- (Обновлено: ) Елена Камская
Кілька днів тому, під час свого виступу на IBC Russia 2013, керівник відділу веб-пошуку Яндексу Олександр Садовський шокував усіх оптимізаторів: на початку наступного року комерційні сайти ранжуватимуться без урахування зовнішніх посилань.
Релевантність інтернет-магазинів та інших комерційних сайтів буде залежати лише від внутрішніх чинників: зручності для користувачів, функціоналу, контенту. Чи готовий Ваш інтернет-магазин до таких змін?
Ми розробили невеликий тест, що складається з 25 питань. Відповівши на них, Ви зможете самостійно спрогнозувати, як позначаться на Вашому сайті нововведення Яндексу.
Подписаться на рассылку
Еще по теме:
- 6 функцій Key Collector, які замінять платні інструменти
- Турбо-сторінки Яндексу: навіщо потрібні, як створити та підключити
- Чек-ліст внутрішньої оптимізації сайту: 18 контрольних пунктів, обов’язкових до виконання
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.
Наверх