- (Обновлено: ) Никита П.
Сьогодні пошукове просування все більше відходить від стандартних методів, які були популярні протягом останнього десятиліття.
Технічні та довідкові методи перетворюються на набір стандартизованих рекомендацій, і вплив цих факторів стає все менш істотним. Головною дійовою особою стає людина. Успіх вашого сайту тепер залежить від того, наскільки він зручний і приємний людям. Тому, для залучення пошукового трафіку, необхідно вдаватися до нестандартних і, по суті, творчих методів.
У цій статті ми дамо 5 Лайфхаків, які приваблять корисний трафік на ваш сайт.
1. Розкрийте суть пошукового інтенту
Щоб привернути користувача, часто недостатньо просто сказати йому, що у вас є Товар А, прописати на сторінці «Купити товари А» або написати відповідну статтю. Є багато сфер і областей, коли люди і не знають, який товар їм потрібен, але можуть зіткнутися з проблемою, яку може вирішити цей товар. Частково ця проблема висвітлюється у теорії драбини впізнавання Ханта. Однак необов’язково вибудовувати для цього складні процеси з різними рівнями статейного просування. Іноді досить отримати додаткову інформацію про товар.
Наприклад, ви продаєте телефони Fly Ezzy або Philips Xenium E311. Крім стандартної оптимізації з використанням ключових слів, спробуйте відповісти на питання: що це за продукт? Для кого він? Які проблеми вирішує?
Ми можемо уявити, яка особливість телефону – у нього великі кнопки.
Отримаємо запит [телефон з великими кнопками]
Можна вважати, які проблеми вирішує телефон – він буде зручний для тих, у кого поганий зір.
Отримаємо запит [телефон для людей з вадами зору]
Ми можемо подумати, для якої категорії людей цей телефон – він буде зручний людям пенсійного віку.
Отримаємо запит [телефон для літніх людей]
Ми можемо припустити, що у такого товару можна бути, наприклад, сленгова назва, яка часто використовується.
Отримаємо запити [бабушкофон] і [дзвонилка]
Таким чином, зрозумівши суть проблеми, ми можемо точніше формулювати запити, які виникають у споживачів. Далеко не завжди люди знають, якими якостями володіє той чи інший товар, і тоді вони починають складати запит, виходячи зі своїх проблем.
Виходить схема «товар + проблема».
Щоб подивитися, щоб знайти такі запити:
– схожі запити у Wordstat;
– відгуки та запитання відвідувачів вашого сайту;
– форуми та сайти, де йде обговорення товару, який ви продаєте.
2. Контролюйте репутацію у видачі
Репутація – це вкрай важлива частина життя не лише магазину, але і сайту. Хороша репутація може принести вам додатковий трафік, у той час як негативна – позбавить сайт відвідувачів. Навіть якщо ви будете перебувати в ТОПі за популярними запитами, то далеко не факт, що ви будете отримувати весь трафік.
Для прикладу подивимося видачу за запитом [купити мобільні телефони в Одесі]
Локальна видача буде відображатися з картою, яка містить інформацію про найближчі магазини. Як видно, є один сайт з максимальним рейтингом і найбільшою кількістю відгуків – тобто, вибірка цілком репрезентативна.
Таким чином, якщо людина шукає найближчий до нього магазин і у видачі бачить магазин з хорошими відгуками, то, швидше за все, вона зверне увагу саме на нього і перейде за посиланням. Інший варіант – користувач перейде на вкладку з відгуками і зможе скласти свою думку про сайт.
Тому якщо ви вкладете сили у розвиток репутації вашого сайту, то отримаєте трафік навіть за тими запитами, за якими ваш проект не знаходиться в ТОПі.
Що потрібно робити:
– підтримувати репутацію в соціальних мережах і через відгуки Яндекс та Google;
– використовувати різні сайти відгуків: Irecommend, Otzovik, Otzyvua (для України);
– залишати інформацію про свій сайт на тематичних і регіональних форумах.
3. Підбирайте контент, який відповідає запитам
Крім використання стандартних методів оптимізації, необхідно іноді виходити за рамки і розуміти, який формат контенту буде цікавий користувачеві та приверне його увагу. Наразі й пошукові системи все частіше розуміють запити користувачів і видають їм необхідний контент.
Наприклад, у вас є стаття, де описані способи зав’язування краватки. Ви хочете просунутися за запитом [як зав’язувати краватку]. Звернемося до видачі Google.
За таким запитом першими йдуть не пошукові сніппети сайтів і навіть не відео, а зображення, які докладно демонструють техніку зав’язування краватки. Хочеш дізнатися, як зав’язати краватку? Будь ласка, ось схеми. Не потрібно довго шукати – все в одному місці. Якщо користувач натисне на зображення, то потрапить на саму статтю.
Таким чином, користувача може привабити функціональний і зручний вид контенту, який спонукає його перейти на ваш сайт.
Що потрібно зробити:
– оцінити переважаючий тип контенту у видачі;
– створити відповідний контент: якщо у видачі переважають картинки, потрібно підготувати статтю зі зрозумілими користувачеві зображеннями; якщо переважають відео – створити відеоконтент, в описі до якого розмістити текст, що мотивує до переходу на ваш сайт (відео потрібно також розмістити і на самому сайті).
4. Передбачайте попит
У сучасних умовах вкрай важливо не просто створювати велику кількість контенту, але і вчасно подавати його користувачам.
Наприклад, ось так буде виглядати пошуковий попит за запитом [що взяти на пляж] – пікова популярність припадає на червень-липень.
У зв’язку з цим варто попередньо створити контент, який до моменту зростання попиту вже матиме історію, до того ж його проіндексують пошукові системи.
Якщо ми подивимося на видачу, то побачимо, що в ТОПі є статті цього року, які саме з’явилися за місяць до цього у квітні-травні.
Що потрібно зробити:
– вивчити пікові точки популярності, які відповідають запитам вашої тематики;
– підготувати план, у якому буде враховано створення майбутнього контенту в необхідний часовий період;
– випустити контент за 1-2 місяці до попиту, що передбачається.
5. Створюйте провокаційний контент – йдіть від зворотного
Усі знають, що складно створити популярний тематичний контент, особливо в конкурентних тематиках. Але ви можете надати значимість своєму інформаційному сайту або блогу (якщо у вас комерційний магазин) за рахунок підходу від зворотного.
Наприклад, створюється дуже багато статей подібного виду: «ТОП кращих телефонів 2017 року» або «Кращі телефони 2017 року». Конкурувати в такий тематиці досить складно. Але замість цього можна піти від зворотного і створити провокаційний текст: «ТОП найгірших мобільних телефонів», «ТОП телефонів, які не варто брати», «10 телефонів, які зіпсують вам життя». У такій статті можна пояснити, чому не варто купувати той чи інший товар.
Подібна інформація, ймовірно, викличе у користувачів безліч питань, виникне дискусія. У цьому випадку вкрай важливо одне – ваші аргументи повинні ґрунтуватися на конкретних фактах. Наприклад, у телефону може бути слабка батарея і він швидко розряджається.
Телефон може бути вкрай незручним – марким, важким, з невдалим розташуванням кнопок. У самій статті ви можете розмістити посилання, які будуть вести на інші статті вашого сайту: огляд дійсно хороших телефонів, ТОП за телефонами, поради щодо вибору телефонів та ін.
Щоб отримати початковий трафік для такої статті, краще скористатися реферальними джерелами та соціальними мережами. Ви можете створити один привабливий пост і через провокаційну новину залучати трафік. А далі користувачі за бажанням можуть переходити на інші сторінки вашого сайту.
Що потрібно зробити:
– знайти популярну тематику;
– створити контент, який має провокаційний меседж;
– розмістити в контенті посилання на інші ваші статті, категорії, товари в контексті;
– залучити початкову увагу через пости у соціальних мережах і реферальний трафік.
Таким чином, якщо правильно реалізувати ці ідеї, ви отримаєте додатковий трафік, який принесе користь не лише цільовим сторінкам. Правильний контент збільшить кількість залучених користувачів, і у результаті ви поліпшите поведінкові чинники свого сайту.
P.S. Ви постійно працюєте над сайтом, але видимість і трафік не ростуть? Можливо, Ви робите щось не так. Надішліть нам заявку з описом ситуації, і ми допоможемо розібратися.
Еще по теме:
- Внутрішня перелінковка сайту: відповіді на типові питання
- Як правильно групувати та розподіляти запити на посадкових сторінках
- 5 Лайфхаків для приваблення трафіку на сайт
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.