- (Обновлено: ) Наталия Б.
Отже, на початку серпня до нас на експертизу прийшов сайт, у якого просіли позиції в Google.com.ua. Експертиза показала, що причиною просідання запитів стали помилки у внутрішній оптимізації посадкових і непосадкових сторінок сайту.
Так, наприклад, головна сторінка, яка є посадковою, просіла за такими запитами, як «велозапчастини купити» , «запчастини для велосипеда купити». У ході аналізу було виявлено, що title сторінки не містить слів «купити» і «велосипеди», тоді як у заголовках конкурентів ці слова присутні:
Коригування також потребував мета-тег description, оскільки Google.com.ua формував сніппет сайту із заголовку h1та відрізку тексту:
У результаті сніппет виглядав так:
Даний параметр міг побічно впливати на позиції, оскільки «неапетитний» сніппет не приваблює відвідувачів, погіршуючи тим самим користувальницький фактор.
Що стосується тексту на головній сторінці, експертиза показала, що в ньому не вистачає слів «купити» та «запчастини». Тому було запропоноване його наступне коригування – див. скріншот з файлу експертизи нижче:
Коригування була виконане таким чином, щоб у тексті з’явилося неточне входження запитів «велозапчастини купити» та «запчастини для велосипеда купити».
Також у ході експертизи ми з’ясували, що коригування потребують заголовки title і мета-теги description та keywords сторінок категорій. Так, наприклад, основна сторінка категорії «Гальма дискові» містила неточне входження запиту «гальма дискові купити», в тей час як у конкурентів у Топ-10 title містив точне входження, що ми і рекомендували зробити на сторінці сайту клієнта:
При цьому запит був вписаний у перестановці – так він виглядає більш природно.
Крім того, ми виявили, що за рядом запитів у видачі показуються не посадкові сторінки категорій, а картки товарів.
Наприклад, у групи запитів, за якими просувалася сторінка категорії «Ланцюги», були проблеми з релевантністю сторінки у видачі.
Так, за запитом «ланцюг для велосипеда купити» у видачі була не сторінка категорії, яка була посадковою для даного запиту, а сторінка картки товару.
Причина була в тому, що сторінка категорії не містила в заголовку title і мета-тегах відповідного запиту, тоді як заголовок картки товару виглядав наступним чином:
Та ж проблема була і з посадковою сторінкою категорії «Пульсометри».
Порівнявши title сторінок товарів і посадкової сторінки, ми зробили висновок, що наявність у видачі картки товару замість сторінки категорії могла статися через недооптімізацію посадкової сторінки (на відміну від посадкової, заголовки сторінок товарів заточені під запит «купити пульсометр»):
Усі заголовки title карток товарів були оптимізовані за схемою «найменування товару + шаблонний відрізок тексту».
Усього ми виявили близько 9-ти варіантів шаблонних відрізків тексту:
Шаблонні шматки тексту були складені таким чином, що кожна сторінка товару була оптимізована під конкретні запити типу «товар + купити», «товар + київ», «товар + купити в інтернет-магазині», на відміну від багатьох посадкових сторінок категорій.
Що стосується текстової складової, грубих порушень ми не виявили, але були знайдені, наприклад, граматичні помилки та помилки в оформленні:
Окрім перерахованих вище, сайт містив ряд інших помилок внутрішньої оптимізації. Наприклад, текст основної сторінки категорії дублювався на сторінках пагінації. А сторінки карток товарів містили два види структури – подвійне й одинарне тире в адресі сторінки:
Також знайшли помилку в категорії «Покришки» – у пагінації посилання на основну категорію було прописане з помилкою:
Знайдені помилки впливали на якість сайту в цілому, а, відповідно, могли непрямим чином впливати на позиції.
У результаті виправлення знайдених помилок сайт повернувся в ТОП-10 за низкою пошукових запитів, і не лише в Google.com.ua, а й в Yandex.ua.
Наприклад, головна сторінка зайняла лідируючі позиції за своєю групою запитів. А за рядом запитів у видачі з’явилася релевантна посадкова сторінка.
Резюмуючи все вищевикладене, рекомендую звертати увагу на те, як оптимізований ваш сайт, які заголовки прописані на сторінках і чи відповідають вони змісту.
Також хочу звернути увагу на те, що не варто оптимізувати під певну групу запитів весь сайт. Складіть список сторінок, за допомогою яких ви хочете просувати свій ресурс, і вже для кожної з цих сторінок складайте семантичне ядро та проводьте внутрішню оптимізацію.
При цьому не варто забувати, що інші сторінки сайту повинні бути приведені до ладу – заголовки та мета-теги повинні відповідати суті сторінки, текст має бути грамотним і акуратно оформленим.
Если у Вас возникли проблемы с внутренней оптимизацией сайта, обращайтесь к нам!
Еще по теме:
- Кейси: як ми вивели сайти з-під фільтру Яндексу
- Кейс: як ми збільшили трафік сайту медичної тематики в Google утричі
- Кейс: як ми збільшили трафік новинного сайту з різних джерел за допомогою аналізу конкурентів
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.