Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Внутрішня оптимізація сайту    6 функцій Key Collector, які замінять платні інструменти

6 функцій Key Collector, які замінять платні інструменти

like 87
47
28
12

Key Collector – незамінний інструмент для оптимізатора будь-якого рівня кваліфікації. Це багатофункціональна програма, яка може замінити вам масу інших платних онлайн-сервісів. Збір семантики – мала частка від усього того, що може програма. Тут ви можете зібрати всі дані з видачі, вивантажити статистику з популярних сервісів через API, зручно керувати даними і навіть відстежувати ефективність впроваджуваних змін.

Нижче розглянемо кілька важливих опцій програми, які стануть у нагоді кожному фахівцю з просування сайтів. І зможуть стати чудовою альтернативою платних сервісів.

Визначення конкурентів за допомогою функції SERP

Визначення конкурентів – важливий етап у просуванні проекту. Він покаже, на кого варто орієнтуватися і як вигідно організувати структуру, щоб отримувати максимум трафіку і перебувати в ТОПі.

Потрібно дізнатися про своїх прямих конкурентів – сайти, які займаються тією ж групою товарів, що і наш сайт, що аналізується. Саме вони допоможуть піднятися в пошуковій видачі. Кращий спосіб визначити конкурентів – аналіз ТОП-10 видачі пріоритетної для нас пошукової системи. Важливо не брати до уваги агрегатори, оскільки вони будуть у видачі практично будь-якого товарного запиту.

Платні інструменти

Відмінно впорається із завданням визначення конкурентів Serpstat. Зробити це можна навіть на безкоштовному акаунті. Але список конкурентів може бути приблизним, адже використовується семантика, за якою сайт вже ранжуєтся. Якщо сайт новий, без будь-яких позицій, то тут потрібно застосовувати більш детальний аналіз видачі.

Альтернатива в Кей Колекторі

Точно з’ясувати, на кого варто орієнтуватися під час просування, допоможе інструмент «Аналіз SERP».

Определение конкурентов при помощи функции SERP -1

Як це зробити:

  1. SERP.
  2. Отримати всі дані.
  3. Пошук конкурентів.

Остання кнопка викликає вікно, де програма виділила конкурентів на свій розсуд, а саме: конкурентом вважається сайт, котрий зустрівся у пошуковій видачі певну кількість разів. За замовчуванням в КК поріг входу в список конкурентів – 5. Тобто 5 появ у видачі за заданим списком ключових слів. Цей поріг ви можете змінювати – збільшувати і зменшувати кількість  появ сайту у видачі за списком ключів.

Определение конкурентов при помощи функции SERP - 2

Як це зробити:

  1. Встановлюйте потрібний поріг збігів.
  2. Кнопка «Шукати» перерахує результати на основі заданого вручну порогу.
  3. Тут буде список ваших сайтів-конкурентів.
  4. Список, що випадає під кожним сайтом містить список ключових слів, за якими і були збіги.

Детальна методика пошуку конкурентів з видачі з використанням Кей Колектору описана в статті «Як знайти нові точки зростання пошукового трафіку».

Кластеризація запитів за допомогою функції «Аналіз груп» у Key Collector

Кластеризація запитів – це групування або об’єднання пов’язаних між собою ключових запитів у окремі кластери або групи. В ідеалі групувати ключові слова потрібно за допомогою видачі, по черзі порівнюючи сторінки в ТОПі за різними ключовими запитами.

Якщо до появи автоматичних інструментів порівняння URL у видачі проводили вручну, то сьогодні це завдання делегували онлайн-сервісам.

Платні інструменти
Найпопулярніші www.rush-analytics.ru i just-magic.org.
Працюють вони швидко, але кластеризація кожного запиту може коштувати від 0,50 до 1,5 рублів. Це призведе до банкрутства, якщо працювати доведеться з широкою семантикою інтернет-магазину.

Альтернатива у Кей Колекторі
Пропонуємо альтернативний спосіб кластеризації семантичного ядра за допомогою функції «Аналіз груп» у Key Collector.
Як це зробити:

Для цього знадобиться готовий список попередньо зібраної і очищеної семантики.

  1. Дані.
  2. Аналіз груп.
  3. Налаштування групування: за пошуковою видачею.
  4. Сила за SERP.

Обчислити групування.

Кластеризация запросов при помощи функции «Анализ групп» в Кей Коллекторе

Групування працює тільки тоді, якщо ви попередньо використовували функцію SERP – «Отримати дані для ПС» (Яндекс, Google або інша ПС, що вас цікавить). Про неї піде мова у наступному пункті.

Таким чином ви отримаєте готову розгруповану семантику, яку можна вивантажити у Excel-файл.

Визначення конкурентності запитів за допомогою функції KEI

Оцінка конкурентності ключового запиту – один з етапів складання семантичного ядра. Це оцінка складності ключової фрази.

Існують різні формули для розрахунку конкурентності, але у всіх єдина основа – співвідношення кількості сторінок у видачі та частотності ключового слова. Часто у формулу розрахунку додають дані про кількість головних сторінки у видачі, а також про наявність точного входження запиту.

Платні інструменти
Популярним точним інструментом є mutagen.ru.

Определение конкурентности запросов при помощи функции KEI - 1

Альтернатива у Кей Колекторі
Можна обчислювати конкурентність за допомогою Key Collector. У Кей Колекторі є своя формула KEI, яку можна налаштовувати вручну. Формула KEI зможе звести всі показники за ключовою фразою воєдино.

З розрахунком конкурентності допоможе функція «Розрахувати KEI за наявними даними».
Як це зробити:

  1. Додати готовий список ключових слів.
  2. Зняти потрібну частотність (залежить від параметрів у налаштуваннях. Про них нижче).

Определение конкурентности запросов при помощи функции KEI - 2

  1. Вибрати SERP.
  2. Розрахувати KEI за наявними даними.
  3. Оцінюємо отриманий результат (чим вище значення, тим вище рівень конкуренції).

Важливо знати, що розрахунки формуються на основі заданої в налаштуваннях програми формули. У КК передбачена дефолтна формула, але рекомендується встановлювати свою.

Як налаштувати свій KEI:

  1. Перейдіть в «Налаштування».
  2. Знайдіть «KEI & SERP».
  3. Клікайте на поле формули (вибрати можна будь-яке з чотирьох полів).
  4. Вибирайте зі списку дані. Це може бути будь-яка колонка з готовими даними.

Определение конкурентности запросов при помощи функции KEI - 3

Збір пошукових підказок за допомогою функції «Пошукові підказки»

Підказки – це хороше джерело додаткової семантики, яке обов’язково варто включати в роботу з проектом. Особливо важливі підказки для сайту, який я використовую у прикладі – магазин одягу для повних жінок. Велику частку трафіку магазин отримує за запитами-підказкам.

Платні інструменти
Сервiс www.rush-analytics.ru збирає підказки, відразу видаляючи «помилкові».

Альтернатива у Кей Колекторі
Підказки популярних пошукових систем може збирати і Key Collector.
Як це зробити:

  1. Виберіть у панелі інструментів.
  2. Вбийте маркерні фрази
  3. Поставте галочки навпроти потрібної пошукової системи

Сбор поисковых подсказок при помощи функции «Поисковые подсказки»

Програма збере всі можливі підказки.

Аналіз сезонності за допомогою функції «Збір ключових слів і статистики»

Розрахунок сезонності попиту також потрібен під час визначення ефективності семантики.
Зазвичай під час розрахунку сезонності використовується:

  • Історія запитів від Яндекс.Вордстат.
  • Google Trends.
  • Планувальник ключових слів від Google.

Перші два сервісу не дають можливості пакетно вивантажити кілька запитів відразу. Планувальник від Google дає повноцінні можливості тільки у сплаченому акаунті Google Ads.

Альтернатива у Кей Колекторі
У Key Collector є можливість зручно працювати відразу з усіма запитами.
Як це зробити:

  1.  Активуйте інструмент.
  2. Дочекайтеся результату в колонці «Сезонність».

Анализ сезонности при помощи функции «Сбор ключевых слов и статистики» - 1
Щоб побачити графік сезонності запиту, виділіть його. У нижній панелі знайдіть «Додаткова статистика». Якщо клікнути на ній – відкриється графік популярності запиту. Там показаний статус сезонності запиту: «Так» або «Ні», а також аргументи, чому система так вирішила у вигляді частот і дат.

Анализ сезонности при помощи функции «Сбор ключевых слов и статистики» - 2
Вирішити, сезонний запит чи ні, ви можете самі, просто переставляючи радіокнопку в потрібний пункт «Так» або «Ні».
Отримані дані про частотність і дати можна вивантажити в .csv файл.

Анализ сезонности при помощи функции «Сбор ключевых слов и статистики» - 3

Створення схеми внутрішньої перелінківки за допомогою функції «Рекомендації від Яндексу»

Перелінківка, як і раніше, потрібна будь-якому веб-ресурсу. Її можна використовувати для:

  • підвищення релевантності сторінки;
  • збільшення статичної ваги сторінок;
  • швидкої індексації нових сторінок сайту.

Платні інструменти
Зазвичай для розробки складної схеми перелінківки, яка буде передавати «ваги» сторінці, використовують Page Weight.

Альтернатива у Кей Колектор
Key Collector дає можливість збирати дані про перелінківку. Інструмент «Збір рекомендацій» можна використовувати для лінкування сторінок між собою. Правда, така схема ніяк не враховує вагу сторінок. Але розгорнутий звіт, який можна завантажити в Excel-файл, показує дані про сторінки акцепторів і донорів.
Як виглядає звіт у Excel-файлі:

Создание схемы внутренней перелинковки при помощи функции «Рекомендации от Яндекса» - 1

Як це зробити:

  1. Прописати адресу цільового сайту.
  2. Натиснути «Збір рекомендацій».
  3. У вікні пропишіть сторінки, які не повинні брати участь у перелінківці (сторінки фільтрів, пагінацію та ін.).
  4. «Почати збір».

Создание схемы внутренней перелинковки при помощи функции «Рекомендации от Яндекса» - 1

Згодом у колонці AcceptorPageUrl будуть з’являтися кращі, на думку програми, сторінки-акцептори. Щоб побачити рекомендованих донорів, акцепторів і анкор, скачайте звіт.

Таким чином, ви отримаєте сторінки, які найкраще зв’язати між собою.

Перераховані вище функції – тільки мала частина корисних інструментів, які необхідні SEO-фахівцю кожен день. Платні аналоги швидші, але, за умови постійного використання, вимагають великих фінансових вкладень. Заплативши за Key Collector один раз, ви отримуєте той же функціонал, але практично безкоштовно.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Ольга С.

SEO-аналитик

Работала в рекламе, занималась копирайтингом.

Дожила до своих лет, предсказала будущее, вывела в ТОП сайт ветеринарной клиники.

Сейчас помогаю развивать клиентские проекты в SiteClinic.

Девиз: Рано или поздно это придется сделать, поэтому лучше рано.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (29 оценок, среднее: 4,86 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх