- (Обновлено: ) Елена Камская
Кілька днів тому, під час свого виступу на IBC Russia 2013, керівник відділу веб-пошуку Яндексу Олександр Садовський шокував усіх оптимізаторів: на початку наступного року комерційні сайти ранжуватимуться без урахування зовнішніх посилань.
Релевантність інтернет-магазинів та інших комерційних сайтів буде залежати лише від внутрішніх чинників: зручності для користувачів, функціоналу, контенту. Чи готовий Ваш інтернет-магазин до таких змін?
Ми розробили невеликий тест, що складається з 25 питань. Відповівши на них, Ви зможете самостійно спрогнозувати, як позначаться на Вашому сайті нововведення Яндексу.
Подписаться на рассылку
Еще по теме:
- Ігри сніпетів: як потрапити в блок відповідей Google
- Переспамлений контент – виліт з ТОПу. Як виявити та «знешкодити» спам
- Що важливо перевірити, перед тим як відкривати сайт для індексації
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.
Наверх