Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Web-аналітика    4 способи підвищити ефективність сайту в Google за допомогою Search Console

4 способи підвищити ефективність сайту в Google за допомогою Search Console

like 52
22
15
15

У новій версії Google Search Console були доопрацьовані інструменти, які містять інформацію про видимість сайту в пошуку Google. Як показує практика наших аудитів, ці інструменти використовують не всі.

Раніше ми вже писали, як можна розширити семантичне ядро, використовуючи дані Search Console. Сьогодні продовжимо тему і наведемо ще кілька прикладів, як можна використовувати звіт «Ефективність» у новій панелі Search Console на благо вашого сайту.

Якщо ви ще не бачили нову панель Google Search Console, натисніть на посилання в лівому верхньому кутку, як показано на скріншоті.

новая версия search console

Для роботи нам знадобиться звіт «Ефективність». Відкриваємо його.

Пошук сторінок, які потрібно доопрацьовувати

Мета: знайти сторінки категорій, які не потрапляють в ТОП по запитам, що продають.

Переходимо до верхнього фільтру, вказуємо, що нас цікавить:

  • Тільки сторінки, у яких є покази по фразам зі словом «купити» – допоможе сконцентруватися на фразах, що продають .
  • Тільки сторінки категорій – основні сторінки, що продають на цьому сайті.

Щоб отримати більш актуальну інформацію за позиціями, вказуємо «За останні 7 днів» у фільтрі «Дата».

search console общие фильтры

Верхні фільтри застосовуються до всіх даних, що відображаються.

Тепер переходимо до таблиці з даними нижче і відкриваємо вкладку «Сторінки».

search console фильтр для страниц

У кожної вкладки теж є свої фільтри, але вони працюють тільки в рамках цієї вкладки.

Відкриваємо фільтри вкладки «Сторінки», як показано на скріншоті. Зазначаємо, що нас цікавлять сторінки, середня позиція яких більше 10.

Отриманий список можна скачати і проаналізувати, за рахунок чого можна підтягнути позиції на сторінках.

Російські сайти важливо оптимізувати і під Яндекс, і під Google. Як оптимізувати проект під обидві пошукові системи, можна прочитати у цій статті.

Пошук фраз для дооптімізаціі типових сторінок

Мета: знайти фрази, які користувачі використовують під час пошуку товарів найчастіше, щоб потім перевірити, чи є вони в метаданих і контенті сторінок.

Покажемо на прикладі товарних карток інтернет-магазину.

У загальних фільтрах вказуємо, що нас цікавлять тільки товарні картки. У разі аналізованого сайту – це URL, що містять «product/».

Далі переходимо до списку даних і відкриваємо вкладку «Запити».

Вивантажуємо отриманий список фраз і дивимося, які слова зустрічаються частіше. Це можна зробити, наприклад, за допомогою семантичного аналізатора від Advego.

advego - семантический анализатор

З аналізу можна зробити висновки:

  • У Title і текстах сторінок повинні бути слова «шпалери» і «купити». Якщо їх немає, додаємо.
  • Слова «шпалери» і «купити» повинні потрапляти у Description, щоб підвищити клікабельність сніпетів.
  • Можна розширити Title сторінки фразами «інтернет-магазин», «Москва».
  • Бажано додати слово «шпалери» в H1 і alt зображень.
  • Можна спробувати використовувати слово «купити» в підзаголоаках.
  • Перевіряємо, чи є в тексті слова.
  • Слово «шпалери» можна використовувати в анкорах посилань внутрішньої перелінковки.
  • Все з перерахованого потрібно робити акуратно, щоб не переспамити і не попсувати юзабіліті сторінок.

Пошук сторінок з низьким CTR

Мета: знайти сторінки, які добре ранжуються, але мають більш низькі показники CTR, ніж сторінки з аналогічними позиціями.

Під час аналізу будемо орієнтуватися на позиції, тому краще поставити невеликий діапазон – 7 або 28 днів. У такому випадку отримаємо більш актуальні дані.

Також краще вказати, який тип сторінок цікавить, щоб не порівнювати, наприклад, CTR на товарних картках і лістингах.

Далі переходимо до таблиці і відкриваємо вкладку «Сторінки». Вибираємо критерії фільтрації «Позиція» і вказуємо, що цікавлять сторінки з показником менше 10.

search console CTR

Щоб почати аналіз зі сторінок, важливіших для залучення трафіку, можна впорядкувати таблицю за переходами або показами.

На скріншоті бачимо, що сторінка у другому рядку має явно гірші показники.

Перш за все, варто подивитися, за якими фразами видно такі сторінки. Статистику можуть псувати нерелевантні слова. Якщо з фразами все гаразд, переходимо у видачу і дивимося на сніпети сайту. Можливо, в них не вистачає ключових слів, які привертають увагу користувача, або сніпети конкурентів з видачі виглядають помітніше за рахунок розмітки, використання спецсимволів, за запитом є швидкі відповіді.

Використання порівнянь у Search Console

У новій версії Search Console зручно реалізована можливість порівняння. За рахунок перемикання між вкладками і додатковими фільтрами, можна швидко побудувати потрібні звіти.

Розглянемо на прикладі найчастіше завдання.

Ціль: знайти, за рахунок яких ресурсів виріс або просів трафік у порівнянні з попереднім тижнем.

Відкриваємо верхній фільтр «Дати».

Відразу підкреслимо, що це лише один з варіантів. Можливість порівняння є у всіх верхніх фільтрах. Ви можете порівняти дані за сторінками, країнами, типами пристроїв, виглядом у пошуку і типом пошуку.

У фільтрі «Дата» відкриваємо вкладку «Порівняти». Ми вибрали порівняння з попереднім тижнем. Свій діапазон можна вказати у кінці списку стандартних варіантів.

search-console сравнение данных

Далі переходимо до таблиці з даними і відкриваємо вкладку «Сторінки». У фільтрі я використовував різницю в кількості кліків – більше 20.

search-console сравнение данных по страницам

У результаті отримав список сторінок, які виросли в пошуку за останні 7 днів.

Якщо поміняти фільтр на «менше 20», будуть відображені сторінки, які отримали менше переходів.

Це тільки один із прикладів, як можна швидко проаналізувати, що відбувається з сайтом у пошуку Google, використовуючи порівняння. Рекомендуємо порівнювати за різними фільтрами і вкладками, щоб швидко зрозуміти, чому трафіку з Google стало в десять разів більше. 😉

Кілька зауважень у якості висновку

Перед роботою з вкладкою «Ефективність» наполегливо рекомендую ознайомитися з офіційною довідкою.

Зверніть особливу увагу на показники «Середня позиція», «Позиція». У панелі відображається кращий результат за вказаний період, а не середнє значення. Якщо відображаються дані для сторінки – це буде середній показник всіх кращих результатів.

Якщо незрозуміло, читайте довідку. Там це пояснюють з прикладами.

Хочемо підкреслити, що в статті ми навели приклади, а не інструкції. Експериментуйте, використовуйте різні поєднання фільтрів, щоб отримати звіти з урахуванням специфіки вашого проекту.

Також рекомендуємо оглядову статтю про налаштування і використання Search Console.

Ваш сайт уперся в стелю, і трафік більше не росте? Ми підкажемо, як вичавити з сайту більше!

Замовити інструкції

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх