- (Обновлено: ) Коллегия Редакторов SiteClinic
Використання контенту, який показує активну життєву позицію стосовно тієї чи іншої проблеми, відіграє все більшу роль в очах ваших теперішніх та майбутніх прихильників. У якості такого контенту можуть виступати різні відео, блоги, зображення, інтерактивні веб-сторінки чи брошури, довідники і т.д., що завантажуються.
Ми багато говорили про те, як ви можете використовувати контент, але отримали безліч запитань від користувачів, чому компаніям необхідно в першу чергу сфокусувати увагу на контент-стратегії.
Представляємо вашій увазі чотири переваги використання контенту, що відображає соціальну позицію компанії, та засоби, які допомагають привернути увагу громадськості.
Перевага №1: Контент відповідає на питання допитливих користувачів
Спілкуючись з новими потенційними прихильниками, важливо пам’ятати, що їм необхідно дізнатися про вас і діяльності вашої організації якомога більше інформації: у чому полягає ваша місія, наскільки ви успішні в своїй справі та багато іншого.
Ось як з цим завданням справляється сайт «Charity: water», присвячений проблемі нестачі питної води, – на їхньому сайті є сторінка під назвою «Чому вода?» (Why Water?), де гранично ясно викладені всі необхідні відповіді:Під час переходу на цю сторінку перше, що ви побачите, – трихвилинний ролик «Вода змінює все».Він розкриває проблему нестачі питної води та розповідає, як з нею намагається впоратися організація «Charity: water» і чому це важливо робити.
Відео гідне поваги – воно наочно та гранично зрозуміло викладає проблему, ним легко ділитися, та воно досить цікаве і пізнавальне.
Якщо ви перейдете вниз, то отримаєте більш детальну інформацію про проблему нестачі чистої питної води: наскільки вона впливає на ситуацію зі здоров’ям і санітарією.
Наприклад, наведений страхітливий факт: щотижня в країнах з нестачею чистої питної води вмирає 30000 чоловік, і 90% з них – це діти віком до 5 років.
Брак води дуже сильно впливає на життя дітей і жінок:У країнах Африки жінки та діти змушені долати величезні відстані, щоб наповнити каністри водою, якість якої залишає бажати кращого. Цей час можна було б витратити на сім’ю, отримання освіти та ін., але найгірше те, що нерідко такий шлях є небезпечним для життя та здоров’я – на жінок нападають.
У кінці ролику представлені способи та переваги вирішення проблеми нестачі чистої питної води:
Оформлення однієї зі сторінок сайту організації подібним чином дозволить вам відповісти на безліч важливих питань і викличе довіру та бажання допомогти вашій організації у потенційних прихильників, волонтерів, меценатів і т.д.
Перевага №2: Контент висвітлює досягнення: ваші та ваших прихильників
Досить легко розповісти про свою роботу та досягнення, але важливо також приділити увагу своїм прихильникам: людям, які вам допомогли та допомагають. Розповівши про внесок своїх послідовників, ви підвищуєте ймовірність того, що до вас приєднаються нові люди. Адже кожен буде знати, наскільки важливою є допомога навіть однієї людини у загальній благородній справі.
На сайті організації «Charity: water» є сторінка, на якій йдеться про партнерів, сім’ї, людей, які допомогли спільній справі – вирішенню проблеми нестачі чистої питної води:
Розміщення інформації про допомогу ваших прихильників може посприяти залученню нових людей, готових допомогти, а також дозволить зберегти у ваших рядах тих, хто вже простягнув руку допомоги.
На сайті «Charity: water» також є сторінка з відео та звітами за усіма попередніми компанії, досягненнями кожного року та словами подяки людям, які допомогли зібрати кошти для будівництва водоочисних систем. Іншими словами: ваші прихильники будуть точно знати, скільком людям і де вони допомогли отримати чисту воду для пиття.
Перевага №3: Контент дозволить вам побудувати довірливі стосунки
Людям необхідно чітко розуміти, на що будуть спрямовані їхні зусилля/допомога, не повинно бути жлдних сумнівів у прозорості вашої діяльності. У контенті дуже важливо розкрити, чим ви займаєтеся, які ваші цілі та методи їх досягнення. Також важливо згадати про всі раніше проведені кампанії.
Прозорість, до речі, – один з найважливіших принципів, яким керується ресурс Charity Navigator під час складання рейтингу некомерційних організацій.
На сайті «Charity: water» доступна вся ця інформація: від підходу до вирішення проблеми нестачі чистої води до того, наскільки успішно вони справляються з поставленими завданнями.
Також вони надають Google Map, де відзначені місця всіх реалізованих ними проектів водопостачання:
Періодично організація представляє інформацію та фотозвіти з місць будівництва водоочисних систем, результати роботи (звіт, куди були зібрані пожертви). Крім того, «Charity: water» постійно контролює подальшу роботу будівель.
Звичайно, такий звіт – це досить трудомісткий процес, але, думаємо, ви не тільки розумієте його важливість, а й ведете подібну статистику. Потрібно лише надати користувачам інформацію про виконану роботу.
Перевага №4: Контент встановлює зв’язок між вашими прихильниками та людьми, яким допомогла ваша організація
Коли ви розповідаєте історії про людей і те, як вдалося змінити їхнє життя на краще завдяки місії вашої організації, ви встановлюєте емоційний зв’язок між вашими теперішніми та майбутніми прихильниками. Усвідомлюючи всю важливість роботи. що була зроблена, та спостерігаючи реальні плоди праці (конкретні приклади з життя), великій кількості людей хочеться допомогти – зробити пожертвування чи поділитися через соціальні медіа інформацією про вашу організацію.
Персональний та емоційний зв’язок – одна з головних причин, яка надихає людей надавати матеріальну та нематеріальну допомогу.
На сторінках сайту «Charity: water» можна дізнатися реальні історії з життя людей, що проживають у країнах з нестачею питної води. Наприклад, ця зворушлива історія про жінку Хелен з Північної Уганди:
Не недооцінюйте контент, адже через нього можна розповісти великій кількості людей про місію та досягнення вашої організації, встановити зв’язок із справжніми та потенційними прихильниками, готовими взяти активну участь. Усе це допоможе вашій благородній меті – допомогти тим, кому це життєво необхідно.
Автор статті: Taylor Corrado, оригінал читайте тут.
Еще по теме:
- Чек-лист по внутрішній оптимізації. Перевірте свій сайт на помилки
- Топ кращих питань SEO-лікарю випуск # 2
- Загадкові SEO-вакансії, або Шукаю людину-оркестр
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.