Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Вебінари та майстер-класи    Правила формування title та description (відео і текст вебінару)

Правила формування title та description (відео і текст вебінару)

like 62
45
8
9

За запитом одного з наших читачів Євген Аралов провів вебінар і розповів, як складати title та description, яких помилок слід уникати, як формуються сніппети в Яндексі і Google і як спробувати вплинути на їх формування.

Ми підготували для вас відеозапис, презентацію вебінару та його текстовий зміст.

Якщо у вас залишилися питання, задавайте їх у коментарях до статті.

Відеозапис вебінару (4.02.2016)

Спікер: Євген Аралов, провідний аналітик SiteCliniс

Презентація вебінару

Текстова версія

Отже, сьогодні обговоримо особливості формування title та description і їх відображення і сніппеті.

Швидкі посилання:

– Про title
– Про description
– Відповіді на запитання слухачів

Чому важливий title

1. Title – один з найважливіших сигналів ранжирування і в Яндексі, і в Google, з його допомогою веб-майстер дає зрозуміти пошуковій системі, що міститься на сторінці.

2. З тексту title формується текст посилання у пошуковій видачі, він відображається в сніппеті – від заголовка багато в чому залежить, клікне користувач по ньому чи ні.
Те ж саме стосується і соціальних мереж – title відображається під час розшарювання і дає зрозуміти, що знаходиться на сторінці за посиланням.

1

Важливо знайти баланс між користувачем і роботою пошукової системи.

ОСНОВНІ ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ TITLE:

1. Чи відображає суть сторінки.

2. Містить пряме входження найбільш конкурентного ключового слова (пошукового запиту). Зазвичай саме таке слово відображає суть сторінки:

  • Основне ключове слово знаходиться на початку title.
  • Містить всі слова з запиту (наприклад, у нас є запит «поліетиленові пакети купити оптом», це означає, що в title повинні міститися слова «купити», «оптом». Також часто зустрічаються різні переформулювання, наприклад, «радіокеровані квадрокоптери» і «квадрокоптери на радіокеруванні» – обидві ці формулювання повинні бути включені.
  • Не містить зайвих слів (БМ 25). Наприклад, «компанія» , «в магазині» , «і т.д.» – це слова, які не мають прямого стосунку до тематики, вони розмивають вагу основних ключових слів, релевантність самого title.

3. Легко читається і не містить спаму.

  • Немає перерахування слів.
  • Усі фрази узгоджені.

Title не повинен містити різних неприродних конструкцій, раніше було модно робити подібні конструкції – «Поліетиленові пакети купити Москва». Це робилося для того, щоб точно включити ключове слово, тепер пошукові системи розуміють різні формулювання ключового запиту, і можна писати по-людськи «купити в Москві».

4. Не дублюється всередині сайту.

5. Повинен відрізнятися від h1.

6. Приблизна довжина title – 12 слів, або 120 символів.

Приклад формування:

1. Групуємо запити за частотою, визначаємо найбільш частотне слово:

2

Список слів, який у нас є, відсортовуємо за частотою і бачимо, що наша основна ключова фраза – «радіокеровані вертольоти». Вона визначає тематику сторінки, саме з неї ми і повинні починати свій title. Ще один високочастотний запит – «вертоліт на радіокеруванні», його ми також повинні включити в title. І важливо не забути про додаткові слова: «з камерою», «купити».

2. Збираємо підсвічування з видачі Яндекс:

3

Сервіс збору подсвічувань – https://arsenkin.ru/tools/sp/.

Як скласти гарний title, а не перерахувати ключові слова типу «Радіокерований вертоліт, гелікоптер на радіокеруванні»?

Спочатку пишемо ключову фразу «Радіокерований вертоліт», тому що вона визначає тематику, далі – «купити вертоліт на радіокерування з камерою за низькою ціною з доставкою по Москві»:

<Title> Радіокеровані вертольоти – купити вертольоти на радіокеруванні з камерою за низькою ціною, з доставкою по Москві </title>

Незважаючи на те, що у нас немає прямого входження деяких запитів, всі вони включені в цей title – робот зрозуміє, що ця сторінка визначається за потрібними нам запитами.

Так робити не можна:

4

ВИКОРИСТАННЯ ШАБЛОНІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ TITLE

Ми розглянули ручне складання title, але для сторінок карток товарів можна використовувати шаблони, коли сторінок багато і немає можливості складати їх вручну.

Приклади шаблонів:

<Title> Назва товару – замовити з доставкою по регіонам </title>
<Title> Назва товару – характеристики, опис, ціна, фото </title>
<Title> Назва товару – характеристики, доставка в Москві </title>
<Title> Назва товару: різні комплектації та колір </title>

Спочатку у нас назву товару, в даному випадку це основне ключове слово, а далі – додаткові слова.

Рекомендую!

  • Для кожної категорії краще використовувати різні шаблони (стосується як title, так і description)
  • Для посадочних сторінок рекомендуємо формувати title вручну.

TITLE ЯК РОБИТИ НЕ МОЖНА

1. Не використовуйте неузгоджені фрази:

<Title> Купити супергероя, фігурки супергероїв купити, фігурки героїв для дітей </title>

<Title> Людина – Павук Hasbro Хасбро купити </title>

«Фігурки супергероїв купити», «павук Hasbro Хасбро купити» – неприродні фрази, пряме входження запиту, так російською не говорять, вони можуть сприйматися як спам. У разі якщо на сайті ще є якісь спамні конструкції, є ймовірність, що такий title стане додатковим фактором для алгоритму «антиспам», який знизить сайт за запитом.

Навіть якщо вам здається, що подібні title «начебто нічого», краще так не робити 🙂

Правильний варіант:

<Title> Купити фігурки супергероїв для дітей в Москві – Hasbro </title>
<Title> Купити фігурку Людина-Павук – Hasbro </title>

2. Не використовуйте зайвих слів.

Йдеться про слова, які можуть розмити релевантність title. Якщо ми додаємо слова, які не релевантні нашій тематиці, ми розмиваємо вагу основного ключового слова.

Приклад (червоним виділені слова, які розмивають релевантність):

<title>Радіокеровані квадрокоптери, радіокеровані квадрольоти – потужність чотирьох вертольотів у одній моделі :: Купити радіокерований квадрокоптер у нашому магазині, заходьте!</title>

Прибравши ці слова, ми нічого не втратимо.

Правильний варіант:

<title>Радіокеровані квадрокоптери – купити моделі квадрольотів на радіокеруванні в Москві. <title>

3. Відслідковуйте та позбавляйтеся дублів.

Title кожної сторінки повинен бути унікальним – в ідеалі у кожної сторінки повинна бути своя унікальна назва, що говорить пошуковій системі, як дана сторінка відрізняється від інших сторінок вашого сайту.

Знайти їх можна у Search Console Google:
5

І за допомогою спеціальних програм, наприклад, Screaming Frog або Netpeak Spider:

scr_frog_netp_spider

4. Не робіть занадто довгих title.

Приклад:

<title> Купити смарт-годинник для фітнесу Samsung Gear Fit (r3500) – фітнес браслети для android телефонів Samsung GALAXY S, note – продаж спортивних браслетів – смарт годинник – Самсунг Галаксі Гір Фіт через фірмовий Інтернет-магазин – Master PC </title>

Разом: 233 знака.

Такий title дуже довгий:

  • розмивається релевантність основного ключового слова «смарт-годинник для фітнесу Samsung Gear Fit»;
  • чим далі слова від початку, тим менша їх вага (зараз це вже не так актуально, але все-таки варто звертати увагу);
  • він виглядає спамно.

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗАГОЛОВКІВ У СНІППЕТАХ

Тема сниппета формується не тільки з title сторінки, але і з:

  • h1-h6
  • description
  • анкоров посилань: як внутрішніх, так і зовнішніх
  • заголовка Яндекс.Каталогу і Dmoz
  • інших ділянок сторінки: текст, alt, title посилань і т.д.

Якщо ми хочемо правильно управляти сніпетів, то повинні дотримуватися правил. В яких випадках ПС підтягує заголовок не з title?

– Ні потрібного входження основного ключового слова
– Title занадто довгий (особливо стосується Google)
– Повторення ключових фраз
– Дублі title – всередині сайту і у всій колекції

Приклад формування заголовка з description, хоча в title є ключове слово «пакети з логотипом»:

6 7

Причина – title занадто короткий і неунікальний, повторюється на інших сайтах.

Приклад підстановки в title h1 головної сторінки:

Це Google, він підтягує h1 – «поліетиленова плівка», а «пакети» підтягує з меню.

8 9 10

Це жахливий заголовок, але таке трапляється часто-густо. Чому? У даному випадку ми бачимо цей поділ і запит «пакувальні пакети купити», який безпосередньо не стосується теми поліетиленових пакетів. Google сприймає це як спам.

Можна спробувати зробити title таким:

<Title> Купити поліетиленові пакети і замовити виробництво пакувальних пакетів </title>

Можливо, доведеться залишати тільки поліетиленові пакети – треба експериментувати і пробувати різні формулювання.

Така ж ситуація може повторитися, якщо будуть просто перераховані: кульки, пакети, НікаПласт.

Приклад title з Яндекс.Каталогу:

11

Title  на сторінці:
12

Title в Яндекс Каталозі:
13

Коли ми додаємо сайт в Яндекс.Каталог, з великою ймовірністю title для головної сторінки буде підтягуватися з заголовку в Яндекс. Нам це не потрібно, тому що ми складаємо title і управляємо сніппетами самі. Тому:

Щоб відмовитися від описів з Каталогу, в HTML-коді сторінок розмістіть мета-теги <meta name = “robots” content = “noyaca» /> і <meta name = “robots” content = “noodp» /> відповідно.

Чому важливий description

1. Description може враховуватися пошуковими системами під час формування сніппета, він не є фактором ранжирування і впливає тільки на сніппет.

2. Крім цього, незаповнені описи можуть розцінюватися як недостатня увага власників до свого проекту і будуть мінусом під час оцінки якості сторінки.

ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЗАПОВНЕННЯ DESCRIPTION:

1. Рекомендована кількість символів – 150, до 200.

2. Містить всі слова з ключового запиту (включаємо їх не для того, щоб підвищити релевантність, а для того, щоб підтягувати їх у сніппет, і щоб у видачі було підсвічування ключових слів).

Важливо розуміти, що переборщивши з ключовими словами в description, ми не зробимо краще, а тільки наспамимо.

3. Описує зміст сторінки, як і title.

4. Повинен бути логічним, лаконічним і закінченим, написаним нормальною людською мовою.

5. Використовуйте спецсимволи.

6. Унікальний (у межах сайту і всієї колекції (сукупність усіх сайтів у базі даних ПС за цим запитом)).

Приклад нормального description:

<Meta name = “description” content = “Замовляйте радіокеровані вертольоти у нашому інтернет-магазині. У нас великий вибір вертольотів на радіокеруванні з камерою. ✈Швидка доставка ✈по Москві та Підмосков’ю, зручне самовивезення та гарантія! “>

Тут є всі ключові слова з нашого списку:

14

Під час пошуку вони будуть підсвічуватися. Спецсимволи (у даному випадку літак) можна використовувати, вони привертають увагу.

DESCRIPTION –  ЯК РОБИТИ НЕ МОЖНА:

1. Не пишіть неузгоджені фрази.

Неправильно:

<Meta name = “description” content = “Купити недорого Серія Titan Heroes. Фігурка 12 дюймів. Доктор Дум артикул A6699-A9282 в інтернет-магазині іграшок MyHasbro. Доставка товару кур’єром або в пункти самовивозу по всій Росії, низькі ціни, величезний асортимент. Форми оплати: готівкою, безготівково »>

Структуруйте description правильно, навіть якщо ви використовуєте шаблон.

Правильно:

<Meta name = “description” content = “Купити недорого Фігурку Доктора Дума – 12 дюймів. Серія Titan Heroes. ✈ Доставка товару кур’єром або в пункти самовивозу по всій Росії. Форми оплати: готівкою, безготівково. Інтернет-магазин – Назва »>

2.  Не робіть занадто короткі description.

Неправильно:

<meta name=”description” content=”Купити недорого Серія Titan Heroes”

Якщо ваші описи будуть занадто короткими – 2-3 слова, ви навряд чи досягнете того, що вони будуть підтягуватися в сніппет. Особливого сенсу від них немає.

Дізнатися кількість коротких description можна через Google Search Console:
15

Пишіть description на 120-140 символів.

3. Не перераховуйте ключові слова.

Неправильно:

<Meta name = “description” content = “купити ванни, інтернет-магазин меблів для ванної кімнати, купити ванни і меблі для ванної кімнати в Москві недорого» />

Сніппет зовсім не клікабельний і виглядає як явний спам.

ЯК ЧАСТО ЯНДЕКС І GOOGLE ФОРМУЮТЬ сніпетів З DESCRIPTION?

  • Яндекс – 2 % (в інших випадках бере з тексту)
  • Google – 60%

Рекомендації для формування опису в сніпеті не з description (для Яндекса):

– Використовуйте точне / повне входження, бажано на початку документа і пропозиції.

– Розмір фрагмента до точки: від 120 до 200 (залежить від довжини запиту – чим довше запит, тим більше виділено на description в Яндексі)

– Використовуйте слова з підсвічування (слова, які Яндекс виділяє жирним при запиті, часто ці топоніми (Москва, Санкт-Петербург), як і в title)

– Використовуйте мікророзмітки

– Беріть участь в партнерській програмі «Товари і ціни»

Для Google можна ще використовувати рейтинги, хлібні крихти і т.д.

Приклад товарного сниппета з мікророзмітки:

16

Підтягується ціна і деякі характеристики товару.

Стаття про товарні сніппети від Яндекс – https://yandex.ru/blog/webmaster/19453.

Відмінний приклад сніппету за партнерською програмою «Товари та ціни»:
17

Партнерські програми Яндекс

ВИКОРИСТАННЯ ПІДСВІТКИ У ФРАГМЕНТІ

18

За запитом «купити ванну чавунну» Яндекс підсвічує «Москва» чорним кольором. У даному випадку description зібраний з різних абзаців тексту:
19

Оскільки у нас всього один конкретний запит, можна було б попрацювати над більш якісним описом.

У другому прикладі бачимо підсвічування «Москва» у тому ж фрагменті, де є запит «купити чавунну ванну», підтягнувся один фрагмент пропозиції:

20 21

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ СЛУХАЧІВ:

– Які роздільники можна використовувати у titlе, на зразок тієї ж смуги?

Можна будь-які, але потрібно бути акуратними з точкою, знаком оклику і знаком питання, тому що вони ділять пропозиції на пасажі. Наприклад, якщо ми пишемо «Радіокеровані вертольоти. Купити радіокеровані іграшки!» , Запит «радіокеровані іграшки купити» у нас може не підтягнутися, тому що ми розбили пасаж крапкою.

– Якщо title більше 70 символів – це погано для ранжирування?
Або просто не відобразиться?

Якщо ви поглянете на приклади, то побачите, що Яндекс спокійно підтягує слова і далі від початку. Грубо кажучи, яким би довгим title не був, якщо слово в title включене, воно підсвічується, якщо воно є в запиті.

Він може обрубати title з початку і з кінця і показати тільки середину.
Вважаю, що не варто загострювати увагу на кількості символів у title, але все повинно бути в межах розумного. Ми рекомендуємо близько 120 символів, це не критичне значення, а рекомендоване.

– Якщо назву бренду, наприклад, Хасбро, шукають і російською, і англійською, чи потрібно використовувати обидва варіанти в Title?

1. У вордстат дивимося, яку з назв частіше запитують, латинською або російською (у точній відповідності):

screan-1 screan-2Тут латинською частіше.

У такому випадку на сторінці краще вживати варіант латинською, але давайте перевіримо, чи буде шукатися такий документ за назвою на кирилиці.

2. Знаходимо документи, релевантні запиту «hasbro», і виключаємо документи, релевантні «Хасбро» (пошук здійснюємо за допомогою недокументованого оператора intext, який дозволяє шукати тільки за текстом, виключаючи посилальні чинники). Виглядає це так:

screan-3

3. Вибираємо будь-який url і здійснюємо пошук за запитом «hasbro» за наступною конструкцією [intex: (Хасбро) << url: https: //вибранний-урл.ру]:

screan-4

У даному прикладі документ знаходиться, значить, можна використовувати тільки латинську назву.

– Чи потрібна назва сайту в title? Чи є сенс у цьому?

Так, можна додавати, назва робить його унікальним.

– Якщо в основному Гугл формує сніппет з description, але він не показує більше 150 символів. Чи варто писати description довшим?

Так, можна робити description довшим, щоб включити туди більше слів, які він, ймовірно, підтягне. Наприклад, «купити» або додаткові слова типу «з камерою».

– Якщо у title входить кілька ключових слів, то тоді сторінку потрібно оптимізувати теж під кілька ключових слів або тільки одне?

У прикладі, який ми розглядали, у нас було 2 ключових слова: «радіокеровані квадрокоптери» і «квадрокоптери на радіокеруванні». Якщо ми формуємо такий title і можемо посадити ці запити на 1 сторінку, вони не суперечать один одному, то сторінку, звичайно, треба оптимізувати під ці ж запити.

– Куди вписувати інші запити, які не вмістилися в title?

Найчастіше на одну сторінку є визначальний запит, і під нього підтягуються якісь хвости, які не сильно відрізняються від нього. І в більшості випадків все можна вмістити в title. Якісь зовсім низькочастотні запити досить просто включити в текст.

– Що пріоритетніше? Текст, h1? h2? h3?

Заголовки на сьогоднішній день так сильно не враховуються. Ми проводили експеримент – прибирали h1 зовсім, нічого не змінювалося, він не дає такої ваги, як раніше. Тому в пріоритеті title, текст і його якість.

– Ключовики не потрібно зараз прописувати? Якщо прописані, то як це впливає на ранжування?

Яндекс каже, що може враховувати кейвордс під час ранжирування, Google відмовився від кейвордс, тому це на ваш особистий розсуд – потрібно прописувати чи ні. Я вважаю, що на ранжування це ніяк не впливає.

– Чи може дублюватися контент на сторінці і в description?

Так, це допустимо, особливо так часто роблять на блогах або якихось великих сайтах, де незручно робити шаблони. Тут важливо, щоб підтягувалася та частина тексту, яка містить ключовий запит, щоб з’являвся той description, який потрібен, інакше ніякого сенсу в ньому немає.

– Чи може title і h1 не збігатися, але трохи повторювати один одного? Наприклад, title «Ремонт вікон пермь», а h1 – «Ремонт пластикових вікон»? Чи можуть в title повторюватися два слова двічі?

Так, можуть повторюватися, як у вашому прикладі. 2 рази в title можуть повторюватися 2 слова навіть в прямому входженні, але не більше. Можна написати «радіокерувані, купити радіокеровані іграшки в Москві».

– Чому не треба дублювати title в h1?

Не треба, тому що h1 все-таки має невеликий пріоритет, дублюючи title, ми втрачаємо можливість додати НЧ-запити і краще ранжуватися за ними. У нас є можливість додати додаткові ключові слова і показати їх пріоритет в h1, так навіщо дублювати одні й ті ж ключові слова? Це по-перше.

А по-друге, конструкції, коли у нас title, URL і h1 сформовані з одного і того ж ключового слова, алгоритм «антиспам» може сприймати як спам, і за наявності додаткових спамних ключових слів у документі, це може бути причиною накладання санкцій.

– Якщо є вибір, вписати ключ в h1 або в текст, куди його вписати?

Можна і в текст, і в h1.

– Євген, чи можна вставляти ВЧ-ключовик і в Title, і в Description?

Потрібно. Щоб правильно підтягувався description і підсвічувався цей самий ВЧ-запит.

– Якщо в Яндексі різні регіони просування, чи потрібно в title вказувати кожне місто?

Через кому перераховувати велику кількість міст не рекомендую, тому що, знову ж таки, це може сприйматися як спамна конструкція. Але якщо таких міст кілька – Москва, Санкт-Петербург – це допустимо. Якщо міст багато, ми ставимо одне основне, наприклад, Москву, якщо ми ранжуємось по Москві, все решта відводимо в текст.

– А хіба мало назви сайту в кінці title, щоб він вважався відмінним від h1?

Ні.

– Що краще: двокрапка або тире в Title?

Відмінностей між двокрапкою та тире немає.

– Гугл може підтягувати слова з кінця title у 150-200 символів?

Так, таких прикладів чимало. Просто є ймовірність, що він буде обрізати його і підтягне з інших частин сторінки.

– І, або, … вважаються словами-роздільниками? Вони впливають якось?

Ні, не впливають.

– Наведіть приклад різних татйтл і Н1.

«Сантехнічні роботи», «Послуги з сантехнічних робіт».

– Яка мінімальна довжина description?

Починайте приблизно з 100-120 символів.

– Якщо вже сформований корявий сніппет в пошукових системах, то як можна прискорити формування нового сніппету?

Усе залежить від переіндексації самої сторінки, тобто треба прискорювати індексацію сторінки. У Google це робиться досить просто – додаємо в Search Console сторінку в «Подивитися як Google bot». У Яндексі на сегодняший день все дуже складно і довго – така специфіка індексатора Яндексу.

– Як позбутися від ситуації, коли Яндекс title формує c точками «… щось …»? Запит при цьому починається так само, як і починається title.

Якщо Яндекс формує title з трикрапок, це означає, що у вас занадто довгий title, і він обрубує його. Ви можете це зробити коротше, поставте ключове слово на початку.

– Як бути, якщо шаблон формує title із заголовку матеріалу? Наскільки це «добре» або «погано»? (назва статті)

Назва статті зазвичай укладена в h1, тому бажано, щоб title відрізнявся від h1, хоча для блогів це, в принципі, допустимо. Звичайно, найкращий варіант, якщо ви написали статтю і у вас є якісь ключові слова, – сформувати title, виходячи з цих ключових слів, а на красиву назву залишити вже h1

– Один ключ – одна сторінка? Тобто краще один ключик використовувати на одній сторінці?

Завжди на сторінці є один визначальний ключ, наприклад, «вивіз сміття контейнером» –  ключовий ВЧ-запит, що визначає сторінку, але є ще «вивіз контейнером», «контейнери для сміття», які також можна просувати на цій сторінці.

– Чи правильно вважається, що в тексті потрібно обчислювати нудотність тексту? І не можна використовувати слова самий, кращий та ін.?

У тексті можна використовувати ці слова, просто вони настільки приїлися, що ніякого сенсу не мають, а використовуються просто для кількості слів, переважно це шаблони. У title їх використовувати не варто, як ми говорили, вони розмивають релевантність.

З приводу нудотний – ні, на сьогодні акцент потрібно робити на якості тексту і не забувати про входження ключових слів. Вираховувати нудотність, як раніше, не потрібно.

– Якщо в title використовувати 2 ключа, один на початку, інший в кінці, чи загубиться вага 2го ключика? Якщо так, то як цього уникнути?

Раніше це було явно – вага губилася, зараз це явно не спостерігається. Ставте до кінця більш чи менш конкурентний запит.

– Якщо на сторінці багато картинок і в альті присутні ключові запити, чи вплине це на загальний переспам сторінки?

Так, бажано розбавляти альти. Якщо там одне ключове слово, така оптимізація може потягнути на спам.

– Якщо title Купити матеріали для нарощування вій | Інтернет магазин матеріалів Ukr-Salon, а Н1 – Купити матеріали для нарощування вій – Ukr-Salon, це означає, що title і Н1 повторюються?

Якщо у вас ще й на початку тексту і, припустимо, в URL буде фраза «Купити матеріали для нарощування вій», краще уникати такого повторення. У даному випадку Н1 краще сформувати по-іншому, спробуйте замінити його на «Матеріали для нарощування вій».

– Наявність слова «купити» у більшості Title на сайті не буде прийнято за спам?

Якщо сайт нормальний, чи не дорвей, то не буде. Для інтернет-магазину це нормально, від цього нікуди не дінешся – у нас є картки товарів, на яких такі title актуальні.

– Кулінарний сайт, для економії часу картинки формуються з такими приблизно alt: pechene-vkusnoe-1, pechene-vkusnoe-2… pechene-vkusnoe-10… Це переспам?

Так, якщо є й інші перерахування ключових слів, то це стане додатковим сигналом.

Дякую за увагу! Чекаємо вас на нових вебінарах, теми, які вам цікаві, можна пропонувати у коментарях.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Алина Крутоголова

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (23 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх