Потрібен трафік із Яндексу, але немає змоги чекати результатів від SEO? Тоді Яндекс.Дірект – це те, що доктор прописав!
Контекстна реклама в Яндексі – це публікація текстових рекламних оголошень в результатах видачі. Для того, щоб така реклама давала очікуваний результат, потрібно детально аналізувати дані з Яндекс.Метрики, порівнювати ефективність різних каналів трафіку та постійно удосконалювати зміст та вигляд оголошень.
Переваги контестних оголошень в Yandex.Direct
- реклама показується над результатами органічної видачі;
- оперативне внесення змін до рекламної кампанії;
- можливість контролювати зовнішній вигляд оголошень;
- детальна статистика по переходам, яка дає змогу постійно вдосконалювати оголошення;
- оплата тільки за здійснений перехід на сайт;
- можливість контролювати витрати;
- широке охоплення аудиторії за рахунок РМЯ (рекламна мережа Яндекса, в якій беруть участь мільйони сайтів);
- Робота зі зацікавленою аудиторією (ретаргетінг, схожі аудиторії) і багато іншого.
Що ми пропонуємо:
- створення та ведення рекламних кампаній в результатах пошуку та РМЯ;
- підбір, аналіз і регулярна чистка ключових фраз;
- робота з текстовими та графічними оголошеннями;
- підбір оптимальної стратегії для виділеного бюджету;
- моніторинг якості реклами;
- індивідуальний підхід до кожного клієнта.