Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Внутрішня оптимізація сайту    Як зробити контент релевантним і змусити сайт ранжуватися вище

Як зробити контент релевантним і змусити сайт ранжуватися вище

like 79
47
27
5

Для бренду релевантність дуже важлива, головна її перевага – це можливість поліпшити позиції сайту, і один із способів досягти релевантності – створювати релевантний контент. Нейл Патель покроково розповідає, як це можна зробити.

1. Почніть з портрету користувача

Немає контенту, який буде актуальним для всіх. Актуальність/ релевантність повністю залежить від аудиторії.

Релевантність часто розглядають як статичну сутність, щось, чого можна досягти, але в реальності релевантність – це динамічна сила.
Вона більше залежить від діалогу, ніж від крутого дизайну, модного логотипу, стилістичного відчуття або правильних кольорів.

Тому вам потрібно створити образ покупця. Необхідно розуміти користувачів, перш ніж хоча б сподіватися бути релевантними для них.

Ось приклад портрету споживача:

portret_polzovatelya-1

Джерело

Тут є основна інформація про користувача, вік, освіту, його коло відповідальності, професійні знання, інформація про ресурси, яким довіряє споживач.

Образ може бути настільки детальним, наскільки ви хочете, доповніть його зображеннями або помітним дизайном:

portret_polzovatelya-2

Джерело

Образ повинен відчувати суть – чому користувач купує ваш продукт.
portret_polzovatelya-3

Те, що ваші споживачі можуть водити Honda Accord або мати п’ятирічного племінника, не так важливо саме по собі. Важливі речі – це мотивація та проблеми, які має користувач. Тільки розуміючи, хто ваш користувач, ви можете звертатися до його проблем, питань, побоювань, інтересів і увійти в його світ. Релевантність починається зі знання.

Якщо вам пощастило, то образ покупця вже є десь у завалах ваших маркетингових досліджень. Якщо ж його у вас немає – створіть. Це варто вашого часу.

2. Розумійте наміри користувача

Так, змушені торкнутися тут нудної позиції SEO. І не тому що я схиблений на SEO, а тому що знаю: намір під час пошуку – це відправна точка успішної оптимізації.

Безліч оптимізаторів і маркетологів вважають, що перший крок оптимізації – це створення списку ключових запитів.

Це помилка.

Ви не можете просто витягти його з повітря. Ви складаєте список ключових запитів, виходячи з припущення про намір користувача, а до розуміння наміру користувача приходите вже після того, як дізнаєтеся його – образ, описаний в 1 кроці.

Намір користувача в ключовому запиті – це мета, яку він переслідує, вводячи пошуковий запит. Ділиться на три категорії: зробити щось, дізнатися щось або піти кудись. Зазвичай припадає більше одного наміру на запит.

Добре, що є набір з трьох головних речей, які шукає користувач:

  • Зробити щось – комерційний запит «купити газонокосарки онлайн»;
  • Дізнатися щось – інформаційний запит «2015 газових газонокосарок відгуки покупців»;
  • Піти кудись – навігаційний запит «сайт Craftsman».

Як тільки ви підберете ключові запити за допомогою досліджень і аналізу, зверніть увагу на природу запитів – їх намір. Так ви зможете зрозуміти, чого хочуть ваші користувачі і як створити актуальний для них контент.

3. Створіть список ключових запитів

Пам’ятайте: релевантність повністю залежить від користувачів. Якщо ви хочете, щоб користувач клікнув на ваш матеріал і взаємодіяв з ним, використовуйте правильні слова/запити.

Вам потрібно зайнятися оптимізацією – не чимось складним або магічним, а базовою ідеєю використання правильних слів у правильному місці.

Ось як Search Engine Land пояснює це:

Просто користуйтеся здоровим глуздом. Думайте про слова, заради яких знаходять сторінку, про слова, які за вашими відчуттями релевантні, виходячи з дослідження ключових запитів. Потім використовуйте їх на сторінці.

SEO – це дійсно про досвід користувачів. Оптимізація доставляє потрібний контент потрібним людям і піклується про те, щоб у користувача залишився хороший і корисний досвід.

Як прийти до потрібних ключових запитів? Запитайте себе:

  • Що ви продаєте? Яка природа вашого бізнесу? Створіть список запитів, які описують ваш продукт (навігаційні та комерційні запити).
  • Яка проблема є метою користувача або яке рішення йому необхідно? Створіть список запитів, що описують цю проблему та рішення (інформаційні запити).

Коли ви створюєте список, вам потрібно розуміти, що є різні типи ключових запитів. Ті, які згенерують кращий трафік, – це конкретні long-tail запити (довгий хвіст запитів), їх описав HubSpot:

broad_vs_long-tail-4

Загальні ключові запити називаються великими термінами. Поки ви не Apple, Amazon або Wikipedia, вам буде важко ранжуватися за ними. Замість них використовуйте long-tail запити:

broad_vs_long-tail_5

4. Оптимізувати

Наразі настав час розмістити запити на вашому сайті. Будь-яка успішна оптимізація включає розміщення правильних запитів у правильному місці. Ваша головна сторінка повинна бути націлена на більшу частину важливих ключових запитів, усі другорядні сторінки сайту – на додаткові запити.

Використовуйте варіації ключових запитів у:

  • title сторінки,
  • заголовку Н1,
  • самому контенті,
  • будь-якому тезі alt.

Це чотири найбільш важливі елементи під час оптимізації сторінки.

Який вплив це справляє на релевантність?

Усе просто. Пам’ятайте, що коли користувачі щось шукають, у них є намір. Вони вбивають запит, який відповідає їх наміру. Якщо ваш сайт успішно націлений на ці запити, ви будете ранжуватися за ними.

Потрібно «робити SEO», адже вам потрібно бути релевантними не лише для користувачів, але і для пошукової системи.

5. Додайте ключові слова в descriptions

Descriptions не впливають на оптимізацію безпосередньо. Вони розмовляють з користувачем. Якщо він шукає «топ газонокосарки відгуки», то бачить список результатів з описами для кожного сайту.

Що змушує користувача клікнути на результат? Релевантність заголовку, URL сторінки та description.

Якщо description релевантний, то, швидше за все, містить один з ключових запитів або фраз, які шукає користувач. Якщо опис не містить запит, то, як мінімум, має описувати його.

Ось приклад, як кілька описів досягають релевантності:

meta-descriptions-6

6. Напишіть привабливий description

Description повинен містити не лише ключовий запит.

Пам’ятайте: коли пишете опис, ви не граєте з пошуковою системою, а запрошуєте користувача відвідати ваш сайт.

Якщо ви можете використовувати обмежені символи опису, щоб схопити проблему користувача, зустріти його намір і залучити його інтерес – ви перемогли.

Як приклад, давайте уявимо, що користувач шукає, як поділитися відео зі своїми друзями. Він вбиває запит «поділитися відео онлайн».

Що він бачить? Description, який спокушає його клікнути, повідомляючи, як посилання допоможе у вирішенні його потреби, і точно зустрічає його намір. Плюс містить заклик до дії:

meta-descriptions-with-style-7Shutterfly допоможе вам поділитися відео онлайн із сім’єю та друзями. Створення свого безкоштовного сайту для обміну відео онлайн – це швидко, весело та легко. Завантажте відео прямо зараз.

7. Створіть переконливе резюме або об’єктивну заяву

Коли користувач перейде з пошукової системи на ваш сайт, перше, що він побачить, має затвердити актуальність.

Стилістично кращий спосіб показати релевантність – це великий жирний резюмуючий заголовок. Визначте тему сторінки декількома швидкими запитами або рядками. Не важливо, це сторінка блогу чи постійно релевантного контенту, або навіть ваша домашня сторінка.

Повернемося до прикладу Shutterfly. Зверніть увагу, як вони позначають сторінку – сильний і короткий заголовок «Дивіться, як оживають ваші спогади»:

akcent_na_stranice-8

8. Вирішіть проблему користувача

Тепер, щоб привернути інтерес користувача, визначте, з якою проблемою він зіткнувся, та вирішіть її. Ось що робить великий контент-маркетинг – оцінює потребу користувача та створює рішення.

Проблеми користувача стають кормом для ваших ключових запитів і надалі – для стратегії контент-маркетингу. Коли ви вирішуєте проблему користувача, ви не лише добре ранжуєтесь на сторінці результатів, а й домінуєте в створенні контенту, який чітко сфокусований на користувачах.

Користувачі полюблять ваш контент, тому що він вирішує їх проблему, тому що він релевантний.

9. Переконайтеся, що контент актуальний

У релевантності є і часовий показник. Ви повинні бути впевнені, що ваш контент потрапляє під певні події, якими б вони не були у вашій сфері.

Є два аспекти у створенні релевантності зі своєчасним контентом:

  • Використовуйте ваш блог і соціальні мережі, щоб писати про поточні події;
  • Використовуйте контент на сторінці вашого сайту для створення довгострокового (вічнозеленого) контенту.

10. Зробіть контент необхідного розміру

Релевантний контент – це всебічна, вичерпна інформація. Створіть рішення, яке відповідає проблемі, не має значення, якої довжини воно буде.

У мене був пост розміром з новелу – 50 тис. слів. Інший мій пост може бути коротшим за 140 символів. Моя мета – завжди бути релевантним.

Висновок

Релевантний контент залежить не лише від хорошого контент-менеджера, але і від механіки. Можливість добре писати не робить ваш контент релевантним автоматично, але дуже допомагає. Якщо ви прагнете до релевантності у контент-маркетинзі, створюйте контент, який відповідає потребам ваших користувачів.

А як ви створюєте релевантний контент для своїх сайтів?

Оригінал статті 

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Евгений Аралов

SEO-аналитик SiteClinic.ru

Продвигаю сайты с 2009 года.

Выступал на конференциях AllInTop, Optimization

Публикую полезные статьи на различных блогах: siteclinic.ru, optimizatorsha.ru, searchengines.ru и веду Telegram-канал.

Сейчас руковожу SEO-отделом в компании SiteClinic: строю и координирую команду, обучаю специалистов.

Девиз: вперёд!

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (17 оценок, среднее: 4,65 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх