- (Обновлено: ) Вера Гапеева
Раніше у нашому блозі була опублікована стаття про те, що важливе сталося у світі SEO у 2016 році. У ній же був даний прогноз на 2017 рік. Для остаточного підведення підсумків 2016 року представляємо вашій увазі рейтинг найпопулярніших статей блогу SiteClinic.
5 місце: 5 причин, за якими Яндекс не полюбить ваш сайт
Важливо вчасно виявляти найбільш характерні ознаки, які можуть стати причиною поганого ранжування, низької видимості або зниження трафіку сайту. У статті підібрана актуальна інформація про причини «нелюбові» Яндексу до вашого проекту. Тут же представлені поради щодо усунення цих причин.
4 місце: Анатомія бездоганної внутрішньої оптимізації сайту під Західний сегмент
Стаття з докладними прикладами того, як правильно робити внутрішню оптимізацію під зарубіжний пошук: реальні стратегії оптимізації і корисний чек-лист від Брайана Діна – одного з провідних західних оптимізаторів.
3 місце: Як створити вбивчий контент: побудова карти ключових слів
У ТОП-3 потрапив переклад випуску «П’ятничної інтерактивної дошки» (Whiteboard Friday, Блог Moz) відомого західного SEO-фахівця Ренда Фішкіна. Ця стаття про створення персональної карти ключових слів із рекомендаціями про те, що потрібно оптимізувати, який контент створювати і як грамотно підібрати ключові слова під час оптимізації сайту.
2 місце: Внутрішня перелінковка сайту: відповіді на типові запитання
Навіщо потрібна внутрішня перелінковка? Скільки ставити внутрішніх посилань для досягнення ефекту? Чи може сайт потрапити під санкції?
Відповіді на ці та інші важливі питання представлені у статті SEO-фахівця Наталії Бондаренко.
1 місце: «Канібалізація» ключових слів: як не втратити трафік через помилки у визначенні релевантної сторінки
Перше місце в нашому рейтингу займає стаття SEO-аналітика Микити Простякова. У статті наведені методи визначення сторінки-канібала та ефективні способи її усунення.
Спасибі, що ви були з нами весь цей рік!
Ми будемо раді почути ваші побажання та пропозиції з приводу опублікованих статей. Пишіть у коментарях, які теми вас цікавлять, і наші фахівці обов’язково поділяться своїм досвідом.
Еще по теме:
- Як Google оцінює авторитетність веб-сторінок
- Вершки SEO за 2018 рік: кращі посібники та сервіси в одній статті
- До чого варто готуватися SEO-фахівцям у 2018 році
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.