Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Внутрішня оптимізація сайту    Створення регіонального піддомена, або Чому Яндекс зі мною не дружить?

Створення регіонального піддомена, або Чому Яндекс зі мною не дружить?

like 69
32
24
13

Нещодавно отримали кілька схожих заявок, які спонукали нас написати цю статтю. Листи прийшли від власників інтернет-магазинів, які зіткнулися з проблемою просування регіонального поддомена в Яндексі. У деяких випадках мова йшла про погану індексацію та ранжування, комусь відмовили в реєстрації в Яндексі, вказавши, що домен є нечітким дублем основної версії сайту. Ситуації різні, але помилка полягала не стільки в технічних моментах, скільки в неправильному підході.

Не будемо довго мучити та перейдемо відразу до суті. Головне у магазині – це товар. Для того щоб ваш регіональний піддомен нормально ранжувався, він повинен містити унікальну товарну пропозицію.

Якщо в регіонах відрізняються лише терміни доставки, адреси представництв, то все це можна вказати в рамках одного сайту. Ніякої необхідності в створенні окремих сайтів немає. Повторимося, регіональний піддомен повинен пропонувати свою унікальну товарну пропозиція для регіону, яку, відповідно, не можна вказати в рамках одного сайту. Всі доробки мають бути спрямовані в першу чергу на цей напрямок, а не на технічну унікалізацію.

Пояснимо на прикладах.

Власники сайтів, які звернулися до нас за консультацією, унікалізувати:

  • дизайн сайту;
  • оформлення тексту (колір, шрифт, кегль, міжрядковий інтервал);
  • фото товарів або порядок розташування в міні-галереї;
  • розташування пунктів меню (у ряді випадків прибиралися і доповнювалися посилання на окремі розділи);
  • кількість виведеної інформації на сторінках категорій;
  • базове сортування товарів (першими відображалися інші товари або розділи);
  • змінювалась назва міста і контактна інформація;
  • розташування блоків на сторінці (зліва-праворуч, нижче-вище) або забирався блок, наприклад, схожих товарів;
  • унікалізувати всі тексти та метадані;
  • змінювалися назви в технічних описах (скорочення, синоніми);
  • замість слова «ціна» використовували «вартість», «до сплати».

Ми привели стандартний набір, але тематики різні і, якщо пройтися по кожному сайту окремо, список можна розширити. Ми бачимо, що максимально змінювалися технічні моменти. Складалося враження, що програміст намагається приховати той факт, що обидва сайти належать одній компанії, щоб уникнути афіліювання. Але завдання зовсім не  те. Те, що у сайтів однієї компанії схожий дизайн, навігація, розташування блоків – нормальна ситуація, і в цьому проблем немає. Давайте подивимося рекомендації Яндексу:

Зверніть увагу на фразу «… накопичується достатньо інформації про регіональні представництва для того, щоб виділити її в окремий сайт». Ніякої мови про зміну дизайну та структури. Навпаки, йдеться про те, що зв’язок повинен бути – «користувачу буде легше побачити зв’язок між основним сайтом і його піддоменами».

Що таке «достатньо інформації» та на що слід звертати увагу:

ціна. Якщо в регіоні працює своє регіональне представництво, логічно припустити, що цінова політика у нього може відрізнятися. Нехай це будуть незначні відмінності, але такий компонент, як відмінність цін, можна назвати в цьому випадку одним з основних;

  • умови доставки. Наприклад, вкажіть час доставки містом і час доставки, якщо товар є лише на центральному складі;
  • наявність товару на складі;
  • унікальні регіональні акції та знижки;
  • новинки;
  • час роботи регіонального офісу;
  • відгуки регіональних клієнтів;
  • асортимент;
  • кредитні пропозиції регіональних відділень банків.

Також бажано намагатися додати більше регіональної інформації на службові та інформаційні сторінки:

  • сторінка контактів повинна не просто містити регіональну адресу, а й бути максимально докладною;
  • на службових та інформаційних сторінках «Про нас», «Доставка», «Партнерам», «Вакансії», «Новини», в контенті на головній сторінці і т.д. акцент повинен бути зроблений саме на регіональну інформацію;
  • додайте унікальні опитування, голосування;
  • опублікуйте регіональні новини;
  • якщо ви публікуєте регіональні новини, відгуки, то блок з останніми або найбільш популярними можна зробити наскрізним.

Підведемо підсумки. Під час створення регіонального поддомена:

  • не потрібно витрачати час на унікалізацію шаблону та дизайну
  • подбайте в першу чергу про унікалізацію товарної пропозиції;
  • докладіть зусиль, щоб показати, що в регіоні у вас є повноцінне представництво, яке працює над підтримкою та наповненням сайту.
Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх