Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Копірайтинг    Що і як писати на головній. Текст, який говорить

Що і як писати на головній. Текст, який говорить

like 98
51
25
22

Проблема більшості текстів на сайтах – їх сухий, так званий, канцелярський стиль. Причому з перших вуст ми знаємо – часто власники компаній вважають, що це красиво і представницько, що так писати потрібно, щоб не впасти у бруд лицем.

Зазвичай «хороший» аргумент у даному випадку: в конкурентів так написано, значить, треба теж так писати. А ось і ні. Згадайте, що відвідувачі вашого сайту – реальні люди (так-так!) І буде дивно, якщо вони почнуть говорити з вами приблизно так:

Моє ім’я – Олександр, і з 1970 року я є чоловіком, а на сьогоднішній день є власником комерційної організації з перевезення великогабаритних вантажів, що зіткнулася з проблемами юридичного характеру в Москві і яка потребує їх вирішенні.

Ви згодні, що нормальна людина так говорити не буде? Спробуйте спростити свій стиль і дійсно почати говорити зі своїми потенційними клієнтами через сайт. А інакше – навіщо він вам взагалі потрібен?

Не будемо пояснювати на пальцях і покажемо, що ми маємо на увазі під «спростити стиль» на конкретному прикладі. Для цього беремо текст з сайту юридичної компанії та робимо його легшим, простішим, зрозумілішим. Хоча б таким, щоб його можна було читати, не сіпаючи оком.

Ось наш «піддослідний» текст:

На те, що в ньому практично немає цінної інформації та його абсолютно нецікаво читати, поки закриємо очі. Чим його можна доповнювати, ми напишемо нижче в процесі розбору пропозицій.

Отже, спрощуємо наш текст:

1 частина

Наш варіант: Компанія «…» надає бухгалтерські та юридичні послуги фізичним особам, комерційним і державним організаціям у Москві. Наші співробітники – юристи, фінансисти та експерти в галузі безпеки. Понад 12 (наприклад) років ми працюємо в державних і правоохоронних структурах, тому швидко вирішимо вашу проблему.

Коментар:

1) Що таке група безпеки і навіщо клієнту ця інформація? Це уточнення ускладнює текст, позбавляйтеся від зайвих нагромаджень.

Якщо дочитати до кінця, стає зрозуміло, що в групу безпеки входить і охоронне агентство. Але треба докорінно змінювати структуру тексту, щоб читач це розумів.

2) «Професіонали, що володіють практичними навичками та глибокими знаннями в усіх галузях права» – це мертва пропозиція ні про що. Раз ваші співробітники – професіонали, доведіть це, як можете. Наприклад:

  • вкажіть кількість дозволених справ;
  • можливо, у ваших фахівців є якісь нагороди/сертифікати – розмістіть їх або згадайте у тексті;
  • якщо ваші співробітники постійно підвищують рівень кваліфікації – напишіть, як і де;
  • можна поекспериментувати. Наприклад, розмістити на сторінці фото кількох юристів і підписи до них: ім’я, спеціалізацію (так ви покажете, що в кожній галузі у вас є свій фахівець) і його фразу – професійна порада, як варіант (таким чином частково показуємо рівень нашого фахівця, даємо зрозуміти читачеві, що ми – це не юридична фірма в Москві, а команда реальних людей, які знають, як допомогти).

Те, що у хороших юристів і бухгалтерів повинні бути «практичні навички та глибокі знання» , – і так зрозуміло. Вони повинні бути у всіх фахівців.

3) Чому замінили «успішна взаємодія з інстанціями» на «швидко вирішимо вашу проблему» ? Вважаємо, що «успішна взаємодія з різними інстанціями» – це особливості роботи всередині компанії. Людині все ж таки важливий результат, успішне вирішення його проблеми, а не те, наскільки успішно ви будете взаємодіяти з кимось у процесі.

2 частина

Наш варіант:

Наша спеціалізація: цивільне, адміністративне, сімейне, спадкове, житлове та трудове право.

Основні послуги:

  • Усна або письмова консультація юриста
  • Правова експертиза документів
  • Підготовка позовних заяв
  • Представлення інтересів громадян і юридичних осіб у судах усіх інстанцій

Коментар:

1) Перше речення знов-таки – мертве та безглузде, адже в першому абзаці ми вже повідомили, які послуги та кому ми пропонуємо. Навіщо повторювати це? Видаляємо – повторення в даному випадку не дає читачеві зосередитися на головному, він просто не стане читати.

2) «Нашої юридичної фірми в Москві» – так, це не найгірше входження запиту, яке могло б бути, але все ж таки уточнення «в Москві» ріже слух. Якщо є необхідність ввести запит ще раз, подумайте, як можна зробити це більш природно (адреса в кінці тексту, згадка Москви в цитатах юристів і т.д.).

3) Ми не знаємо, які послуги цієї компанії основні та найбільш цікаві клієнтам. Цей список складений, виходячи з того, що є у другій частині тексту. Але люди, які працюють у цій сфері, напевно знають, що користується найбільшим попитом, – ці послуги і слід перерахувати.

Якщо їх багато, нижче можна зробити посилання на інші послуги, щоб не робити величезний список на головній.

3 частина

Наш варіант: Наша приватна охоронна агенція захистить ваші ділові інтереси від будь-яких загроз. Експерти допоможуть провести службове розслідування, нададуть послуги поліграфа, допоможуть поліпшити систему безпеки та забезпечать охорону вашого майна.

Коментарі:

1) Як бачите, тексту залишилося дуже мало, і явно необхідно доповнювати його. Чому так сталося? Коли ми почали спрощувати величезне перше речення, вийшов такий зміст: У нашій компанії великий штат бухгалтерів і юристів, тому ми пропонуємо юридичні та бухгалтерські послуги в Москві та області. Текст написаний заради тексту.

Замість цього можна було б написати, наприклад: Чому з нами вигідно працювати? У нас великий штат юристів і бухгалтерів, тому ми надамо вам комплексний бізнес-супровід.

2) Не ясно, звідки раптом взялося охоронне агентство. Думаємо, саме про нього мова йшла на самому початку – «група безпеки», але це треба пояснити читачеві. Якщо особливість вашої компанії у комплексі послуг – робіть на цьому акцент з самого початку. Тоді й починати слід з такої думки – ми пропонуємо вам комплекс: юрист + бухгалтер + охорона.

3) Не використовуйте конструкцію «як …, так і …». У більшості випадків можна обійтися без неї, полегшивши пропозицію, але багато текстів на сайтах нею грішать.

4) Не використовуйте для опису своїх послуг слова, які втратили сенс. Наприклад, «Приватна власність, оперативність та висока якість послуг» – вони ніяк не характеризують вас.

Конфіденційність? Уточніть, як ви її забезпечуєте та які гарантії надаєте. Оперативність? Що ви маєте на увазі під оперативністю? Наскільки швидко ви готові вирішити проблему? А раптом вона вимагає більш детального розгляду?

Завжди конкретизуйте, підлаштовуючись під інтереси ваших клієнтів.

Те саме стосується і останньої пропозиції, воно не несе жодного сенсу – індивідуальний підхід, специфіка бізнесу – це розмиті поняття.

У якості альтернативи хочу навести прикладподивіться, яким стилем написані тексти компанії, яка зокрема пропонує послуги юриста та бухгалтера. Не нудно, мінімум тексту – максимум сенсу, якщо відвідувачеві необхідні подробиці – він може перейти за посиланням далі.

Довгих висновків робити не хочеться, сподіваємося, що суть ми донесли:

  • Пишіть простіше. Спілкуйтеся зі своїми відвідувачами, а не завантажуйте їх формулюваннями, що ламають мову.
  • Першочергово враховуйте інтереси своїх потенційних клієнтів і пропонуйте конкретні рішення конкретних проблем.
  • Не бійтеся експериментувати та виділятися. Якщо у всіх конкурентів на головній нудні простирадла, можливо, саме текст стане вашою козирною картою.
Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Алина Крутоголова

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 оценок, среднее: 4,82 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх