Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Стратегія просування сайту    Просування сайту послуг: проблеми та рішення

Просування сайту послуг: проблеми та рішення

like 49
13
8
28

Підприємці, які надають послуги, найчастіше звертаються за просуванням. Ще 5-7 років тому можна було легко вирішити будь-які труднощі, які виникали під час оптимізації сайту послуг. Сьогодні цей сегмент може поставити в глухий кут самого досвідченого SEO-фахівця.

У цій статті я хочу розглянути проблеми, з якими стикаюся під час просуванні сайтів послуг. Також ми розглянемо причини таспособи їх вирішення.

Що ж являє собою сайт послуг?

Це може бути як великий проект, так і сайт-візитівка одного фахівця. Наприклад, сторінка адвоката або корпоративний сайт фірми, яка продає різні види сервісів. Найчастіше, такі ресурси містять інформацію про послуги, способі їх отримання, сферу діяльності, контакти, відгуки, ціни.

Скриншот с примером сайта услуг компании
Скріншот з прикладом сайту послуг компанії

 

Скриншот с примером сайта услуг одного человека
Скріншот з прикладом сайту послуг однієї людини

 

Сайти такого типу дуже складно просувати в деяких тематичних нішах. Особливо це стосується сайтів-візитівок.

Чому складно просувати сайти послуг?

1. Переповнена ніша конкурентів

Сьогодні в одній сфері працює велика кількість компаній, що пропонують ідентичні послуги. Особливо висока конкуренція в таких областях, як здоров’я, фінанси, нерухомість, юриспруденція.

За деякими запитам неможливо просунути невеликий сайт послуг через велику кількість сайтів-агрегаторів у топах.

Ось так виглядає видача Яндексу за запитом [стоматолог в москві]:

Скриншот с примером выдачи из агрегаторов в Яндексе

Google показує аналогічні результати:

Скриншот с примером выдачи из агрегаторов в Google
Як вирішити проблему?
Перед стартом просування сайту потрібно проаналізувати ТОПи по вашій семантиці. Зробити це можна через аналізатор ТОПiв SEOlib. Якщо у видачі є 2-3 аналогічних ресурсу, можна спробувати зайняти їх місце та просуватися за цим запитом.

Також потрібно проаналізувати сайти конкурентів і з’ясувати, що дозволяє їм утримуватися в ТОПі (рекомендую до прочитання мою статтю: «Як провести аналіз сайтів конкурентів? 7 видів аналізу»).

Якщо видача складається з сайтів-агрегаторів, потрібно шукати інші джерела трафіку. Наприклад, розмістити свої послуги на подібних ресурсах, оскільки просунутися в такий ТОП сьогодні практично неможливо.

2. Невеликий розмір сайту

Стандартна структура сайту послуг – усього кілька типових сторінок. Власник ресурсу зазвичай вважає, що лаконічний контент дає повну інформацію про його сферу діяльності.

Скриншот с количеством страниц обычного сайта услуг

Через невелику кількість сторінок, не завжди вдається знайти релевантну для певного комерційного запиту.

Як вирішити проблему?
Потрібно створювати нові сторінки під запити, що цікавлять. Це важливо для побудови правильної структури сайту, щоб відвідувач знайшов усю потрібну інформацію. Перед тим, як створювати нові сторінки, рекомендую до прочитання нашу статтю: «Структура комерційного сайту та SEO».

3. Невелика семантика

Через високу конкуренцію неможливо просувати сайт під усі запити замовника, що цікавлять. При цьому невеликий розмір ресурсу обмежує в пошуку нових запитів.

Як вирішити проблему?
Потрібно шукати нові джерела трафіку. Наприклад, можна використовувати інформаційні білятематематичні запити (рекомендую до прочитання статтю: «Як знайти нові точки зростання пошукового трафіку»).

Помилки просування сайту послуг

1. Відмова від інформаційних запитів

Часто клієнти не хочуть використовувати інформаційні запити, оскільки вони погано конвертуються. Проте я не рекомендую відмовлятися від них, адже інформаційний трафік може стати основним для вашого сайту.

Скриншот с трафиком сайта юридических услуг

Потрібно знайти спосіб конвертувати такий трафік. Навіть у вузькій тематиці інформаційні запити можуть бути пов’язані з послугою чи товаром. Створення інформаційного розділу на сайті – оптимальний захід для конвертації трафіку. Рекомендую ознайомитися зі статтею: «Чи потрібен комерційному сайту інфорозділ? Відповіді та поради».

2. Відмова від онлайн-консультацій

Часто підприємці відмовляються від функції онлайн-консультанта на сайті: спілкування з користувачами через чат вимагає часу та грошей.

Однак сайти з консультантами для пошукових систем – вище, тому що вони можуть відповісти на запит користувача.

Скриншот с примером сайта по бесплатным консультациям врачей

Скриншот с примером формы онлайн-консультанта

Також форма онлайн-консультації підвищує конверсії на сайті (докладніше можна прочитати тут: «Як онлайн-консультант підвищує конверсії на сайті»).

Скромною альтернативою чату з консультантом може стати форма зворотного зв’язку.

3. Неправильне використання «чату з компанією» у сніпеті Яндексу

Нещодавно Яндекс анонсував сервіс «Чати в Яндексі для всіх сайтів». Він дозволяє додавати чат з компанією в сніпет, що робить сайт більш помітним у видачі. Навіть якщо вашого сайту немає на першому екрані, посилання на діалог з консультантом відображається в блоці чатів.

Скриншот "Чат с сайтом"

На скріншоті видно, що перші позиції займає реклама, проте з правого боку відображається блок з чатом, де може бути і ваш сайт.

Якщо у компанії немає часу відповідати користувачам, «Чат з компанією» може нашкодити. Працездатність онлайн-форми перевіряє бот Яндексу, і на його запити також потрібно відповідати.

Скриншот с неотвеченными запросами

Враховуйте, що користувач може написати в чат кільком організаціям, знайденим під час пошуку. Важливо відповісти раніше конкурентів.

Чат – не єдиний спосіб отримати трафік з видачі Яндексу. Робота зі сніпетом також дуже важлива під час просування сайту послуг (рекомендую до прочитання: «Як отримати максимум трафіку з нової пошукової видачі Яндексу»).

4. Помилки під час групування запитів

Наприклад, дуже часто юрист може вважати запити [сімейний адвокат] і [цивільний адвокат] як один і той самий, тому що за ними пропонуються суміжні послуги. Однак для пошукової системи вони будуть різними.

Пример разной выдачи по похожим запросам

Тому важливо правильно зробити кластеризацию запитів на основі аналізу ТОПів. Детальніше – у статті: «Групування запитів за методом подібності ТОПів: опис, кластеризатори».

5. Помилки під час роботи з довірою до сайту

Серед кількох компаній, які працюють в одній сфері, користувач вибирає ту, яка викликає довіру. Сайт повинен створювати відкриті стосунки з потенційним клієнтом.

Ступінь довіри підвищує наявність відгуків (в ідеалі – з копією письмового оригіналу).

Пример письменного отзыва

Налаштувати клієнта доброзичливо допомагає якісне портфоліо. Наприклад, опис виграної справи з письмової копією документів на сайті юридичної компанії:

Пример письменной копии дела

Сертифікати, грамоти та дипломи, які підтверджують ваші професійні заслуги, також підвищують довіру користувача.

Пример почетных грамот

Великою перевагою є правильно оформлена сторінка контактів, де крім адреси і телефону, є схема проїзду, розташування компанії на карті та її реквізити.

Пример реквизитов и карты компании на страницы контактов

Налаштовуючи доброзичливо користувача до своєї компанії, ви піднімаєте рівень довіри до сайту у пошукової системи. Таким чином, ресурс може отримувати невеликий цільовий трафік на сторінки серверів за конкретними комерційними запитами.

Скриншот с примером повышения трафика на страницы услуг

Скріншот показує, як, після поліпшення посадкових сторінок, ми отримали частину цільового комерційного трафіку в конкурентній видачі.

6. SEO-тексти

В описі послуг на багатьох сайтах зустрічається «вода». Тексти не містять конкретної інформації, яка потрібна користувачам. Потенційного клієнта, перш за все, цікавлять ціни, умови обслуговування та переваги сервісу компанії.

За тексти, написані тільки заради SEO, ПС може накласти фільтр «Баден-Баден». Тому потрібно вказувати в статтях тільки корисну, конкретну інформацію, яка буде описувати послугу.

Про те, як правильно писати SEO-тексти, можна почитати в нас у блозі: «Як писати SEO-тексти для людей, які полюбить Яндекс?».

Підсумки

Я постарався перелічити основні помилки, які виникають під час просуванні сайтів послуг, і дати рекомендації щодо їх усунення.

Перш за все, проаналізуйте конкурентів за вашою семантикою. Є висока ймовірність того, що ТОПи за потрібними запитами займають сайти-агрегатори. Потрібно шукати нові джерела трафіку, розширюючи семантичне ядро ​​за рахунок інформаційних запитів.

Використовуйте онлайн-консультанта та «Чат з компанією». Незважаючи на те, що робота цих сервісів вимагає часу та зусиль, вони допомагають підвищити конверсію сайту.

Наповнюйте сторінки серверів тільки корисною інформацією: описуйте пропозиції, ціни, переваги. Розміщуйте відомості, які підтверджують вашу репутацію: відгуки, портфоліо, скан-копії дипломів. Такий формат викликає довіру користувача.

Також рекомендую ознайомитися з помилками, які зустрічаються під час просування інтернет-магазину: «10 помилок оптимізації інтернет-магазину: чим загрожують і як усунути». З деякими з них фахівці стикаються під час просування сайтів послуг.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Андрей Д.

SEO-аналитик

Всегда знал, что моя работа будет связана с интернетом и компьютером. Начал самостоятельно учить HTML и пробовать себя в верстке. HTML давался легко, но верстать сайты было скучно. Тогда я и узнал о SEO.

С отличием завершил мастер-класс по обучению и управлению персоналом. Сдал письменный тест по английскому языку в Лондонской школе на 98%. Написал более десятка развивающих статей по SEО.

Работаю SEO-специалистом в компании SiteClinic, пишу статьи для блога. В свободное время хожу в походы.

Девиз: Just Do It

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 оценок, среднее: 4,43 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх