Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як ми вивели високочастотний запит у ТОП-10

Кейс: як ми вивели високочастотний запит у ТОП-10

like 74
33
20
21

Хочу поділитися з вами досвідом. Такий підхід не новаторський, але з огляду на кількість людей, які досі вірять у магічну щільність ключових слів, думаю, цей кейс буде корисний.

Отже, сайт – інтернет-магазин ювелірних виробів.

Мета: поліпшення ранжування за ВЧ запитами у пошукових системах Google та Яндекс.

Процес роботи
Ми провели аудит з акцентом на зовнішню оптимізацію та чистку посилальної маси від неякісних сайтів-донорів. Незважаючи на те, що велика частина часу була використана для докладного аналізу зовнішніх посилань (сайт старий, тому довелося аналізувати великий обсяг посилальної маси), ми, зрозуміло, не обійшли увагою і внутрішню оптимізацію.

У процесі аналізу внутрішньої оптимізації особливу увагу ми звернули на тексти посадкових сторінок.

Було зроблено висновок, що тексти:

  • занадто довгі. Давно відомо, що користувачі не люблять багато читати;
  • містять велику кількість входжень ключового запиту;
  • містять зайве виділення ключових слів тегом strong.

Наприклад, у тексті обсягом 5000 символів на сторінці каталогу золотих каблучок було понад 45 входжень слова «каблучка» і близько 40 входжень слова «золота».

Наявність таких текстів пояснювалося дуже просто – сайт старий, і оптимізація проводилася у той час, коли важливо було поспамити ключовими словами. В умовах сучасних алгоритмів пошукових систем, дані тексти, на наш погляд, не лише не допомагають, але і заважають нормальному ранжуванню. Так, у пошуковій системі Яндекс практично всі ВЧ запити знаходилися у межах ТОП 11-30, у першій десятці були лише середньо- та низькочастотні запити.

Ми порекомендували:

  • скоротити тексти посадкових сторінок;
  • зробити їх більш змістовними;
  • зменшити кількість входжень ключових слів.

Для наочності ми провели оптимізацію однієї сторінки.

Оскільки сайт старий і вже займав певні позиції за СЧ і НЧ запитами, які приносили певний трафік, ми вирішили почати з незначних змін в обсязі та кількості ключових слів, не ризикуючи тими запитами, що вже є у ТОП10.

За дуже різкої зміни контенту сторінки (навіть якщо зміни правильні та спрямовані на поліпшення зручності користувача) пошукова система може «відкинути» запити назад, для того щоб проаналізувати новий контент. Часто це призводить до зниження трафіку на термін до кількох місяців, перш ніж ситуація відновиться та покращиться.

На сторінці каталогу весільних обручок, яку ми оптимізували та взяли за приклад, було:

– 7000 знаків з пробілами;
– близько тридцяти п’яти входжень ключового запиту «обручки» в прямому та розбавленому вигляді;
– п’ять виділень тегом strong ключового запиту «обручки».

Внесені зміни:

  1. ми скоротили обсяг тексту, залишивши замість 7000 символів з пробілами 5500 (надалі текст можна скоротити ще);
  2. були прибрані виділення тегом strong;
  3. скорочена кількість входжень ключових слів.

Після виконаної роботи ми стали відслідковувати зміну позицій ключових слів, що просуваються на даній сторінці.
Датою початку відстеження змін стало 18 лютого 2013 року. На цей момент з 28 запитів, що відслідковувалися, було:
– 17 запитів у ТОП10 Яндексу (регіон Москва),
– 11 запитів у ТОП11-50 Яндексу (регіон Москва).

Перші результати внесених змін стали помітні 27 лютого, відразу після того, як був проіндексований текст.

ВЧ запит (з частотністю 12497 запитів на місяць) «обручки» перемістився з 13 на 9 позицію.

Потім протягом березня пошукова система продовжувала «придивлятися» до змін.
У цей період у ТОП10 трималося 19-20 запитів, включаючи запит «обручки». 23 березня позиції «просіли», відкотившись практично до початкових показників (18 запитів у ТОП10, і запит «обручки» на 14 позиції).

Однак вже на наступний апдейт (3 квітня) позиції відновилися і стали ще кращими:
– з 28 запитів 22 запити у ТОП10;
– запит «обручки» на 8 позиції.

На даний момент (10 червня) позиції, як і раніше, тримаються на одному рівні: 21-22 запити у ТОП10, головний ВЧ запит «обручки» на 8 позиції.

Висновки:

  1. Внутрішня оптимізація грає ключову роль. Часи, коли погану оптимізацію сайту можна було «продавити» великою посилальною масою, пройшли.
  2. Якщо ви не можете вийти у ТОП10 за необхідним запитом і нарощування маси протягом декількох місяців не дає результату – аналізуйте внутрішню оптимізацію.
  3. Намагайтеся звести до мінімуму спамні конструкції, неприродне входження ключових слів, безглузді виділення тегом strong.
  4. Не очікуйте, що зміни тексту вже у перший АП принесуть бажані зміни і все буде так, як хочете ви. Оптимізатор повинен мати терпіння.
  5. Не слід діяти занадто різко. Якщо після першого АПу нічого не змінилося, не панікуйте і не починайте знову змінювати текст. Згідно з нашими спостереженнями, якщо текст змінюється дуже часто, Яндекс може перестати сприймати будь-які зміни на сторінці.
  6. Створюйте тексти посадкових сторінок не з метою просунути запит, а з метою дати всю необхідну інформацію користувачеві. Якщо ви максимально повно відповідаєте запиту користувача, ТОПу ви досягнете.

Если Вы хотите вывести сайт в ТОП по запросам, обращайтесь к нам!

Заказать продвижение

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Коллегия Редакторов SiteClinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 оценок, среднее: 4,67 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх