Юзабіліті

Опубліковано: 30.12.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Корисна методика розробки й оцінки інтерфейсних рішень під назвою «Customer Journey Map», або карта подорожі користувача. Допоже знайти бар’єри на шляху вашого потенційного покупця. Читати далі...
Опубліковано: 08.10.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Юзабіліті
Як оцінити юзабіліті сайту очима ваших користувачів? Розповідаємо про п’ять способів зробити це й дізнатися, що насправді треба змінити, чого не вистачає, а що взагалі не потрібно. Читати далі...
Опубліковано: 01.10.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Як оцінити попит на товари й правильно спроектувати структуру сайту, які правила й поради варто взяти до уваги, продумуючи категорії, підкатегорії та фільтри на сайті, – читайте в статті з прикладами. Читати далі...
Опубліковано: 10.09.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Часто стикаємося з помилками «першого екрану» – тієї області, яку відвідувач вашого сайту бачить у першу чергу. Читайте, які помилки зустрічаються найчастіше та яку інформацію краще розташовувати в першому екрані. Читати далі...
Опубліковано: 19.06.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Багато речей, які здаються на суб’єктивний погляд абсолютно зрозумілими, для багатьох користувачів є неочевидними. Зрозуміти це можна, провівши експеримент. Це не складно – потрібен тільки Google Analytics і трохи часу. Читайте, як налаштувати A/B-тестування та що важливо мати на увазі, готуючись до нього. Читати далі...
Опубліковано: 16.04.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Юзабіліті
Сайт є, а продажів, дзвінків, заявок тощо немає чи катастрофічно мало, тобто сайт має нульову чи низьку конверсію. Причин може бути багато, потрібно аналізувати безліч метрик і збирати величезну кількість аналітичних даних. Проте в цій статті хочу на прикладах показати найбільш поширені помилки, які негативно впливають на конверсію. Читати далі...
Опубліковано: 05.02.2015 |
Автор: admin |
Рубріка: Юзабіліті
Якщо сайт має хороший інтерфейс, ним зручно користуватися, у нього висока конверсія, тобто він влаштовує і користувача, і власника бізнесу. Пропонуємо вам ознайомитися з ідеями, які випробували наші іноземні колеги, щоб покращити інтерфейс сайту. Читати далі...
Опубліковано: 29.01.2015 |
Автор: Юрій Кушнєров |
Рубріка: Юзабіліті
Як правильно відслідковувати конверсію? Чому когось влаштовує 1%, а комусь не підходить і 100%? Які цілі треба враховувати та що вони означають? На конкретних прикладах розглянемо, які цілі треба налаштовувати, щоб правильно відслідковувати конверсію вашого сайту. Читати далі...
Опубліковано: 12.01.2015 |
Автор: Ганна Сєбова |
Рубріка: Юзабіліті
Ви замислюєтесь, чи потрібен редизайн вашому сайту? Ми хочемо показати приклад, як зміна дизайну може вплинути на трафік вашого сайту, розповісти, в яких випадках вам потрібно робити редизайн, і що важливо врахувати при змінах. Читати далі...