У Вашого сайту є проблеми зі зручністю, якщо Ви помітили один або кілька таких симптомів:
- трафік на сайті збільшується, а продажі не ростуть;
- більшість користувачів переглядають тільки одну, максимум дві сторінки сайту;
- більшість користувачів залишають сайт через кілька секунд після завантаження сторінки;
- Ви регулярно отримуєте питання від користувачів з приводу того, як знайти на сайті потрібну інформацію.
Ми сформуємо фокус-групу, оцінимо Ваш сайт з точки зору звичайного відвідувача (потенційного клієнта) і детально опишемо, в чому полягають проблеми та як їх вирішити.
Звіт по аналізу юзабіліті буде містити:
- аналіз потреб цільової аудиторії;
- послідовність шляхів переміщення користувача по сайту з переліком слабких місць;
- аналіз основних сторінок входу та виходу (першої та останньої сторінок в ланцюзі переміщень);
- аналіз емоцій відвідувачів при взаємодії з сайтом;
- загальні рекомендації щодо покращення сайту.
Аналіз проводиться з залученням фокус-групи, яка отримує завдання знайти на сайті певну інформацію (конкретний товар чи послугу, умови, гарантії) та виконати певні дії (зареєструватися на сайті, замовити товар і т.д.).
Перелік помилок та способів їх вирішення буде супроводжуватися аргументами usability-експерта, прототипам, скріншотами.
Comments are closed.