Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    SEO-інструменти    Групування запитів за методом подібності ТОПів: опис, кластеризатори

Групування запитів за методом подібності ТОПів: опис, кластеризатори

like 89
54
17
18

Переваги кластеризації за методом ТОПів
Недоліки кластеризації за методом ТОПів
Чому потрібно використовувати автоматичну кластеризацію?
Які є види кластеризації?
Які є сервіси для автоматичної кластеризації??

Для успішного просування проекту важливо не тільки відібрати максимально можливу кількість цільових запитів, але і правильно розподілити їх по сторінках сайту. На практиці схожі запити можуть володіти різними характеристиками, через які їх не можна буде просунути на одній сторінці. Тому ми рекомендуємо робити групування на основі аналізу видачі ПС.

У результаті кластеризації по топу стане ясно, які запити можна просувати на одній сторінці, а які – не можна. Наприклад:

  • Беремо два запити «телевізор» і «купити телевізор».
  • Аналізуємо видачу по кожному запиту і перевіряємо наявність загальних сторінок в обох видачах:
    • – наявність однакових URL за запитами в ТОПі говорить про можливість їх просування на одній сторінці. Чим більше сторінок перетинається, тим ймовірніше, що запити будуть добре ранжируватися на одній сторінці;
    • – якщо немає загальних URL в ТОПі, висока ймовірність, що запити неможливо просунути в ТОП-10 ПС на одній сторінці.

Переваги кластеризації семантичного ядра за методом ТОПів

  • Кластеризація дозволяє уникнути помилок під час розподілу запитів (наприклад, групування запитів з різним інтентом в один кластер).
  • У результаті кластеризації будуть враховані і коректно прив’яжуться, не загубившись, переформулювання і синоніми.

Недоліки кластеризації за методом ТОПів

  • Якість кластеризації залежить від якості видачі по запитам, що цікавлять .
  • Видача змінюється, і те, що сьогодні є комерційним запитом, через кілька місяців може стати інформаційним.
  • Є ймовірність попадання запитів не в ті групи (наприклад, конкуренти порахували правильним просувати запити з однаковим інтентом на різних сторінках).

Тому важливо!

Автоматично створені групування потрібно перевіряти вручну. Це значно знизить ризик помилок.

Чому потрібно використовувати автоматичну кластеризацію?

За допомогою сервісів для кластеризації ключових запитів можна швидко групувати великі за обсягом семантичні ядра. Якщо на ручне групування може піти тиждень або навіть місяць, за допомогою кластерізатора можна виконати роботу за кілька годин.

Які є види кластеризації?

Soft – запити порівнюються з головним ключовим словом (з більшою частотністю), але не порівнюються між собою.
Hard – запити порівнюються і з головним ключовим словом, і між собою.

Для конкурентних тематик рекомендуємо робити Hard-кластеризацию. Якщо тематика не надто конкурентна – досить Soft-кластеризації.

Інструменти автоматичної кластеризації

Розглянемо кілька сервісів, за допомогою яких можна провести автоматичну кластеризацію семантичного ядра.

Rush Analytics

Rush Analytics автоматическая кластеризация

Особливості сервісу:

  • Платний онлайн-сервіс.
  • Висока швидкість кластеризації запитів.
  • Простий і зрозумілий інтерфейс.
  • Автоматичне визначення релевантних сторінок.
  • Визначення комерційних та інформаційних запитів.

Just-Magic

JustMagic автоматическая кластеризация

Особливості сервісу:

  • Платний онлайн-сервіс.
  • Швидкий збір даних і групування запитів.
  • Складний для новачків інтерфейс.
  • Можливість одночасно групувати запити за кількома порогам.
  • Кластеризація з видачі заданих регіонів в Яндексі.
  • Угруповання за тематичними групами.

Serpstat

Serpstat автоматическая кластеризация

Особливості сервісу:

  • Платний онлайн-сервіс.
  • Зрозумілий і простий у використанні інтерфейс.
  • Інструмент розбирає інтент запиту під час формування кластеру.
  • Безкоштовне перегрупування ключових фраз.
  • Висока швидкість збору даних.

Key Collector

Key Collector автоматическая кластеризация

Особливості сервісу:

  • Десктопна версія.
  • Зрозумілий інтерфейс.
  • Порівняно низька вартість.
  • Можливість налаштовувати групування.
  • Не можна редагувати отримані групи в програмі – тільки в Excel.
  • Потрібна ручна корекція кластерів.
  • Можна підбирати налаштування групування.

Висновок

Кластеризація запитів по топу – хороший спосіб прискорення роботи зі створення структури і групування семантичного ядра.

Знаючи помилки під час кластеризації, легко уникнути їх в роботі. Для цього, навіть автоматизуючи процес групування, завжди перевіряйте результати вручну.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Наталия Б.

SEO-аналитик

Оптимизирую сайты с 2009 года. Люблю сложные кейсы, которые оказались не по зубам специалистам с других компаний. Делаю очень подробные аудиты.

Пишу статьи-инструкции на блог SiteClinic по SEO-инструментам и аналитике.

Любимая цитата: Чтобы добиться успеха, надо искренне любить то, чем вы занимаетесь.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 оценок, среднее: 4,27 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх