Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейси: як ми вивели сайти з-під фільтру Яндексу

Кейси: як ми вивели сайти з-під фільтру Яндексу

like 53
31
17
5

Чим частіше у власника бізнесу виникає бажання завоювати ТОП, створивши кілька подібних сайтів, тим частіше SEO-фахівці стикаються з сайтами-афіліатами. Для початку нагадаємо:

Фільтр афіліювання – це фільтр, у результаті якого з двох сайтів однієї компанії, що просуваються за одним запитом, високо ранжуватися буде тільки один з ресурсів, який найбільш релевантний до запиту.

Згадка про фільтр є у:

Але, як і обіцяли в превью, в статті не буде теорії, оскільки відповідь на питання, як уникнути афіліювання, вкрай проста – створювати та розвивати один ресурс.

Тому відразу перейдемо до прикладів.

Два будинки під номером N

Проблема: Позиції сайту за цільовими запитами залипли в межах ТОП50 (регіональна видача).

Ми проаналізували ресурс, виявили помилки внутрішньої оптимізації: Переспам, проблеми з перелінковкою і т.д. Крім цього, в процесі аналізу ми виявили, що в будівлі торгового центру, адреса якого вказана на сайті, є компанія, яка надає аналогічні послуги.

Наша рекомендація – провести роботи у два етапи:

  • виправити помилки внутрішньої оптимізації;
  • якщо динаміки не буде, замінити фактичну адресу на юридичну.

Результат був досягнутий після другого етапу. Як бачите, Яндекс не повірив у різні номери офісів в одній будівлі, вирішивши, що це сайти однієї компанії.

Усе в цій історії було б буденним, якби родом діяльності даної компанії не були б детективні послуги 🙂

Старший та молодший брат

Проблема: За рядом запитів сайт повністю був відсутній у видачі. У той самий час сайт конкурента, офіс якого знаходився у цьому ж місті, був у ТОП10.

У цьому випадку був дуже важливий діалог з клієнтом, про який ми писали в попередній статті. Тільки з’ясувавши тонкощі бізнес-відносин між філіями, нам вдалося визначити суть проблеми, а вона полягала в наступному:

Компанія А (перебувала в ТОПі) є дилером по Московському регіону.

Компанія В – головний дистриб’ютор у Центральному регіоні. Тобто саме компанія В поставляє продукцію компанії А. На сайті компанії B були вказані телефони та контакти місцевих представництв (дилерів), які й перетиналися.

Наша рекомендація: видалити контакти, що перетинаються, або, як мінімум, закрити їх від індексації. Клієнт вибрав другий варіант.

Результату чекали досить довго – близько двох місяців. За цей час у клієнта опустилися руки від безрезультативного листування з Яндексом, і він прийняв рішення проводити аудит внутрішньої оптимізації. У даному випадку доречною буде народна мудрість: відпусти ситуацію – і вона сама вирішиться. Саме в період аналізу внутрішньої оптимізації сайту, на яку грішив клієнт, фільтр афіліювання був знятий. Запити з’явилися в ТОПі, а завдання аудиту було перенаправлене на поліпшення ранжування.

Розлучення та дівоче прізвище

Проблема: Спочатку в компанії було два співзасновники, які запустили два ресурси з різним асортиментом.

Через якийсь час дороги компаньйонів розійшлися, бізнес був розділений – кожному дісталося по сайту. І кожен вирішив розширити асортимент продукції, аналогічний до продукції конкурента. Яким було їх здивування, коли сайти почали періодично змінювати один одного в ТОПі.

Причина виявилася досить банальна – у групі в соц. мережах були вказані URL двох сайтів.

Наша рекомендація: відкоригувати інформацію.

Результат: сайти перестали «блимати» у видачі.

Нагадаємо, що якщо ви вирішили створити кілька інтернет-представництв, то різні:
– власники доменів,
– контактна інформація на сайті,
– система управління сайтом,
– подача інформації
не можуть на сто відсотків захистити вас від пенальті Яндексу.

Як бачите, випадки бувають різні й універсального рішення проблеми не існує. Якщо у вас є проекти з однаковими контактами і асортиментом, поспішаємо вас розчарувати – навіть Дарт Вейдеру не вдалося завоювати всесвіт.

Якщо ж у вас нестандартний випадок накладання фільтру й компанії дійсно різні – , ми любимо вирішувати цікаві завдання.

Нехай прибуде з нами розсудливість!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Юлия С.

Пришла в команду еще на этапе ее создания в качестве контент-менеджера. Через время поняла, что мне намного интереснее общаться с живыми людьми, чем с монитором. Организовала Служба заботы о пациентах SiteClinic.

Делаю все возможное, чтобы наши пациенты чувствовали себя комфортно. Умею переводить сложные SEO-термины на язык клиентов.

Довольный клиент — это лучшая бизнес-стратегия.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 оценок, среднее: 4,11 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх