Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Полювання за переходами. Як просуватися статтями після скасування посилальних факторів

Полювання за переходами. Як просуватися статтями після скасування посилальних факторів

like 62
36
20
6

Хочу поділитися своїми думками про те, як можна використовувати просування статтями навіть після скасування обліку посилальних чинників, яку анонсував  Яндекс.

Спочатку викладу саму суть методу.

Отже, припустимо, що посилальні чинники скасували. Значить, сама по собі наявність посилання, анкор, біляпосилальний текст і т.д. вже не враховуються. Але якщо за посиланням перейшли на ваш сайт, це вже поведінкові фактори, анонсу про їх скасування поки 😉 не було. Навіть навпаки, Яндекс попередив, що планує безжально боротися з їх
накруткою.
Той факт, що у сайту є трафік не тільки з пошуку, але і з інших джерел, а також їх різноманітність, може розцінюватися як позитивний момент під час ранжування.
Ну і не слід забувати про прямі вигоди таких переходів – за умови правильного підходу, відвідувач може стати вашим клієнтом.

Відповідно, наші цілі, за умови такого статейного просування змінюється, тепер ми полюємо за переходами. Про полювання…

Кожен оптимізатор бажає знати, де сидить фазан

Раз змінилися наші цілі, то повинен змінитися і підхід до написання статей і розміщення в них посилання. Не буду зараз розписувати, що стаття повинна бути не безглуздим рерайтом, а дійсно корисною для користувачів, сподіваюся, це очевидно. Давайте зупинимося на інших факторах.

Вимоги до статті та посилання:

1. Готуємо текст під конкретний запит. Для того щоб стаття стала приносити переходи, вона сама повинна отримувати переходи. Для цього вибираємо відповідний запит, швидше за все, інформаційний, і готуємо під нього статтю. Наприклад, «Як вибрати …» або «Порівняння характеристик …», в залежності від тематики вашого сайту.

2. Вибираючи запит, оцінюйте конкуренцію за нього. Слід брати запити, за якими можна вийти в топ тільки за рахунок якості статті.

3. Посилання в статті краще розміщувати на початку, бажано в перших абзацах. Багато користувачів не дочитують до кінця навіть хороші статті. І для цього методу буде цілком достатньо одного посилання, на якому буде сконцентровано увагу. Два-три посилання можуть викликати підозри ПС (не варто забувати про «Пінгвін»).

4. Потрібно зробити смисловий акцент на посиланні. Так, щоб читаючи текст, користувач хотів по ньому перейти. Посилання має пропонувати цікавий додатковий матеріал. Наприклад:

  • подивитися відеоогляд або фотогалерею;
  • надіслати електронною поштою питання або дізнатися думки експертів;
  • подивитися детальний опис товару;
  • дізнатися про низькі ціни або акції і т.д.

5. Потрібно зробити візуальний акцент на посиланні. Домогтися цього можна різними способами. Наприклад:

  • виділити саму посилання шрифтом або кольором;
  • виділити абзац або речення (фон, шрифт), в якому розташоване посилання;
  • розмістити посилання в кінці речення (бажано в правій частині екрану), щоб вона виглядала як логічний фінал смислового блоку.

6. Посилання краще робити безанкорним і перш за все орієнтуватися на те, щоб стимулювати користувача до переходу. Для Яндексу текст посилання буде, скоріш за все, вже не принциповим, а для Google такі посилання будуть менш підозрілі.

7. Майданчики для статей бажано відбирати не через біржі, а вручну. Проаналізувавши топ видачі за тематичними інформаційними запитами, можна вибрати майданчики, які високо ранжуються, і постаратися зв’язатися з власниками. По-перше, ймовірність того, що і ваші статті на таких майданчиках потраплять в топ, вища. По-друге, те, що площадки не заспамлені платними посиланнями, також буде додатковим плюсом.

8. Вибираючи майданчик, дивіться, щоб вона була близька за тематикою і відвідувана. Якщо на великий новинний портал з 10 тисячами сторінок в індексі заходить тільки 100-200 відвідувачів за день, то, скоріше за все, з ПС у нього не все в порядку, це може заважати просуванню вашої статті.

9. Перед розміщенням статті через біржі краще попередньо зв’язатися з вебмайстром і уточнити, чи зможете ви вказати свій заголовок сторінки. Іноді веб-майстри розміщують заголовок статті тільки після основного заголовку сайту, який буває дуже довгим. Така ситуація може ускладнити просування сторінки за ключовою фразою.

Статтю розмістили, що далі?
Далі ви відстежуєте позиції статті за запитом або запитами, під які вона була оптимізована. Позиції при цьому можна пробувати покращувати за рахунок розміщення платних посилань на статтю. Нагадаємо: Яндекс планує скасувати контрольний фактор тільки для комерційних запитів.

Паралельно слід відстежувати джерела переходів на сайт. Цілком можливо, що стаття потрапить в топ і почне приносити переходи за запитом, який ви не врахували під час її оптимізації.

Принципово важливо, щоб сторінка вашого сайту, на яку користувач потрапить за посиланням, відповідала його очікуванням. Якщо він перейшов за посиланням «дивитися відеоогляд», то на сторінці він повинен бути. В іншому випадку замість позитивного ефекту можна отримати погіршення через зростання кількості відмов.

Що отримуємо в результаті?
Для Яндексу ми отримуємо додаткові джерела переходів, а для Google, якщо розміщуємо на статтю посилання, ще й прокачування своїх посилань. Рекомендую статтю  Михайла Шакіна, в якій він пропонує свій метод прокачування посилань.

Якщо раніше ми просто розміщували статті з посиланнями, то тепер ми створюємо додаткові джерела переходів. Логічно припустити, що після скасування посилальних факторів переходи на сайт продовжуватимуть враховуватися. А велика кількість додаткових джерел трафіку може навіть отримати більше значення (у спадок від посилальних факторів).

Відразу постараюся вгадати очевидні питання.

Готується хороша, якісна стаття. Чому б не розмістити її на своєму сайті?

Перш за все, необхідно розуміти, що це різні методи. Хороші корисні статті потрібні і на своєму сайті, одне інше не виключає. Ви можете готувати статті «під один запит» як для свого сайту, так і для розміщення на інших ресурсах. За умов вдалого збігу обставин, обидві статті будуть на першій сторінці видачі. Також потрібно враховувати, що далеко не завжди доречне розміщення великої кількості інформаційних матеріалів на самому сайті.

Навіщо оптимізувати і просувати статтю, домагаючись природних переходів, якщо їх можна просто купити?

Можна, але одночасно з оголошенням про скасування посилального Яндекс заявив про посилення заходів за накрутку ПФ. Накрутки поки продовжують працювати, але їх використання стає все складнішим, і ризики потрапити під санкції також ростуть. Тому часто варто подумати, що дешевше – продовжувати накручувати або кинути сили на якісну оптимізацію. Про те, що SEO стає все ближчим до маркетингу, говорять уже давно. Зі скасуванням обліку посилальних факторів під час ранжування схожість буде ще більшою, і оптимізаторам слід міняти звичну модель, коли акцент робився на накрутку тих чи інших показників.

Метод, який я описав, потрібно розцінювати як допоміжний. Якщо ресурси на просування обмежені і стоїть вибір, розмістити хорошу статтю у себе або на іншому ресурсі, вибирати однозначно потрібно свій сайт. Варіант просто перекинути весь бюджет, який раніше витрачався на лінки, на створення джерел переходів буде принципово невірним. Необхідно розуміти, що заміна не рівноцінна і краще звернути більше уваги на інші фактори. Наприклад, комерційні .

Навряд чи викладений метод претендуватиме на новизну. Думаю, є оптимізатори, які вже використовують таку або схожі схеми. Буду радий почути вашу думку та коментарі.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх