Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Технічні аспекти    Хай буде SEO: 4 плагіна для оптимізації сайту на WordPress

Хай буде SEO: 4 плагіна для оптимізації сайту на WordPress

like 73
29
23
21

Розглянемо SEO-плагіни для CMS WordPress, які дозволяють провести внутрішню оптимізацію сайту. Про деякі плагіни я вже писала раніше. У плагінів, про які розповім у цій статті, є загальні функції, такі як виведення додаткових полів і налаштування шаблонів для заповнення метаданих. Визначитися, який все ж таки SEO-плагін потрібен для вашого проекту, допоможуть їх відмінні риси.

1. The SEO Framework
2. SEOPress
3. All in One SEO
4. Yoast SEO

1. The SEO Framework – WP-плагін з компактним дизайном і функціями базової оптимізації. Є функція аналізу контенту

Встановіть плагін, активуйте, а потім знайдіть новий пункт у меню панелі адміністрування свого сайту, як зазначено на малюнку 1.

Плагін зручний у налаштуванні: зробити це може користувач з будь-яким рівнем підготовки.

Малюнок 1

Настройки SEO Framework плагина для WordPress

Чим нам може бути корисний цей плагін:

– Заповнення унікальним текстом тегу Title для головної сторінки, внутрішніх сторінок, записів, прикріплених файлів, сторінок категорій, призначених для користувача типів сторінок (у тому числі WooCommerce і bbPress) і категорій, тегів і архівів.

– Установ заголовку в браузері (визначити роздільник, вивести назву сайту до або після заголовку).

– Формування унікального метатегу Description для будь-якого типу сторінок, категорій і записів.

– Можливість заповнення / встановлення метаданих Open Graph і Twitter Cards дозволяє зробити посилання на будь-яку сторінку вашого сайту, опубліковані в Facebook, Twitter та інших соціальних мережах, більш привабливими*.

*Перевірити, як Facebook буде відображати конкретну сторінку вашого сайту, можна в дебаггері Facebook. У валідаторі Twitter можна перевірити, чи коректно заповнені дані для Twitter Cards (для коректного відображення в Twitter).

– Налаштування канонічних посилань для записів/сторінок будь-якого типу.

– Є можливість додати для всього сайту мікророзмітку Schema.org наступних типів:

  • мікророзмітка сайту організації або особистого сайту;
  • мікророзмітка хлібних крихт з використанням назви сайту в якості першої крихти;
  • рядок пошуку;

    Цитата:
    Коли користувачі шукають назву вашого бренду, наступний параметр дозволяє їм шукати потрібне на цьому сайті прямо на сторінці пошукової видачі.

  • розширений опис.

Є ймовірність, що під час налаштування всіх цих параметрів ваш сайт у видачі буде виглядати як на малюнку 2 (правда, немає гарантій, що така розмітка буде застосована пошуковими системами для відображення вашого сайту, але спробувати все ж таки варто).

Малюнок 2

Расширенное описание в Google

– Є можливість налаштування метаданих для роботів (тег noindex, nofollow, noarchive, noodp, nodir) для різних типів сторінок (записів, позначок, сторінок авторів, архівів і т.д.).

– Плагін «підказує», які записи потребують оптимізації, наскільки їх ще можна поліпшити (мал. 3).

Малюнок 3

SEO Framework: Анализ контента в списке записей

Якщо навести на мітку блоку, щоб відобразити пояснення зі статусом (зелений – добре, помаранчевий – прийнятно) та описом, що вона означає. Наприклад, TG – це заголовок, DG – опис, I – сторінка відкрита для індексування ПС і т.д.

– Ви можете налаштовувати метадані для Вебмайстрів: можна додати код перевірки Яндекс.Вебмайстер, Google Webmaster, Bign Webmaster, Pinterest Analytics.

– Ви можете налаштовувати карти сайту з можливістю встановити формат дати останніх змін (lastmod) і вибрати кольори оформлення.

У налаштуваннях плагіна багато підказок і посилань на довідку Google (або інше компетентне джерело), ​​які допомагають визначити, як налаштувати той чи інший параметр. Зауважте: властивості, які відмічені червоним кольором, не рекомендується включати, зеленим – рекомендується залишити включеними (мал. 4).

Малюнок 4

Настройки SEO-framework

Під час редагування сторінки або запису блок налаштувань плагіна складається з 3-х вкладок і виглядає як на малюнку 5а, 5б, 5в.

Малюнок 5а

SEO Framework: анализ контента с точки зрения SEO

Малюнок 5б

SEO Framework: настройки метаданных для страницы или записи

Малюнок 5в

SEO Framework: как добавить ссылку для Open graph

Додам також, що в загальних налаштуваннях плагіна є вкладка «Продуктивність» (мал.6). На ній можна вибрати, де зберігати налаштування плагіна (і загальні, і метадані кожного запису) і налаштувати кешування, що актуально для великих сайтів і залежить від налаштувань і параметрів вашого хостингу. Ви можете залишити налаштування за замовчуванням або спробувати різні варіанти та поспостерігати за навантаженням на сервер і швидкістю сайту. Такий аналіз і тестування системи вже не назвеш «простими».

Малюнок 6

Настройки производительности в SEO Framework

2. SEOPress – мінімалістичний WP-плагін з базовими функціями оптимізації

Для налаштування плагіна не потрібно особливих навичок. В адмінпанелі його сторінка і меню налаштувань виглядають як на малюнку 7.

Малюнок 7

SEOpress - первичный анализ настроек сайта

Як бачите, він відразу ж знайшов недоліки в налаштуванні теми сайту, відсутність SSL та інші проблеми. Навпроти кожного такого зауваження (див. на малюнку вище блок «Центр оповіщення») є посилання на інформацію про те, як ці проблеми/недоліки можна усунути.

Розглянемо його можливості:

– Дозволяє налаштувати висновок метатегів для будь-якого типу сторінок за шаблоном (мал. 8).

Малюнок 8

SEOpress - настройка заголовков и описаний записей и страниц в WordPress

– Дозволяє налаштувати для всіх сторінок сайту метатеги для роботів: noindex, nofollow, noodp, noimageindex, nosnippet, noarchive і додати rel-посилання на попередню та наступну сторінки для посторінкового виведення записів.

– Налаштування карт сайту із зазначенням типів сторінок, які слід додати в XML і HTML версії карти сайту і можна включити/відключити XML-карту зображень (мал.9).

Малюнок 9

Настройка карт xml и карты изображений в SEOpress

Є посилання-підказки на сайт розробників плагіна з поясненнями окремих пунктів його налаштування.

– Налаштування мікророзмітки та посилань на соцмережі (мал. 10).

Малюнок 10

Настройка Knowledge graph в SEOpress

На вкладці Knowledge Graph – мікророзмітка організації або особистого сайту/блогу за правилами Schema.org для виведення розширеного відображення в ПС (як я писала вище, така мікророзмітки корисна, але не гарантує, що ваш сайт буде відображатися із такою карткою в ПС).

Вкладки Facebook, Twitter – розмітку Open Graph і картки Twitter відповідно.

– Через плагін SEOPress ви можете прив’язати ваш аккаунт Google Analytics до вашого сайту і налаштувати код відстеження Google Analytics (у нашому блозі можна докладніше дізнатися, як правильно налаштувати Google Analytics).

– Додаткові налаштування: перенаправлення сторінок прикріплених файлів на сторінки записів, до яких вони прикріплені, видалення /category/з URL та ін. (Мал. 11).

Малюнок 11

Расширенные настройки SEO в плагине SEOpress

– Ви можете налаштовувати зовнішній вигляд блоку з налаштуваннями метаданих на сторінці редагування запису на вашому сайті.

– Можна обмежити можливість редагування метаданих за групами користувачів.

– Є можливість імпортувати й експортувати налаштування плагіна та імпортувати налаштування з Yoast SEO, якщо він вже був налаштований на вашому сайті. Після натискання кнопки «Перенесення» SEOPress імпортує:

  • тег заголовку;
  • метаописів;
  • Open Graph теги для Facebook (заголовок, опис і мініатюра зображення);
  • теги для Twitter (заголовок, опис і мініатюра зображення);
  • метадані для роботів (noindex, nofollow…);
  • канонічний URL.

Також можна скинути ВСІ налаштування SEOPress, натиснувши кнопку «Скинути всі налаштування», після чого плагін зітре всі дані плагіну з бази даних і перезапише їх до стандартних значень.

Під час редагування запису в адмінпанелі блок з метаданими виглядає, як на малюнку 12.

Малюнок 12

Просмотр Google сниппета в SEOpress

Тут чотири вкладки:

1) Налаштування заголовків: вказуєте потрібний заголовок та опис і можете тут справа подивитися, як це буде виглядати у видачі Google.

2) Додатково: вибираєте метатеги для роботів (noindex, nofollow та ін.).

3) Соціальні мережі: дані для коректної роботи Open Graph і Twitter Cards.

4) Редиректи: включаєте редирект на іншу сторінку, якщо необхідно (такої функції немає в інших SEO-плагинах, що розглядалися у цій статті).

У списку записів є можливість вивести метадані, щоб простежувати, для яких статей вони заповнені, а для яких – ні.

Повна версія статті тут.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Анна Себова

Web-разработчик

Google+

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх