- (Обновлено: ) Коллегия Редакторов SiteClinic
Цією статтею-прикладом оздоровлення невеликого регіонального ЗМІ хочу доповнити кейс Володимира Столбова «Як привабити та утримати відвідувачів на сайті новин».
Наш пацієнт – український інтернет-ЗМІ. Він висвітлює події міста районного значення з населенням 25 тисяч жителів. Сайт належить громадській організації, і ведуть його волонтери без якогось серйозного досвіду в адмініструванні та просуванні. CMS – WordPress.
З нами зв’язалася редакція сайту з проханням дати загальну консультацію щодо SEO та Usability у форматі «що можна зробити своїми силами, без фінансових вкладень, щоб збільшити відвідуваність сайту».
Давайте подивимося, що вдалося зробити завдяки нашим рекомендаціям і як це вплинуло на кількість відвідувачів.
Первісна оптимізація
Що було зроблено:
1. За допомогою плагіна AllInOne SEO Pack правильно заповнили мета-теги “title”, “description”, “keywords” для головної сторінки та всіх основних сторінок.
2. Завели сторінку контактів та оформили її, як рекомендує Платон Щукін.
3. Позбулися від великої кількості наскрізних зовнішніх посилань. Був прибраний віджет, який імпортував новини обласних ЗМІ через RSS. Також додали rel = “nofollow” до посилань на дружні проекти.
4. Встановили плагін Google XML Sitemaps для автоматичного оновлення sitemap.xml під час додавання нових статей на сайт.
5. Оновили файл robots.txt, щоб приховати від індексації дублі сторінок.
6. Додали сайт у GoogleWebmasterTools і Яндекс.Вебмайстер, де, відповідно, привласнили регіон «Україна» і місто, до якого належить сайт.
7. Підключили більш функціональну форму коментування Disqus з авторизацією через соціальні мережі, зручною модерацією та красивими дизайном.
Результати:
Протягом декількох місяців сайт став краще індексуватися, з’явилися швидкороботи пошукових систем, відпали всі дублі, був успішно присвоєний регіон, значно зросла кількість коментарів на сайті.
Сніппети
Що було зроблено:
1. Авторам під час створенні статей рекомендували заповнювати поля “title”, “description”, “keywords”.
2. Підключили спеціальний плагін WP-PostRatings, який дозволяє оцінювати статті, результати оцінок красиво відображаються у сніппеті в Google.
3. Зареєстрували організацію в Яндекс.Справочнике, у рубриці «Редакції газет і журналів», а також додали всю можливу інформацію: адресу, телефон, час роботи та всі соціальні мережі.
4. Зареєстрували організацію в Google Адреси (зараз називається «Google Мій бізнес», де вказали адресу, час роботи, додали фотографії та короткий опис.
Результати:
Google проіндексував оцінки статей і тепер у сніппеті показує рейтинг статті:
Яндекс додав у сніппет інформацію з Довідника:
Google також оновив сніппет і додав картку компанії:
Контент
Ми рекомендували авторам під час додаванні статей структурувати інформацію, більше використовувати медіа (ілюстрації, інфографіка, фото, відео). Також для підтримки інтересу користувачів до сайту та щоб компенсувати відсутність статей на вихідних, запропонували постити цікаві та пізнавальні статті.
Врахували побажання читачів і встановили код системи Orphus для швидкого сповіщення про орфографічні помилки в тексті.
Соціальні мережі
Що було зроблено:
1. Додали кнопки “like” і “share” в статті. Також створили сторінки в основних соціальних мережах: VK, FB, OK.
2. Виправили проблему коректного відображення посилання на статтю в соціальних мережах (неправильне зображення анонсу), для чого встановили плагін OpenGraph. Детально про цю проблему писав Сергій Кокшаров в статті «OpenGraph: Вирішуємо проблему кнопки Like від Facebook».
3. Обговорили стратегію наповнення сторінок контентом. Редакція знайшла відповідальну людину, яка постійно адмініструвала сторінки. Крім посилань на статті сайту, на сторінки в соціальних мережах стали додавати різні фото та відео міста на злободенні теми, щомісяця проводилися конкурси, цікаві голосування з обговоренням результатів і т.д.
Результати:
Впевнене зростання підписників у всіх соціальних мережах. Погляньте на графік приросту в VK:
Нагадаю, що загальна кількість користувачів VK міста – близько 9 тисяч акаунтів. Зараз офіційна сторінка сайту має 3700 передплатників, а це охоплення 40% користувачів.
Зростання підписників спровокувало зростання переходів на сайт з соціальних мереж:
Новинні стрічки
Що було зроблено:
1. Додали сайт у найпотужніший агрегатор новин України. Портал UKR.net займає 1 місце в рейтингу LiveInternet у регіоні «Україна» з відвідуваністю близько 1.5 мільйона на добу. У стрічці є блок регіональних новин, куди ми рекомендували додати сайт.
Інформація про підключення тут. Плагін, який використовували для створення правильної RSS-стрічки, – news.yandex.ru WordPress RSS2.0.
2. Додали сайт у Яндекс.Новини. Успішно пройшли модерацію та налаштували RSS-стрічку через плагін Yandex RSS2 ExportFeed.
Результати:
Погляньте на кількість трафіку після додавання:
Зараз кількість переходів зі стрічки новин UKR.net складає близько 20 тисяч на місяць.
У стрічку новин Яндексу сайт був доданий у квітні 2014 року, тут трафік близько 130 переходів на місяць. Мабуть, в цьому регіоні він зовсім не популярний.
Підсумки
У цьому кейсі я наочно показав, як своїми силами та з мінімальними затратами оживити відвідувачами регіональне інтернет-ЗМІ.
Але не забувайте основне правило: перед просуванням слід вилікувати сайт від хронічних хвороб! А для цього скористайтеся послугами нашої клініки ;).
Еще по теме:
- Кейс: як вивести сайт з-під фільтру Яндексу за рекламу, якої насправді немає
- Кейси: як ми вивели сайти з-під фільтру Яндексу
- Кейс: як ми збільшили трафік сайту медичної тематики в Google утричі
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.