Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як ми збільшили трафік новинного сайту з різних джерел за допомогою аналізу конкурентів

Кейс: як ми збільшили трафік новинного сайту з різних джерел за допомогою аналізу конкурентів

like 83
55
21
7

Все частіше заходить мова про те, що SEO вмирає. Багатьох це хвилює, оскільки вони не розуміють, як же залучати відвідувачів у подальшому. Найчастіше це відбувається, тому що власники інтернет-ресурсів з якоїсь причини вірять у «могутність» SEO і, крім нього, більше нічого не бачать або не хочуть бачити.

Насправді, SEO – це всього лише один з інструментів, що допомагає отримати трафік. Особливо добре це помітно на великих сайтах, порталах, які залучають клієнтів з різних джерел:

  • соц.мереж,
  • закладок;
  • спеціалізованих каталогів;
  • майданчиків-партнерів.

У травні ми робили аудит новинного порталу. Спочатку власник просив проконсультувати його щодо SEO просування та сформулювати рекомендації для поліпшення позицій у пошуковій видачі, щоб підвищити трафік.

Однак, проаналізувавши сайт і порівнявши його з іншими порталами даної тематики, ми зрозуміли, що проблема лежить у іншій площині. І, щоб досягти помітного збільшення трафіку, необхідно підходити до завдання комплексно.

Роботу ми почали з аналізу відкритих статистик новинних порталів, щоб докладніше вивчити джерела, з яких приходить трафік.

Наприклад, джерела трафіку для відомого новинного ресурсу в Росії (Статистика свіжа, але вона збігається з тією, що була в травні):

Як бачите:

  • на 1-му місці – стрічка новин Яндексу;
  • на 2-му – сайт-партнер (у даному випадку gismeteo.ru);
  • на 3-му – переходи із закладок.

Пошукові системи займають лише четверте та п’яте місця.
Також зверніть увагу на трафік з vk.com – сайт знаходиться на дев’ятій позиції за кількістю переходів у 32 000.

Саме після аналізу статистики стало зрозуміло, що якщо ми обмежимося виключно рекомендаціями щодо SEO, робота буде виконана не в повному обсязі, і наш замовник не отримає ту віддачу, яка реально можлива.

У підсумку стратегія містила великі рекомендації, які стосувалися всіх можливих способів залучення й утримання трафіку.
Деякими рекомендаціями ми б хотіли поділитися в блозі.
У першу чергу, ми звернули увагу, що на головній сторінці основні денні новини представлені вкрай «бідно»:

Крім назви, новини не мають ні анотації, ні фотографії, що значно знижує їх клікабельність. Ми знайшли приклад більш привабливого розміщення новин на головній сторінці:

 

Дуже важливо «зачепити» користувача з моменту входу на сайт. А для цього інформація повинна бути подана максимально привабливо.

Проаналізувавши контент новин, ми порекомендували структурувати інформацію. Щоб користувачі краще сприймали текст, необхідно:

  1. виділяти тегом strong основні думки статей;
  2. застосовувати списки під час перерахування;
  3. розбивати текст на логічні абзаци, які допомагають отримувати інформацію зручними «порціями».

Користувачі не люблять багато читати – цілком відомий факт, тому важливо структурувати контент так, щоб основні думки тексту «кидалися в очі».

Також ми виявили кілька розділів, які були малоінформативними і не цікавими користувачам (висновок був зроблений на основі аналізу статистики Google Analytics).
Наприклад, розділ про музику містив загальну інформацію про виконавців, наповнювався нерегулярно, у ньому не було оглядів нових альбомів.
Ми рекомендували відмовитися від цих розділів повністю (видалити їх) або зайнятися регулярним наповненням цікавими й актуальними новинами. Неактуальні або пізно розміщені новини значно втрачають свою цінність.

Також звернули увагу, що є дні, коли сайт не наповнюють контентом – найчастіше на вихідних. Для високої та стабільної відвідуваності сайту важливо регулярне наповнення сайту новинами та контентом. Дні без оновлення контенту є серйозним недоліком, оскільки:
– втрачається трафік;
– знижується лояльність користувачів.

