Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як ми просунули в ТОП Яндексу сайт послуг у висококонкурентній ніші у Москві

Кейс: як ми просунули в ТОП Яндексу сайт послуг у висококонкурентній ніші у Москві

like 65
28
30
7

Клієнт зайшов із завданням «вивести сайт у ТОП за висококонкурентними для тематики фразами». До цього сайт просувався і були результати, але за основними ключами, які продають,  позитивної динаміки колишні фахівці добитися не могли.

Приблизно за 11 місяців просування результат був отриманий. Велика частина фраз потрапила в ТОП-3.

результаты кейса по продвижению сайта услуг в москве

Що було зроблено:

  1. Редизайн.
  2. Додали корисний функціонал.
  3. Переробили текст.
  4. Доопрацювання сніппетів.
  5. Зовнішня оптимізація.

Редизайн

Проаналізувавши сайт і конкурентів з видачі, прийшли до висновку, що посунути лідерів тематики без зміни сайту не вийде. Потрібно було зробити сайт зручним, таким що чіпляє, поліпшити ПФ показники.

Ключовими завданнями були:

  1. Зробити акцент на блоках, що продають, і на найбільш важливих під час замовлення послуги моментах. Посадкові сторінки були статтями з табличками цін. Після редизайну стали лендінгами , які продають.
  2. Покращити навігацію. Приховали зайві навігаційні блоки. Додали посилань на пріоритетні розділи. Скоротили кількість посилань зі сторінок, що продають, на інфо-статті. Поміняли оформлення посилань і навігаційних блоків.
  3. Зробили сайт сучасним. Сайт став виглядати на 10-15 років молодшим. Став демонструвати відвідувачам, що це сайт великої, авторитетної компанії, яка вже багато років на ринку.

Додали корисний функціонал

Оцінивши конкурентів, відразу прийшли до висновку, що калькулятор необхідний сайту. Програмно калькулятор реалізувати проблем не було.

Зіткнулися з труднощами:

Проблема в тому, що остаточна вартість може залежати від ряду нюансів. Якщо включати всі моменти в калькулятор, то він вийде громіздким і відлякає клієнта. Занадто простий – теж погано, оскільки буде вводити в оману щодо остаточної ціни.

Друга складність – візуалізація. Важливо було, щоб калькулятор вписувався у новий дизайн, був помітним, зручним. До остаточного варіанту прийшли лише після декількох допрацювань.

Переробили текст

Для основних посадкових сторінок текст переписали повністю. Зробити новий текст було набагато простіше, ніж намагатися щось склеїти зі старого.

На багатьох сторінках вже були хороші позиції. Міняти в таких випадках текст повністю не стали. Але гарненько «висушили» його від води, додавши конкретики та цифр.

Доопрацювання сніппетів

Після редизайну та всіх доопрацювань, сайт став заходити в ТОП-10, але щоб закріпитися на першій сторінці видачі та потрапити в ТОП-3, цього було недостатньо. Ми сконцентрувалися на тому, щоб зробити сніппет привабливішим і досягти зростання за рахунок поліпшення його клікабельності.

Онлайн-чат

Був доданий відразу після редизайну. А ось того, щоб час відповіді став менше хвилини та 100% питань отримували відповідь, домагалися від менеджерів клієнта кілька місяців.

Відгуки в Я.Довіднику

У довіднику висіло кілька старих негативних відгуків, які суттєво псували загальну картину. З нашою допомогою клієнт налагодив процес і тепер менеджери почали просити клієнтів залишити відгук. Через кілька місяців оцінка підвищилася з трійки з мінусом до четвірки з плюсом.

Додавання в сніппет спецсимволів

Яскраві спецсимволи можна використовувати як в описі сніппету, так і в заголовках.
Якщо тема вас зацікавила, то детальніше про це написано тут.

Привабливий текст

Нам потрібно було оформити заголовок і опис сніппету, щоб вони чіпляли користувача, змушували перегорнути перші позиції та перейти на наш сайт. Пробували різні фрази, поєднання великих букв, знаків. Після приблизно 7 коригувань ми намацали вдалий варіант.

Секретний спосіб

Цей метод палити не будемо. 😉

Зовнішня оптимізація

Спочатку наголос на посилання не робили, але розуміли, що це теж фактор, який потрібно допрацювати. Потокове розміщення статей ми замінили на 1-2 якісних прес-релізи на місяць.

На початку просування разово провели роботи з крауд-маркетингу, спираючись на якість майданчиків. Далі стало зрозуміло, що знаходити хороші та близькі за тематикою площадки регулярно не вийде.

Як вже писали на початку, результату досягли приблизно за рік. Зараз продовжуємо працювати з проектом, орієнтуючись на нові цілі.

Команда проекту:

★ Богдан Іванов – програмна частина, технічні доопрацювання.
★ Юлія Рубець – прання та сушіння текстів.
★ Микита Шунько – точкове доопрацювання сторінок.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 оценок, среднее: 2,85 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх