що саме ви хочете побажати, та пишіть просто, коротко та щиро;
- вичитуйте текст привітання перед публікацією (якщо ви з граматикою не на «ти», зверніться до знаючих колег/друзів/знайомих);
- обов’язково перевіряйте, як відображається привітання після розміщення на сайті;
- якщо ви повідомляєте про акцію, текст повинен бути гранично зрозумілим. Не плутайте клієнта – замість позитивного ефекту ви можете викликати негативну реакцію.
А наостанок коротко скажу – чарівні та милі, вітаю вас з прийдешнім 8 березня та бажаю завжди цвісти і посміхатися!
Еще по теме:
- Міні-звіт про конференцію “Інтернет-магазини України 2013”
- Як не дати конкурентам викинути ваш сайт з ТОПу
- Як стати оптимізатором? Поради початківцям
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.