Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Відстеження кліків у Google Analytics за допомогою Google Tag Manager

Відстеження кліків у Google Analytics за допомогою Google Tag Manager

like 55
32
5
18

У даній статті ми розглянемо, як налаштувати відстеження кліків по будь-якому елементу на сайті в Google Analytics за допомогою Google Tag Manager (далі GTM).

Якщо на вашому сайті ще не встановлено GTM, ви зможете встановити і налаштувати його, дотримуючись наших інструкцій щодо встановлення та налаштування Google Tag Manager.

Для наочності налаштуємо відстеження кліків по формі замовлення послуги. У даному випадку, під час натискання на форму, URL не змінюється.


1. Знайдіть унікальний ідентифікатор елемента, до якого можна прив’язатися

Так як в даному випадку при натисканні на кнопку форми URL не змінюється, для настройки відстеження кліків необхідно знайти унікальний ідентифікатор елемента, подія за яким потрібно зафіксувати.

У нашому випадку для форми, до якої ми будемо налаштовувати відстеження кліка, це contact_form_pop1.

Выбор уникального идентификатора элемента на странице сайта


2. Активуйте змінні

У даному випадку нам необхідно активувати змінні в розділі «Кліки». Однак у кожному окремому випадку виникає необхідність використовувати різні змінні, тому рекомендуємо відразу активувати все.

Для цього виконайте наступні дії:

А. На панелі навігації зліва перейдіть за посиланням «Змінні».
Б. У розділі «Вбудовані змінні» натисніть на кнопку «Налаштувати».
В. Встановіть прапорець біля кожної змінної.

Активация переменных кликов


3. Створіть тригер

Далі створіть тригер, який буде визначати, коли потрібно активувати тег у веб-контейнері.
Для цього перейдіть на панелі навігації зліва по посиланню «Тригери» і створіть новий тригер з наступними параметрами:
Тип: «Клік».
Цілі: «Усі елементи».
Умови активації: «Деякі кліки».

Умова, під час настання якої потрібно активувати тригер: у нашому випадку це Click Element = contact_form_pop1.

Создание триггера для отслеживания кликов

На цьому ми завершили галаштування тригера.


4. Створіть і налаштуйте новий тег

Для цього виконайте такі дії:
А. Створіть новий тег.
Б. Виберіть тип тега «Universal Analytics».
В. Вкажіть ідентифікатор відстеження.
Г. Виберіть тип відстеження – подія.
Д. Напишіть назву категорії. Ми назвали «filtr google».
Е. Напишіть назву дії. У даному випадку це «Click».
Є. Активуйте раніше налаштований тригер (див. П.3).

Создание и настройка тега


5. Перевірте і опублікуйте тег

Далі у режимі попереднього перегляду потрібно клікнути на кнопку, на яку ви налаштували мету. Якщо після натискання на кнопку контейнер в консолі відобразився під рядком «Tags Fired On This Page», значить, тег встановлено без помилок.

Проверка и публикация тега


6. Налаштуйте відстеження цілі в Google Analytics

Для цього створіть і налаштуйте нову ціль в Google Analytics. Інформацію, яку ви вказали під час налаштування тегу в GTM, продублюйте під час налаштування цілі в Google Analytics.

Настройка отслеживания цели в Google Analytics


7. Перевірте, чи все ви зробили правильно

Досягненням цілі стане натискання на певну кнопку «Замовити», до якої було налаштоване відстеження кліка. Натисніть на неї і подивіться конверсію в Google Analytics. Для цього перейдіть в «Звіти» – «У режимі реального часу» – «Події».

Проверка корректной настройки цели

Таким чином, ми налаштували відстеження кліків щодо певної форми на сайті без втручання у вихідний код сторінок.

В окремих випадках потрібно відстежувати кліки по всім формам на сайті. Для цього потрібно знайти спільний елемент для них.
Наприклад, у нашому випадку – це class=”fancybox”.

Выбор общего элемента форм на сайте на примере класса

У даному випадку під час налаштування тригера ми поставимо умову, під час настання якої потрібно активувати тригер – class=”fancybox”.

Создание триггера для обработки форм с классом fancybox

Усі інші кроки залишаються такими ж, як і для налаштування відстеження певної кнопки.

За прикладами, наведеними вище, ви самі зможете налаштувати відстеження подій для будь-якого елементу на сайті. А ми продовжимо писати про інші можливості GTM для аналізу трафіку, конверсії та поведінки користувачів.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Наталия Б.

SEO-аналитик

Оптимизирую сайты с 2009 года. Люблю сложные кейсы, которые оказались не по зубам специалистам с других компаний. Делаю очень подробные аудиты.

Пишу статьи-инструкции на блог SiteClinic по SEO-инструментам и аналитике.

Любимая цитата: Чтобы добиться успеха, надо искренне любить то, чем вы занимаетесь.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 оценок, среднее: 4,82 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх