- (Обновлено: ) Алина Крутоголова
Переклад статті провідного західного SEO-фахівця Брайана Діна. У ній ви зможете ознайомитися з цікавим кейсом збільшення органічного трафіку за рахунок поліпшення внутрішніх параметрів оптимізації.
Зміст
- SEO-чек-ліст = + 48.7% до органічного трафіку
- Але спершу коротка передісторія
- Давайте поглянемо на результати перевірки за SEO-чек-листом, який використовував Шон
- Крок 1: Видалення «мертвих» сторінок.
- Крок 2: Виправлення внутрішніх помилок і питання внутрішньої оптимізації.
- Крок 3: Покращення внутрішньої оптимізації сторінок з високим пріоритетом.
- Крок 4: Оптимізація CTR.
- Крок 5: Скорочення показника відмов і збільшення Dwell Time (показник взаємодії).
- Крок 6: Збільшення швидкості сайту.
- Крок 7: Створення посту за методикою хмарочосу.
Перед вами SEO-чек-лист, який я використовую для кожного клієнта.
І він працює.
Хочете доказів?
Сайт Proven.com недавно використовував цей чек-лист і збільшив свій органічний трафік на 48.7%.
(За 3 тижні)
І в сьогоднішньому пості я збираюся показати вам, як саме він досяг цього результату… крок за кроком.
Але спершу коротка передісторія
Кілька тижнів тому засновник Proven.com Шон Фальконер зв’язався зі мною.
Я тільки запустив новинну email розсилку на Backlinko.
У цій розсилці були представлені три мої улюблені стратегії контент-маркетингу 2016 року:
«Більше трафіку»
Якщо ви належите до більшості власників онлайн-бізнесів, це одна з основних цілей 2016 року для вас.
Що має сенс.
Річ у тім, переваги таргетованого трафіку цілком очевидні:
– Більше лідів;
– Більше покупців;
– Більше продажів.
Ось чому я завжди пишу «більше трафіку» на початку щорічного списку справ.
Шон відповів на цей email і сказав:
«Чувак, я виконав усі три пункти. І мій результат був більш, ніж вражаючим. Поглянь:»
ШОН Фальконер
Я був супер-здивований контент-маркетингом Шона.
Але я також помітив кілька моментів, які стосуються внутрішньої SEO-оптимізації…
…моментів, які не давали йому потрапити на першу сторінку Google.
І тоді до мене прийшла ідея:
Шон,
Вау, вбивчі приклади! Відмінна робота, чувак.
Не будеш проти, якщо про тебе згадають у блозі Backlinko (150k унікальних відвідувачів протягом місяця)?
Я шукаю когось для створення кейсу щодо застосування мого суперсекретного SEO-чек-листа з метою збільшення органічного трафіку. Я дам тобі чек-лист, надам рекомендації та підтримку, а потім ми опублікуємо результати у якості кейсу.
Відповідь Шона:
Звучить чудово. Можеш на мене розраховувати.
Читайте далі про те, що відбувалося після того.
Давайте поглянемо на результати перевірки за SEO-чек-листом, який використовував Шон
Завдяки моєму чек-листу органічний трафік Шона просто вибухнув.
Proven.com побачив 48.7% зростання з органіки…
…вже через 3 тижні:
Але це був лише початок.
За 6 тижнів чек-лист остаточно зробив свою справу, збільшивши органічний трафік Шона на 88.3%:
Тепер ви бачите, наскільки добре працює цей SEO-чек-лист; прийшов час ознайомити вас з 7-кроковим процесом.
Крок 1: Видалення «мертвих» сторінок
Google недавно заявив, що величезний сайт з тоннами сторінок можт бути поганим для SEO.
Цитата представника Google (Гері Еллісa):
Зменшіть їх кількість настільки, наскільки це можливо. Не створюйте сторінок низької якості з мінімальною додатковою цінністю. Це просто не варто того, оскільки ми не хочемо індексувати такі сторінки. Ми вважаємо це марною тратою ресурсів. А ще, ви просто не отримаєте якісного трафіку. Якщо ви не отримаєте якісного трафіку, навіщо ви спалюєте ресурси на це?
З цієї причини я стежу за тим, щоб кожна сторінка мого сайту була класною.
Насправді, Backlinko генерує понад 150k унікальних відвідувачів на місяць…
…незважаючи на те, що постів всього лише 33:
Як це можливо?
Це можливо, тому що я фокусуюсь на 100% якості.
Незважаючи на той факт, що підхід «якість понад кількість» реально працює, я бачу безліч сайтів з мертвими сторінками.
До мертвих сторінок можна віднести:
- категорії WordPress і сторінки міток;
- застарілі пости у блозі;
- низькоякісні пости;
- Ecommerce-сторінки продуктів з нульовими продажами;
- сторінки архіву;
- сторінки з поверхневим/шаблонним змістом;
- старі сторінки серверів.
І як ви тщойно бачили, Google стверджує, що ці мертві сторінки можуть нашкодити вашому сайту відносно SEO.
Окей, повернемося до Шону…
Контент у блозі сайту Proven.com був грунтовним.
Але у них було реально багато мертвих сторінок.
Насправді, їх сайт містив понад 48 000 сторінок у індексі Google:
Тому що Proven.com – це сайт пошуку роботи, у них є багато списків застарілих вакансій:
І це не згадуючи про сторіни профілів компаній, які місяцями не публікували вакансій:
Сторінки результатів пошуку на Proven також були в індексі:
І це згенерувало тисячі мертвих сторінок.
Тому я відправив Шону ці сторінки.
І Шон швиденько видалив мертві сторінки або налаштував редирект:
Грунтуючись на твоєму фідбеку, я вніс такі зміни:
- усі старі вакансії вже неактивні, і на них налаштований 301 редирект на https://www.proven.com/jobs;
- на всіх сторінках клієнтів, у яких немає активних вакансій, налаштований 301 на https://www.proven.com;
- я змінив нашу сторінку пошуку за вакансіями таким чином, щоб сторінки пагінації та сортування не створювали унікальних сторінок у Google.
Тепер, думаю, дублікати на кшталт наступних (див. Список на зображенні вище) перейдуть у https://www.proven.com/jobs/search/atlanta.
Це повинно зменшити число сторінок в індексі Google на кілька тисяч і істотно скоротити число дублікатів.
Чекаю з нетерпінням подальших інструкцій,
Шон
У цілому Шон змінив понад 10 000 сторінок, видаливши їх або налаштувавши на них редирект.
Тепер, коли сайт Шона був почищений, прийшов час лагодити сторінки, що залишилися.
Крок 2: Виправлення внутрішніх помилок і питання внутрішньої оптимізації
Потім я загорнув рукава і вирішив технічні питання сайту Proven.
Особливу увагу я приділив наступними пунктами:
- дублювання або відсутність Title;
- дублювання Description;
- биті посилання;
- зображення без атрибуту Alt;
- сторінки, закриті в Robots.txt;
- 302 редирект замість 301.
В основному ви шукаєте будь-які технічні моменти, які завдають шкоди показниками взаємодії та SEO.
Я використовував аудитор RavenTool, щоб виявити проблеми Proven.com.
На щастя, раніше ми видалили 10 тисяч сторінок, тому нам довелося чистити вже не так багато сторінок.
(По суті, це одна з основних причин, чому ви видаляєте мертві сторінки на першому кроці, – це робить іншу частину процесу ПОМІТНО простішою).
Я хіба що виявив наступні проблеми:
Биті посилання то тут, то там:
Пропущені alt для наскрізних картинок сайту:
І кілька дублів Title:
Шон виправив усі ці помилки протягом 24 годин:
Гей, Брайан,
Вважаю, я виправив усі помилки. Деякі з них були результатом старих проіндексованих сторінок, але я виявив проблему з редиректом, яку створив давно, коли ми тільки починали.
Дуже дякую за допомогу. Це неймовірно цінний досвід для мене.
Помилки були виправлені.
І тоді прийшов час веселощів.
Крок 3: Покращення внутрішньої оптимізації сторінок з високим пріоритетом
Багато власників великих сайтів думають:
«Як ми можемо оптимізувати тисячі сторінок? Це займе місяці».
Тому вони взагалі їх не оптимізують.
#обличчя рука
На щастя, вам не потрібно налаштовувати кожну сторінку сайту.
Просто виберіть ТОП-10 найбільш важливих сторінок і витратіть усі свої зусилля на них.
Наприклад, я попросив Шона надіслати мені 5-10 найважливіших сторінок його сайту.
І Шон мені їх надіслав:
Деякі важливі сторінки Шона виявилися постами блогу, наприклад, ця:
Інші були сторінками сервісу, як, наприклад, головна сторінка:
Очевидно, мої рекомендації були різними для всіх сторінок, над якими я працював.
Але загалом я застосував техніку зі свого посібника з внутрішньої оптимізації.
Контент Шона був уже добре оптимізований, тому мені всього лише знадобилося внести невеликі поправки.
Наприклад, давайте подивимося на мої рекомендації Шону до посту «Про питання щодо осіб, які надають рекомендації здобувачеві».
Спочатку я попросив Шона додати ключову фразу («питання до осіб, які надають рекомендації здобувачеві») у тіло статті:
Я також порекомендував додати LSI-ключі (наприклад, «ділові рекомендації») у контент:
Тепер, коли контент Шона був оптимізований під ключовий запит, настав час приступити до нових СУПЕРВАЖЛИВИХ факторів ранжування.
Крок 4: Оптимізація CTR
Якщо ви серйозно ставитеся до тонкощів SEO у 2016, вам знадобляться дві навички:
Навик 1: Оптимізація CTR;
Навик 2: Я розповім про нього в наступному кроці (крок 5).
Давайте почнемо з CTR.
У мене немає сумнівів з приводу того, що Google використовує CTR як фактор ранжування.
Ось цитата з науково-дослідницької роботи, опублікованої Google:
Показник CTR є критичним ресурсом для поліпшення показників ранжування.
Отже,
Як я поліпшив CTR Шона?
Я використовував методику з цього відео:
Щоб ви зрозуміли, як саме я її застосовував, я покажу вам приклад.
У блозі Шона був пост: 100+ кращих бірж праці для пошуку талантів:
Ось як виглядала ця сторінка в органічній видачі:
Непогано… Але могло б бути краще.
Ось що я зробив, щоб поліпшити CTR цієї сторінки:
Спочатку я переглянув ключі на кшталт «біржі праці» в Adwards Ads:
І я помітив, що більшість сайтів додають якусь кількість вакансій у свою рекламу:
(Я також помітив, що ніхто з них не використовував термін «таланти»).
Тому я порекомендував Шону змінити Title:
«100+ бірж праці для шукачів та роботодавців»
І Description:
«Кращі біржі праці в інтернеті – все в одному місці. Дивіться наш список 100+ бірж праці тут»
І ось як ця сторінка виглядає у видачі Google сьогодні:
І тепер CTR цієї сторінки за ключовим запитом становить 4.88%…
…на 64.1% більше, ніж раніше:
Здорово, правда?
Тепер, після того як я допоміг Шону поліпшити клікабельність у видачі, прийшов час для наступного кроку.
Крок 5: Скорочення показника відмов і збільшення Dwell Time (показник взаємодії)
Я говорив про це раніше:
Google звертає увагу на так звані показники взаємодії.
Іншими словами, Google не хоче, щоб люди тікали з вашого сайту, як від пожежі.
З іншого боку, якщо люди буквально прилипають до вашого сайту, Google може дати вам істотну надбавку в ранжуванні.
Питання в наступному:
Як оптимізувати показники взаємодії вашого сайту?
Спочатку я попросив Шона помістити більше тексту в перший екран.
Як?
Пости блогу Proven містили великий проміжок між заголовком посту та навігацією сайту:
Верхня частина вашої сторінки – це нерухомість вартістю в мільйон доларів.
Ось чому вам варто уникати непотрібних порожніх полів, які опускають ваш контент нижче першого екрану.
Тому я попросив Шона зменшити це поле на 50%.
Блог Proven також містив хлібні крихти:
Хлібні крихти добрі для сайту Ecommerce, але зовсім не є необхідністю для блогу.
Тому я порадив Шону позбутися їх.
До того ж усі пости на Proven починалися з великої картинки:
Це дійсно виглядає круто…
…але картинки опускали чудовий контент Шона нижче першого екрану.
Тому я сказав Шону, що використання картинок меншого розміру істотно збільшить час перебування користувачів на сторінці.
Ось приклад з Backlinko:
І Шон змінив зображення у своєму блозі:
Потім я зробив вступу до постів Шона більш чіпляючим.
Вступи до посту дуже і дуже важливі.
Правда в тому, що:
Якщо ви втратили когось на вступі, ви втратили його назавжди.
Але якщо ви зачепили користувачів неперевершеним вступом, ймовірність того, що вони залишаться на сайті, куди вища.
Наприклад, я замінив ось цей вступ Шона:
Біржі праці – відмінний інструмент для обох сторін (шукачів та роботодавців). Для кандидатів біржі праці – відмінне місце для початку пошуку. Роботодавцям біржі праці дають доступ до широких кіл потенційних кандидатів. Раніше ми вивчили деякі великі біржі праці, такі як Craigslist, Indeed, Monster…
Однак якщо ваш маленький бізнес має більш вузьку спрямованість, можливо, вам потрібні більш вузькі спеціалізовані біржі праці. Подібні біржі праці, як правило, залучають більш кваліфікованих і зацікавлених кандидатів. Ми склали список 106 найбільш успішних нішевих бірж праці.
Таким варіантом:
Давайте подивимося правді в очі:
Ми всі використовуємо мегабіржі праці, такі як Craiglist, Indeed і Monster.
І, без сумніву, великі біржі праці – відмінний інструмент для обох сторін (здобувача та роботодавця).
Для здобувача сайти працевлаштування – відмінне місце, яке допоможе з пошуком роботи. Роботодавцям сайти бірж праці дають доступ до широких кіл потенційних кандидатів.
За допомогою пошуку на біржі праці ви можете отримати доступ не лише до мільйонів вакансій, але і до мільйонів претендентів.
Однак якщо ваш маленький бізнес має більш вузьку спрямованість, можливо, вам потрібні більш вузькі спеціалізовані біржі праці. Подібні біржі праці, як правило, залучають більш кваліфікованих і зацікавлених кандидатів.
Щоб допомогти вам у підборі найталановитіших кандидатів, ми склали список 106 кращих нішевих бірж праці.
Що саме я змінив?
Я прибрав пропозиції, які говорять про очевидне (Біржі праці – відмінний інструмент для обох сторін):
І відформатував контент таким чином, щоб параграфи містили 1-2 речення:
Ці поправки в дизайні та вступі збільшили “середній час на сторінці” Proven на 12.2%:
Крок 6: Збільшення швидкості сайту
Наше недавнє дослідження 1 мільйону сторінок видачі Google показало істотну кореляцію між швидкістю сайту та ранжуванням:
(Не кажучи вже про те, що Google заявив, що використовує швидкість завантаження сторінки як сигнал ранжування).
Тому, так, швидкість сайту важлива для SEO.
Ось чому я додав швидкість сайту шостим кроком у свій SEO-чек-лист.
Отже, що саме я зробив для Proven.com:
Спочатку я перевірив Proven.com у Google Page Speed Insight:
Потім я протестував швидкість завантаження за допомогою GTMetrix.com.
Навіщо я використовував обидва?
Інструменти Google враховують тільки HTML-код вашої сторінки.
GTMetrix фактично завантажує сторінку.
(Таким чином, ви зможете помітити, якщо сервер уповільнює швидкість завантаження).
У цілому сайт Шона завантажується досить швидко.
Єдина проблема була в тому, що картинки були погано оптимізовані:
Як тільки Шон оптимізував зображення (вручну змінивши розмір і помінявши дозвіл у HTML), швидкість завантаження істотно зросла:
Коли було покінчено з внутрішньою оптимізацією, залишилася лише одна річ…
Крок 7: Створення посту за методикою хмарочосу
Тепер настав час ознайомитися з методом хмарочосу.
Так, ваш контент, створений методом хмарочосу, допоможе з трафіком і лінкбілдингом.
Але ваш «хмарочосний» пост також закликає роботів Google відвідати ваш сайт.
Таким чином, вони можуть бачити покращення за внутрішньою оптимізацією, які ви щойно запровадили.
(Якщо ви не знаєте про техніку хмарочосу, цей кейс розповість вам про все, що вам необхідно знати).
Зараз:
Шон зауважив, що більшість контенту, який ранжується за запитами «опис вакансії» та «шаблони опису вакансій», був у кращому разі посереднім.
Наприклад, більшість з них являли собою погано організовані посилання на сотні описів вакансій:
І творці цих списків вакансій зловживали стоковими картинками, як, наприклад, ця:
І тут Шон зрозумів, що він може створити щось набагато більш вартісне.
Як?
По-перше, Шон додав усі ці описи на одну сторінку:
(Таким чином, вам не доведеться відвідувати 15 різних сторінок, щоб побачити 15 різних описів).
По-друге, Шон створив фільтри для описів вакансій:
Це істотно спростило пошук потрібного опису, особливо у порівнянні з масивним списком посилань, який використовують конкуренти Шона.
Насправді, кілька людей залишили коментарі, просто щоб подякувати Шону за фільтри:
Відмінний пост! Мені реально сподобався фільтр. Чудово.
Спасибі, що зібрав усі разом.
По-третє, Шон додав корисну інформацію під кожним описом (як, наприклад, дані по зарплаті):
Останнє, але не менш важливе: Шон використовував картинки, які ілюструють кожну вакансію, а не шаблонні стокові картинки:
Менеджер по роботі з гостями
Контент Шона був чудовим, тому він згенерував великий сплеск трафіку:
Пост Шона також швидко дістався до першої сторінки видачі за ключовим запитом «опис вакансії»:
Написавши пост за методом хмарочосу і опублікував його, Шон поставив жирний хрест навпроти останнього пункту чек-листа.
І застрибав від щастя, тому що його органічний трафік виріс на понад 80%:
Еще по теме:
- Чи потрібен сайту безпечний протокол? «За» та «Проти» переїзду на https
- Правила оптимізації інтернет-магазину: структура та навігація
- Сторінки категорій і підкатегорій – інструкція з оптимізації ІМ
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.