Найбільш низький трафік був саме у вихідні дні, коли новини не додавалися:

Сайт повинен містити тільки ті розділи, які реально потрібні та корисні відвідувачам. Наповнення сайту повинно бути регулярним і оперативним.

Щоб збільшити кількість відвідувачів, ми склали рекомендації, як зробити сніппет сайту більш помітним, а відповідно – збільшити CTR.
З метою підвищення CTR цього ресурсу, ми запропонували:

  • зареєструвати компанію у Яндекс Довіднику, що дозволить відображати у сніппеті адресу та час роботи редакції новинного порталу;
  • додати у Яндекс Довідник дані про сторінки в соц.мережах, що дозволить за рядом запитів відображати у сніппеті кнопки соц.мереж:

Завдяки відкритій статистиці інших сайтів, ми склали список новинних стрічок, з яких є достатній трафік. І порекомендували в першу чергу зареєструвати сайт у наступних стрічках новин:

«Rambler.Новини»

  • вимоги: https://help.rambler.ru/news/novosti-partneram/3
  • правила оформлення новинного потоку:  https://help.rambler.ru/news/novosti-pravila-oformleniya-novostnogo-potoka/4/
  • форма надсилання:  https://help.rambler.ru/feedback/news/

«Новотек»

  • вимоги: https://novoteka.ru/txt/partnership
  • адреса для надсилання листа: info@novoteka.ru
  • у листі опишіть Ваш ресурс і вкажіть адресу rss-стрічки, підготовленої для Яндексу

«News.Mail.ru»

  • Надіслати пропозицію про співпрацю можна на цій сторінці: https://news.mail.ru/feedback.html

У стрічках новин Google і Яндекс сайт вже був присутній.

Для того щоб сайт краще ранжувався і мав більшу «вагу» як для пошукових систем, так і для користувачів, ми рекомендували зробити максимально зручною форму коментарів, прибрати зайві поля і не вимагати обов’язкового заповнення особистої інформації.

З досвіду роботи можемо сказати, що можливість коментувати цінується користувачами та позитивно впливає на просування у пошуку. Але форма введення коментарів повинна бути зручною, інакше вона практично марна.

Окремою темою складеної стратегії став аналіз та рекомендації щодо діяльності в соц.мережах.
На момент аудиту сайт був представлений у таких соц. мережах як:

  • ВКонтакті;
  • Google+;
  • Twitter.

Соціальні мережі використовувалися як майданчики, куди періодично копіювали заголовки та короткий опис деяких статей. Іноді такі заголовки супроводжувалися зображеннями низької якості. Зрозуміло, що, за умови механічного наповнення груп, результат був не дуже хорошим. Трафік був практично нульовий.
Ми порівняли групи інших сайтів новинної тематики, подивилися обсяг щоденного контенту, що розміщується у кожній соц.мережі. Інші ресурси були більш активні і тому залучали більше трафіку.

Найголовніше, на чому було акцентовано увагу замовника, – для того щоб соціальні мережі давали хороший трафік, ними слід займатися регулярно, наповнювати якісно оформленими постами, вести спілкування з відвідувачами, залучати нових користувачів у групи.

Звичайно, були складені рекомендації щодо оптимізації сторінок з точки зору SEO просування: оптимізація title, мета-тегів і т. д. Але в розрізі проблеми, яку ми розглядаємо в статті, це не настільки важливо.
Зауважимо, що у випадку з новинами присутня досить серйозна специфіка, що дозволяє залучати користувачів із різних джерел, однак, незалежно від тематики, трафік є не тільки в SEO. Багато що залежить від того, наскільки привабливий Ваш сайт, наскільки корисний і цікавий контент у вас і так далі.

Завжди розвивайте свій ресурс, використовуйте всі можливі джерела залучення аудиторії, і тоді будь-які зміни в SEO не лякатимуть вас!

Хотите увеличить трафик на сайте, но не знаете как? Обращайтесь к нам!

Заказать стратегию продвижения

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Коллегия Редакторов SiteClinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 оценок, среднее: 4,75 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх