- (Обновлено: ) Наталия Б.
- 20 минут
- Що таке локальний пошук?
- Для кого це важливо?
- Як додати організацію в локальний пошук Google?
- Як зареєструвати організацію в Google My Business?
- Що впливає на ранжування в локальній видачі?
- Висновок
Користувачі часто шукають магазини, кафе та компанії, розташовані недалеко від їхнього будинку чи офісу. Значимість локального пошуку обумовлена підвищенням частки мобільного трафіку, тому що власники мобільних пристроїв на ходу шукають адресу потрібного їм закладу.
У цій статті ми розповімо про локальний пошук і підкажемо, як потрапити в ТОП Google за локальними запитами.
Що таке локальний пошук?
Це алгоритм ПС, що дозволяє формувати результати пошуку з урахуванням місцезнаходження користувача. Користувач вводить запит (наприклад, пошук найближчих магазинів одягу) й отримує список організацій, розташованих недалеко від нього.
Наприклад:
Рис. 1 Скріншот видачі Google за запитом [магазин одягу одеса]
Пошукова система видала на цей запит найближчі магазини – це і є локальний пошук.
Для кого це важливо?
У першу чергу такий пошук важливий для організацій, що працюють у режимі офлайн (магазини, автомийки, салони краси та інше).
Якщо ви забезпечите сайту своєї фірми видимість у локальній видачі, клієнт зможе легко побудувати маршрут до неї.
Як додати організацію в локальний пошук Google?
Необхідно зареєструвати вашу компанію в Google My Business (GMB).
Google My Business — інструмент, за допомогою якого можна керувати інформацією про бізнес у всіх сервісах Google.
Рис.2 Скріншот робочої області GMB
За допомогою Google My Business ви зможете зробити наступне:
- Відзначити компанію на карті. Таким чином клієнти зможуть прокласти маршрут до вашого офісу.
- Додати опис, години роботи та фотографії компанії.
- Опублікувати новини.
- Отримати відгуки про компанію.
- Проаналізувати перегляди сайту та сторінки. Статистика покаже такі дані:
– кількість переглядів сторінки в Google Пошуку та Google Maps;
– кількість переходів користувачів на сайт;
– скільки користувачів побудувало маршрут до вашого офісу;
– скільки користувачів зателефонували та/чи написали на пошту.
Як зареєструвати організацію у Google My Business?
Необхідно виконати наступні дії:
-
- Створити рахунок у пошті Gmail.
- Створити та заповнити аккаунт Google Business:
- Вказати назву організації.
- Вписати актуальні для вашої організації категорії діяльності. Ви можете вказати до 9 категорій, але відображатися у видачі буде тільки одна.
- Додати повну адресу компанії: поштовий індекс, місто, вулицю, корпус, номер будинку.
- Дати географічні координати.
- Вказати контакти компанії: контактний (і) телефон (и) та посилання на сайт.
- Підтвердити акаунт:
- Поштою. Через 27 днів після подачі заявки ви отримаєте листівку від GMB з підтвердженням облікового запису.
- Телефоном. Вам зателефонують на номер, вказаний під час реєстрації, та назвуть ПІН-код.
- Через Google Search Console. Верифіковані користувачі SearchConsole можуть надіслати запит про миттєву перевірку. Для підтвердження сторінки слід увійти у свій обліковий запис SearchConsole.
Що впливає на ранжування у локальній видачі?
Близькість адреси до точки пошуку
Чим ближче до вашої компанії знаходиться користувач, тим вища ймовірність того, що її адреса відобразиться у його локальної видачі.
Адреса у місті пошуку
Щоб ваш сайт успішно ранжувався в Google, слід підтвердити фізичну адресу компанії.
Релевантність
Ключові слова у назві та описі організації відіграють важливу роль для ранжирування. Потрібно додати детальну інформацію про компанію:
- Вибрати категорії послуг компанії, назвати їх відповідно до цільових високочастотних ключових слів.
- За можливості згадати категорію у назві компанії.
- Вписати у назву організації ключові слова, пов’язані з її місцем розташування.
Відгуки та рейтинг
Компанії з великою кількістю позитивних відгуків ранжуються вище. Буде добре, якщо в текстах відгуків також будуть фігурувати ключові слова та/чи назва міста.
Наповнення профілю компанії в GMB
У профілі повинні бути вказані години роботи та фізична адреса компанії. Крім того, потрібно додати фотографії та проморолик компанії. На ранжування впливають і новини, що публікуються на сайті – чим частіше, тим краще.
Якість/авторитетність органіки
Органічні чинники ранжирування (ключові слова, анкорний текст, посилання та інше) підвищують сайт у видачі.
Популярність компанії
Пошукова система враховує кількість запитів по компанії. Якщо ваша організація відома в місті та/або регіоні, швидше за все, вона ранжуватиметься вище. Має значення вся інформація (статті, посилання, дані в каталогах), яку тільки зможе знайти Google.
Сайт компанії
У пошуку ранжуються ті сторінки, де є ключові слова. Крім того, потрібно вписати назву міста/регіону в Title на сторінках сайту.
ВАЖЛИВО: не варто забувати про основний пошук Google: позиції сайту в звичайній видачі – ще один сигнал для пошуковика.
Нотатки про компанію на авторитетних сайтах
Якщо ваша організація згадується на авторитетних сайтах, ця інформація буде відображатися в графі «Інші відомості про це місце».
Адреса на сторінці контактів
Адреса на сайті (якщо він є) повинна збігатися з адресою, зазначеною під час реєстрації. Збіг інформації підвищує довіру до компанії.
Мобільна оптимізація
Адаптований ваш сайт під портативні пристрої? Якщо ні, час виправити цей недолік, адже мобільна оптимізація також впливає на ранжування.
Висновок
Локальний пошук активно розвивається, і це слід враховувати під час розробки стратегії просування вашої компанії. Зареєструйте свою компанію в Google My Business, і у вас буде більше шансів обігнати конкурентів у видачі Google.
Еще по теме:
- Просування нового сайту або «в інтернеті грошей немає»
- Як потрапити в ТОП локальної видачі Google
- Як розвивати сайт, який уже в ТОПі? Робочі поради щодо збільшення трафіку
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.