- (Обновлено: ) Siteclinic
Після повної підготовки сайту, його оптимізації та внутрішньої перелінковки ми переходимо до етапу просування. Завдяки виконаній роботі, сайт деякий час може просуватися сам і позиції поліпшуються без додаткових зусиль. І тільки тоді, коли сайт вже не просувається або починає втрачати свої позиції, ми переходимо до зовнішньої оптимізації – нарощування посилальної маси. Василь рекомендував почати просування з отримання безкоштовних зворотних посилань на сайт. Переваги безкоштовних посилань очевидні:
- природність;
- посилання розміщуються назавжди і вмирають разом з ресурсом, на якому були розміщені;
- відсутність плати.
На першому етапі необхідно отримати хоча б 50-100 посилань з:
- каталогів сайтів;
- каталогів статей;
- каталогів прес-релізів;
- каталогів підприємств;
- каталогів RSS;
- новинних ресурсів;
- форумів;
- гостьових книг;
- дощок оголошень;
- блогів та ін.
Як шукати безкоштовні місця для розміщення?
Для пошуку каталогів сайтів у пошуку Яндексу введіть:
Для пошуку каталогів статей у пошуку Яндексу введіть (попередньо обравши тематику):
Пошук гостьових книг:
Звичайно, безкоштовне просування сайту – процес трудомісткий, але здійсненний. Вам не лише не доведеться прощатися з грошима, Ви також будете впевнені в якості роботи, що виконується, яку слід зробити хоча б одноразово. Це призведе до відчутних результатів у майбутньому.
На прикладі каталогів сайтів і статей розглянемо, що важливо заповнювати:
-
Перш за все, в каталозі сайтів необхідно заповнювати поле «Назва компанії». Саме назви будуть посиланнями на сайт з пошукових систем. Вибирайте НЧ запити, виходячи з Вашого семантичного ядра. Назви сайту повинні бути довжиною до 70 символів. Зазвичай на сторінках каталогів розміщується безліч посилань, тому турбуватися з приводу описів не варто. Неунікальності в цілому не буде;
- Під кожен каталог статей необхідно писати окрему унікальну статтю або максимально переписану. Розміщуйте одне посилання, краще безанкорне, оскільки каталоги статей наповнюються автоматично, і ваше посилання може бути двадцятим.
Інші поради:
– Каталоги прес-релізів у цілому якісніші за каталоги статей, мають високі показники ТІЦ і PR, гарну відвідуваність, а також швидше індексуються.
– На форумах або блогах головне – спілкування, якому необхідно присвячувати певний час. Якщо Ви хочете отримати посилання назавжди, грамотно відповідайте на питання і ставте посилання тільки там, де вони доречні.
– Соціальні мережі найбільш корисні в плані залучення відвідувачів. Важливо не просто зареєструватися і додати посилання на сайт. Необхідно активно спілкуватися, заводити друзів, додавати цікаві матеріали.
– Можна написати цікаву статтю для Вікіпедії, в якій припустимо розміщене посилання, на тематику Вашого ресурсу. Ця всесвітньо відома енциклопедія дозволяє зареєструватися та додавати матеріали (https://ru.wikipedia.org/wiki/Заглавная_страница).
– Додавайте тематичні відеоролики на Youtube з титрами або анотацією, це дозволить залучити додатковий трафік на сайт.
– Залучайте відвідувачів з сервісів питань і відповідей:
https://otvety.google.ru/otvety/
Якщо говорити про етапи розвитку сайту, безкоштовні посилання потрібні для нарощування трастовості або авторитетності сайту. Їх можна ставити більше, ніж платних, частина каталогів добре працює в напрямку зростання позицій, збільшення відвідуваності. Для безкоштовного отримання посилань існує безліч способів, і нехтувати подібним методом самостійного просування не варто.
Безанкорне просування
Останні зміни алгоритмів ранжування Яндекс і Google спрямовані не лише на поліпшення контенту, але і на підвищення якості посилальної маси. Працююче посилання – те, яке пошукова система класифікує як неспамне. Тому Василь Ткачов звернув особливу увагу на безанкорне просування для отримання природних посилань, оскільки даний спосіб дозволяє досягти відмінних результатів уже в кінці першого місяця, і цього може вистачити для потрапляння в ТОП.
Під безанкорним просуванням розуміють тип зовнішнього просування сайту, коли в якості анкора використовуються не ключові слова, а альтернативні тексти посилань у вигляді:
- url сайту сторінки;
- часто вживаних слів: тут, ось, за посиланням
- з тематичним біляпосилальним текстом
Все для тюнінгу на https://site.ru/about, заходьте.
- з ключовими словами в оточенні
Кращі шини тут, телефонуйте.
- з нейтральним текстом
Заходьте до нас на вогник https://site.ru, будемо раді відгукам.
(За нейтрального оточення ми отримуємо лише статистичну вагу).
Існують правила, за якими складається оточення:
-
зазвичай 3-4 слова з одного боку і 1-2 з іншого, при цьому текст, що оточує, працює однаково добре як зліва, так і справа;
-
тематичний біляпосилальний текст не потрапить в анкор-лист, якщо в ньому не буде зустрічатися слово зі сторінки-акцептора, як мінімум можна використовувати синоніми або скорочення.
За допомогою даного методу можна ефективно просувати ключові запити. На скріншоті показано, як працює посилання з анкором «тут» і ключовими словами в оточенні:
Навіть якщо ключовий запит не згадується в заголовку Title або тексті статті, але є в анкор-листі, в пошуковій видачі під сніпетом буде підпис «знайдений за посиланням». Ключову роль тут відіграє біляпосилальний текст, тому бажано скласти велику кількість різноманітних варіантів у оточенні. Працездатність посилання можна перевірити під час пошуку фрази в лапках.
Розміщувати безанкорні посилання можна як на безкоштовних майданчиках (в гостьових постах, каталогах статей, створюючи теми на форумах і проставляючи посилання у підписах), так і на платних (у вигляді орендованих і вічних посилань).
Безанкорне просування дозволить не лише отримати природну кількість посилань, але і прокачати сайт, збільшити показники ТІЦ і PR, знизити шанси потрапляння під санкції пошукових систем або вийти з-під фільтрів, що особливо важливо, коли Ви бачите, що сайт «не рухається». Крім того, безанкорні тексти посилань позитивно впливають на зростання позицій запитів, що просуваються.
Сподіваюся, що дана стаття була для Вас корисною, і допоможе під час просування запитів у ТОП. Успіхів!
Еще по теме:
- Написання текстів для сайту та їх подальша оптимізація для ефективного просування
- Комерційні фактори ранжування Яндексу. Як стати краще конкурентів
- Як зробити контент релевантним і змусити сайт ранжуватися вище
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.