Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як виконання всіх наших інструкцій щодо внутрішньої оптимізації допомогло вивести інтернет-магазин у ТОП Яндексу

Кейс: як виконання всіх наших інструкцій щодо внутрішньої оптимізації допомогло вивести інтернет-магазин у ТОП Яндексу

like 72
39
14
19

Сьогодні хочемо поділитися з вами свіжим кейсом. Сайт інтернет-магазину. Регіон – Москва. Відразу наведу скріншот. Ось такого зростання позицій вдалося досягти після внутрішньої оптимізації:

На жаль, не можу похвалитися, що завжди відразу після оптимізації позиції злітають до топу і + 100, +150 – звичайні показники. Зростання позицій після правильної внутрішньої оптимізації є завжди. Але, на жаль, не завжди таке.

Далі я перерахую етапи роботи та список ключових доопрацювань, які були проведені на сайті. Відразу хочу сказати, нічого секретного – стандартна схема та цілком очевидні для оптимізаторів доопрацювання. Фахівці навряд чи знайдуть у цьому списку для себе щось нове та спокійно можуть переходити до висновку, де я поділюся, в чому ж, на мій погляд, родзинка цього кейсу і чому результати цього разу вийшли вище середніх.

Етапи роботи:

  • Аудит сайту та підготовка ТЗ щодо необхідних доопрацювань.
  • Аналіз семантичного ядра, робота над його розширенням і базовий розподіл запитів за смисловими групами.
  • Обговорення необхідних змін і коригування ТЗ.
  • Підсумкова розбивка запитів за посадковими сторінками.
  • Технічна реалізація змін на сайті.
  • Підготовка текстів і мета-даних.
  • Повторний аудит.
  • Доопрацювання та усунення допущених у ході реалізації помилок.
  • Розміщення текстів і мета-даних на сторінках сайту.

Ключові доопрацювання, реалізовані на сайті:

  • створення на сайті додаткових підкатегорій;
  • доробка сторінок товарних карток (важлива для ранжування інформація не індексувалась);
  • зміна структури сторінок категорій (розширена інформація в блоках товарних карток, доданий текстовий блок, який презентує розділ);
  • виправлення виявлених в ході аудиту технічних проблем і недоліків (починаючи від невірно складеної карти сайту та закінчуючи наявністю битих посилань, які перешкоджали нормальній індексації та ранжуванню сторінок);
  • оптимізація навігації сайту;
  • компромісні рішення стосовно структури та дизайну сайту;
  • усунення на сайті внутрішніх дублів;
  • заміна навігаційних посилань, реалізованих за допомогою js, на статичні посилання;
  • реалізували ЧПУ;
  • винесли в шапку сайту важливу для клієнтів компанії інформацію (контакти, посилання на розділи, час роботи);
  • розширено опис товарів на сторінках категорій і підкатегорій;
  • реалізована можливість залишати відгуки;
  • розширений функціонал, реалізували можливість порівняти та відкласти товари, допрацювали кошик;
  • підготовлена ​​схема автоматичного формування мета-даних, а також передбачена можливість їх ручного корегування для всіх сторінок сайту;
  • на етапі підготовки була проведена робота над зняттям ручних санкцій Google – санкції зняли;
  • видалення елементів пошукового спаму з інформаційних сторінок сайту;
  • видалення елементів пошукового спаму в перелінковці сайту.

А тепер родзинка
Єдина відмінність цього кейсу від інших проектів – не просто гарна, а відмінна взаємодія та залученість у процес зі сторони замовника. У результаті були не просто виправлені помилки та внесені необхідні зміни, а й реалізовані практично всі наші рекомендації щодо покращення сайту. Ситуації «Я заплатив, а ви там самі розбирайтеся» не було і близько. Зідзвонювання 5 разів на день, двогодинні телефонні обговорення – все це було. Замовник не просто готовий був поговорити про свою продукцію, а вникав у SEO-вимоги, давав необхідні консультації щодо специфіки своєї ніші, допомагав знаходити власні шляхи розв’язання.

При цьому ситуація не була простою. Можна почати з того, що всі доопрацювання робив не наш програміст, а клієнта. Це хоч і ускладнює завдання, але не критично, якщо вимоги виконуються і присутній конструктивний діалог у спірних ситуаціях, без яких, звичайно ж, не обходиться.

Набагато більше складнощів було викликано специфікою магазину. На відміну від більшості конкурентів компаній, він не пропонував готову продукцію, а показував дизайн товару, який виконується на замовлення. Тому стандартна модель і структура інтернет-магазину йому не підходили. Складний момент на етапі підготовки виник саме через неможливість створення товарних карток у звичному вигляді. Тому варіант структури пропозицій в аудиті довелося відкинути та шукати компромісне рішення. Тут як раз і потрібно було найбільше обговорень.

Саме клієнт показав два моменти, які допомогли подолати нестиковки та розробити альтернативний варіант структури та навігації, який підходив нам з позиції просування сайту та не суперечив ідеології компанії (тому, як позиціонує себе компанія на ринку). Не впевнений, що без глибокого знання специфіки тематики ми впоралися б із цією проблемою настільки ж ефективно.

А далі?! Звична схема – постановка задач, їх виконання, робота над помилками та заслужений результат.

Будь-який власник сайту хоче, щоб його проект був найкращим і приносив прибуток. Але ось витрачати час на спілкування з розробниками й оптимізаторами готові, на жаль, не всі. Цей кейс особисто для мене став чудовою демонстрацією того, чому це важливо.

Оптимізуйте з нами, оптимізуйте, як ми, оптимізуйте краще за нас. Успіху та високих позицій!

Если у Вас возникли проблемы с внутренней оптимизацией, обращайтесь к нам!

Заказать аудит сайта

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оценок, среднее: 4,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх