Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    SEO-інструменти    Відстеження відправки форм на сайті за допомогою GTM

Відстеження відправки форм на сайті за допомогою GTM

like 97
54
28
15

Раніше ми вже писали про те, як встановити та налаштувати Google Tag Manager на сайт, а також як з його допомогою налаштувати відстеження кліків. У цій статті ми розповімо про те, як за допомогою GTM налаштувати відстеження успішного відправлення форми.

Залежно від налаштувань CMS відстеження відправки форм на сайті можна налаштувати різними способами. Наприклад, якщо після відправки форми відбувається перенаправлення на сторінку подяки, налаштувати відстеження буде дуже просто, оскільки в такому випадку конверсією можна вважати відвідування сторінки подяки. Відповідно, можна налаштувати мету без допомоги GTM і втручання у вихідний код сайту.

Досить налаштувати в Google Analytics мета «Перехід на сторінку подяки».

Малюнок 1
Настройка цели в GTM

У цій статті ми розповімо, як налаштувати відстеження відправки форми, якщо після успішного відправлення немає перенаправлення на сторінку подяки, а спливає лише вікно подяки.

 

Налаштування відстеження успішного відправлення форм на сайті під час передачі даних за допомогою submit

У нашому випадку такі форми відправляються на сервер через submit. Для відстеження цілі можна прив’язатися до класу чи коду форми. Для цього знаходимо унікальний ідентифікатор елемента, до якого можна прив’язатися. У нашому випадку це id-форми.

Малюнок 2
Уникальный идентификатор формы для отслеживания кликов в GTM

 

Далі перевіряємо, активовані чи змінні в розділі «Форми».

Малюнок 3
Проверка форм и переменных для отслеживания в GTM

 

На наступному етапі створюємо тригер з такими параметрами:
Тип: «Відправлення форми»
Умови активації: «Деякі форми»
Умова, під час настання якої потрібно активувати тригер: в нашому випадку це Form ID = cfprm1 на головній сторінці сайту

Малюнок 4
Создание триггера в GTM

 

Потім створюємо тег з такими параметрами:
Тип тега: «Universal Analytics»
Тип відстеження: Подія
Категорія: ми назвали «Form»
Дія: ми назвали «Otpravka»
Тригер активації: тригер, створений на попередньому кроці

Малюнок 5
Создание тега «Universal Analytics»

Малюнок 6
Список триггеров активации в GTM

Після того як ми переконалися в правильному налаштуванні тега (для цього використовуємо режим попереднього перегляду), налаштовуємо відстеження цілі в Google Analytics.

Таким чином, ми налаштували відстеження події за допомогою GTM без втручання в вихідний код сайту.

Налаштування відстеження успішного відправлення форм на сайті під час передачі даних за допомогою AJAX

Налаштувати відстеження успішного відправлення форм без втручання у  вихідний код сайту можна не у всіх випадках. Наприклад, під час передачі даних за допомогою AJAX необхідно виконати наступні дії:

А. Знайти Javascript код, в якому розташована функція, яка відправляє дані через AJAX;
Б. Знайти в цій функції параметр «Success», який відповідає за дії, які будуть виконуватися після успішного відправлення даних на сервер;
В. Прописати всередині function() { … } команду
dataLayer.push({'event': 'event_name'}) замінивши «name» придуманим назвою.
Ми написали так:
dataLayer.push({'event': 'otpravka_form'}) 

У коді це виглядає наступним чином:

Малюнок 7
Добавление отслеживания события с помощью AJAX

 

Г. Налаштувати відстеження успішного відправлення форми за допомогою GTM. Для цього потрібно створити тригер з наступними параметрами:
Тип тригера: «Користувацька подія»
Ім’я події: потрібно вказати event, який був прописаний у  функції; у нашому випадку це ‘otpravka_form’

Малюнок 8
Настройка триггера для работы с пользовательским событием

 

Потім потрібно створити тег з такими параметрами:
Тип тега: «Universal Analytics»
Тип відстеження: Подія
Категорія: ми назвали «form ajax»
Дія: ми назвали «otpravka»
Тригер активації: тригер, створений на попередньому кроці

Малюнок 9
Конфигурация тега «Universal Analytics»

Після того як ви переконаєтеся в правильному налаштуванні тегу (для перевірки потрібно використовувати режим попереднього перегляду), можете налаштувати відстеження цілі в Google Analytics.

За прикладами, наведеними вище, ви зможете самі налаштувати відстеження відправки форм на сайті. Якщо виникнуть питання, пишіть у коментарях, з радістю вам відповімо!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Наталия Б.

SEO-аналитик

Оптимизирую сайты с 2009 года. Люблю сложные кейсы, которые оказались не по зубам специалистам с других компаний. Делаю очень подробные аудиты.

Пишу статьи-инструкции на блог SiteClinic по SEO-инструментам и аналитике.

Любимая цитата: Чтобы добиться успеха, надо искренне любить то, чем вы занимаетесь.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (21 оценок, среднее: 4,43 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх