Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Стратегія просування сайту    Три стратегії завоювання ТОПу від західних SEO-фахівців

Три стратегії завоювання ТОПу від західних SEO-фахівців

  • (Обновлено:
  • 11 минут
like 82
38
25
19
Як швидко вийти в ТОП за допомогою конкурентного аналізу – «Техніка хмарочоса 2.0»

Як запустити та просунути блог, не витративши на це занадто багато зусиль

Як наростити авторитетність сайту у висококонкурентній тематиці

У сьогоднішній статті ми зібрали цікаві кейси просування в Google від західних колег. Поговоримо про найважливіші фактори ранжування та поділимося лайфхаками SEO-експертів для різних етапів оптимізації: починаючи від створення стратегії та закінчуючи посилальним.

Усіх їх об’єднує вміння адаптуватися в умовах жорсткої конкуренції та висока ефективність витрат.

Як швидко вийти в ТОП за допомогою конкурентного аналізу – «Техніка хмарочоса 2.0»

Відомий західний SEO-спеціаліст Брайан Дін поділився кейсом просування статті «(Case Study) This SEO Checklist = 48,7% More Organic Traffic» у своєму блозі.

Виглядала стаття так:

Продвигаемая статья в блоге Backlinko

Відразу ж після публікації стаття почала активно набирати перегляди та зворотні посилання, як це зазвичай і відбувається з роботами Брайана. Це дозволило їй вийти в ТОП за цільовим запитом «SEO checklist» усього за кілька тижнів.

Проблема

Відразу ж після публікації стаття почала активно набирати перегляди та зворотні посилання, як це зазвичай і відбувається з роботами Брайана. Це дозволило їй вийти в ТОП за цільовим запитом «SEO checklist» усього за кілька тижнів.

График падения трафика в блоге Брайана

Google приділяє багато уваги намірам користувачів, у його інструкції для асессорів є цілий розділ, присвячений їм.

Після оптимізації під інтент трафік збільшився та стабілізувався, а стаття зайняла ТОП-5.

Явное увеличение трафика после оптимизации
Стабильный график просмотров статьи

Що було зроблено

Брайан дотримувався своєї доопрацьованої стратегії «Хмарочос 2.0», в якій виділив такі кроки:

1. З’ясувати наміри користувача

Якщо люди прийшли за інформацією, то за якою: базовою чи просунутою? Якщо бажають щось купити, то чи готові вони до покупки чи хочуть порівняти товари?

При виборі посадкових сторінок варто пам’ятати, що видача сильно залежить від типу запиту:

  • інформаційний («скільки калорій у яблуці», «кращі SEO-блоги»);
  • навігаційний («siteclinic контакти», «твіттер»);
  • комерційний («кращі об’єктиви для canon», «Зоряні війни постер»);
  • транзакційний («купити продукти онлайн», «Київ Афіни квитки»).

Щоб швидко визначити інтент, досить подивитися на ключове слово. У разі Брайана люди хотіли саме чек-лист, а його стаття була, перш за все, дослідженням (case study).

Акцент на (case study) в названии статьи

2. Задовольнити інтент

Можна почерпнути ідеї у сторінок з ТОП-5, адже вони, на думку Google, вже краще всіх відповідають інтенту.

Брайан зауважив, що статті конкурентів були націлені на новачків у SEO та розкривали навіть базові поняття. Також йому довелося змінити формат з покрокового дослідження на чек-лист і розширити статтю, охопивши більше підтем. Видача також показала, що користувачам важлива актуальність інформації, тому на сторінку була додана вставка «2018» (поточний рік кейсу) у заголовок, вступ і текст.

Весь секрет у тому, щоб взяти ідеї у топових конкурентів і розкрити їх ще краще.

3. Оптимізувати сторінку під UX сигнали

Навіть якщо ваш контент ідеально підходить під інтент, але виглядає жахливо, йому ніколи не вибратися у ТОП.

Пример плохого дизайна сайта

На даному етапі оптимізуємо контент для таких показників:

  • Збільшення часу на сайті.
  • Максимізація органічного CTR.
  • Мінімізація показника відмов.

Для поліпшення UX-сигналів рекомендується:

  • Вставити відео на сторінку, щоб люди проводили на ній більше часу.
  • Додати зміст статті для отримання швидких посилань у сніпеті.
  • Додати короткий і зрозуміле вступ, щоб зменшити показник відмов.
  • Підкріплювати все прикладами, щоб додати унікальності та експертності.
  • Розбивати текст на підзаголовки (H2 і H3), щоб його було простіше читати.
  • Писати короткими реченнями й абзацами (без води).

Коли стаття Брайана почала відповідати поняттю «чек-лист», а інформація в ній стала актуальною, повністю розкритою, структурованою та зрозумілою, пошукова система це оцінила та нагородила підвищенням позицій.

Як запустити та просунути блог, не витративши на це занадто багато зусиль

Нат Еліасон (засновник агентства Growth Machine) опублікував цікавий кейс про просування інформаційного сайту з нуля до лідера ніші.

Блог Cup & Leaf стрімко виріс до 150 000 відвідувачів на місяць завдяки правильному вибору тематики та просуванню шляхом найменшого опору.

График роста посетителей блога Cup&Leaf за 8 месяцев

Розберемо детальніше прийоми та методи, які Нат використовував на шляху до топу.

Повна версія статті >>>

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Siteclinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх