- (Обновлено: ) Наталия Б.
Після впровадження рекомендацій сервісу Google PageSpeed швидкість завантаження істотно збільшилася. Наприклад, у випадку зі сторінкою, згаданою вище, – з 6.71с до 4.4с:
– Оптимізовано URL (додали ключові слова, реалізували логічну структуру URL).
Зміни в URL поліпшили клікабельність сайту (під час збігу із запитом URL підсвічуються і допомагають користувачеві краще орієнтуватися у видачі). Крім того, це додаткова підказка пошуковій системі про зміст сторінки й один з чинників ранжування.
Скріншот сторінки https://yandex.ru/support/webmaster/recommendations/site-structure.xml
2. Доопрацювання у навігації сайту
– Додані посилання на основні види продукції в горизонтальне меню сайту.
Це дозволило зменшити рівень вкладеності сторінок, що просуваються , навігація стала більш зручною для користувачів – з будь-якої сторінки сайту можна перейти на найпопулярніші види продукції.
Варто відзначити, що таке рішення підійде для проектів із невеликим асортиментом товару.
– Реалізовано хлібні крихти.
Використання хлібних крихт дозволило:
– поліпшити навігацію сайтом;
– сформувати грамотну перелінковку;
– дати додатковий сигнал ПС про структуру сайту.
3. Робота щодо покращення комерційних чинників ранжування:
– містять більше інформації в шапці та футері сайту;
– на сторінки продукції додані таблиці з цінами;
– доопрацьовані сторінки контактів (вказали режим роботи компанії; у заголовку сторінки – офіційна назва організації; додали форму зворотного зв’язку);
– створена сторінка «Про нас». На сторінці розмістили текст, який коротко описує компанію (скільки років працює на ринку, де знаходиться, трохи історії про те, як досягли своїх цілей). Також додали фото виробничої бази, на якій виготовляється продукція.
4. Внутрішня оптимізація
– Групування запитів та їх розбивка за посадковими сторінками.
Замовник надіслав готове СЯ сайту. На основі аналізу конкурентів у ТОПі за цими запитами ми розділили запити на групи і розбили їх за посадковими сторінками.
На що звертали особливу увагу під час аналізу та групування запитів:
– які сторінки конкурентів знаходяться в ТОП-10 за запитами, що цікавлять, – головні чи внутрішні;
– чи є перетинання сторінок топових конкурентів у видачі за групам запитів, що цікавлять. Аналіз необхідно проводити, щоб визначити, які запити можна просувати на одній сторінці, а які слід просувати за різними.
Під деякі групи запитів на сайті не було посадкових сторінок, відповідно, вони були створені.
– Змінено структуру посадкових сторінок
Структура сторінок на момент аналізу значно поступалася топовим сайтам. У результаті даних нами рекомендацій на посадкові сторінки додали:
- блоки з фото
- таблиці з цінами
- форму заявки на розрахунок виробу
– Підготовлено та розміщено тексти на посадкових сторінках
Був проведений ретельний аналіз ТОПу за кожною групою запитів для посадкових сторінок. Що аналізували і на що звертали особливу увагу:
– зміст тексту;
– кількість символів у текстах;
– кількість входжень ключових запитів;
– синоніми;
– зображення і т.д.
Головним нашим завданням було вивчити топові сайти та підготувати матеріал для сторінок кращий, ніж у конкурентів.
Після вивчення ТОПу за потрібними запитами, були підготовлені докладні ТЗ для копірайтерів.
Про те, як ми складаємо ТЗ, докладно написано на нашому блозі.
Згідно зі складеними ТЗ, підготували комерційні тексти з корисною для відвідувачів інформацією, зокрема:
– короткий опис товару;
– основні переваги;
– технічні характеристики;
– таблицю з цінами;
– інформацію про доставку/встановлення;
– переваги співпраці з компанією.
Затвердивши тексти із замовником, розмістили їх на посадкових сторінках.
– Оптимізовано title та метадані
На сайті були заповнені title та метадані. Оскільки вони важливі для успішного ранжування за запитами, що просуваються, і свідчать про турботу власника про свій ресурс, ми заповнили їх на всіх сторінках сайту.
Приклад title і description для сторінки категорії (вказані приклади, аналогічні до розміщених на реальному сайті):
Title: Світлові короби (лайтбокси). Купіть лайтбокси від виробника в Москві.
Description: Замовляйте світлові короби в нашому інтернет-магазині. У нас великий вибір лайтбоксів, швидка доставка по Москві та Підмосков’ю, зручне самовивезення та гарантія!
Приклад title і description для сторінки товару:
Title: Світлові панелі Name. Виготовлення світлових панелей Name: технологія, ціна.
Description: Купіть світлові панелі Name. У нас широкий вибір панелей за доступними цінами. Доставка товару кур’єром або в пункти самовивозу по всій Росії.
Чому важливі title і метадані і як їх заповнювати, можна почитат в статті нашого блогу.
5. Зовнішня оптимізація
Під час нарощування посилальної маси акцент робимо на природність і намагаємося розміщувати посилання, які будуть приносити переходи:
– посилання з тематичних форумів;
– ручна реєстрація на авторитетних майданчиках, каталогах;
– крауд-маркетинг (стаття на тему);
– статейне просування (докладніше тут).
Результат
Протягом місяця після проведеної описаної роботи 92% запитів, що просувалися, вийшли в ТОП Яндексу:
На завершення перелічимо основні причини зростання проекту:
- Усунення технічних помилок
- Доопрацювання навігації сайту
- Виконання рекомендацій щодо поліпшення комерційних чинників ранжування
- Оптимізація всіх сторінок сайту
- Якісний і структурований контент у категоріях і картках товару
- Плавний приріст авторитетних тематичних посилань
Варто зазначити, що запити – в основному СЧ-і НЧ, що також вплинуло на успішність швидкого виведення запитів у ТОП-10 Яндексу.
Проект досить молодий, йому є куди рости, – на даний момент ведеться постійна робота, направлена на розвиток проекту.
Еще по теме:
- Кейс: як ми просунули сайт послуг за високочастотними запитами в ТОП Яндексу за 3 місяці
- Як ми підняли трафік у 2,5 рази до 300 000 у місяць (SEO-кейс)
- SEO-кейс: як збільшити органічний трафік з 14k до 36k користувачів на місяць
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.