Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Чек-лист по внутрішній оптимізації. Перевірте свій сайт на помилки

Чек-лист по внутрішній оптимізації. Перевірте свій сайт на помилки

like 87
45
29
13

Чи готовий ваш сайт до просування? Чи є на ньому недоліки, які будуть перешкоджати розвитку? Проведіть аудит сайту самостійно за допомогою нашого чек-листа та знайдіть усі помилки, які можуть заважати просуванню.

Налаштування індексації

Індексація сайту пошуковими роботами – це той фундамент, без якого неможливе успішне просування будь-якого сайту. Перевірте ваші налаштування, щоб домогтися швидкої та коректної індексації свого проекту.

  • 1. Створити та налаштувати файл robots.txt
  • 2. Визначити основне дзеркало (з www або без) і налаштувати 301 редирект.
  • 3. Закрити від індексації службові сторінки.
  • 4. Налаштувати canonical, закрити дублі до індексації.
  • 5. Налаштувати 404 помилку.
  • 6. Переконатися, що у головної сторінки відсутні дублі (index.html, index.php і ін).
  • 7. Винести весь css, js код в окремі файли.
  • 8. Переконатися, що швидкість завантаження будь-якої сторінки сайту не перевищує 5 сек.
  • 9. Упевнитися, що на сайті відсутні биті посилання.
  • 10. Згенерувати sitemap і прописати її в robots.txt.
  • 11. Перевірити html код сайту на валідність.
  • 12. Переконатися, що на сайті немає сторінок, що посилаються на себе (циклічні посилання).
  • 13. Переконатися, що флеш елементи не містять важливий для індексації контент.
  • 14. Оптимізувати вагу зображень.

Зміст сайту

Зміст сайту – це саме те, за чим користувачі приходять на сайт. Він повинен бути корисним, зручно та красиво оформленим. Помилки чи переоптімізація легко можуть стати причиною поганого ранжування чи накладання фільтру. Перевірте, чи все ви правильно зробили .

  • 1. Перевірити унікальність текстів.
  • 2. Упевнитися, що тексти зручно оформлені та не перенасичені ключовими словами.
  • 3. Переконатися, що тег H1 використовується на сторінці 1 раз і відображає основний зміст сторінки.
  • 4. Перевірити, чи не використовуються підзаголовки h2, h3 для оформлення службових елементів.
  • 5. Переконатися, що наскрізні блоки не перевищують за обсягом основну частину сторінки.
  • 6. Оптимізувати зображення (атрибути «alt», «title»).
  • 7. Переконатися, що користувачі та роботи пошукових систем бачать сайт однаково.
  • 8. Видалити або закрити до індексації зовнішні посилання на сайти з сумнівною репутацією.
  • 9. Переконатися, що сторінки не містять надлишкової і агресивної реклами.

Структура сайту

Зручна та зрозуміла навігація, коли користувач легко може знайти на сайті потрібну інформацію та завжди розуміє, в якому розділі він знаходиться, – це безсумнівний плюс сайту. Пошукові системи піклуються про користувачів мережі, і продумана структура сайту позитивно позначиться на ранжуванні.

  • 1. Під час генерації URL сторінок завжди використовувати ЧПУ (людино-зрозумілі урли).
  • 2. Переконатися, що URL відображають структуру сайту і не містять кириличних літер.
  • 3. Перевірити, чи доступна до індексації навігація сайту.
  • 4. Використовувати «хлібні крихти».
  • 5. Переконатися, що основні розділи доступні з головної сторінки за один клік, інші – максимум за три кліки.
  • 6. Перевірити, чи немає на сайті тупикових сторінок.
  • 7. Зробити зручний пошук на сайті.

Оптимізація сніпетів

Ваш сайт добре ранжується, але переходів з пошуку все одно мало? Перевірте, чи все гаразд із вашими сніпетами. За рахунок правильної оптимізації пошукових сніпетів можна значно збільшити кількість переходів.

  • 1. Прописати на всіх сторінках унікальні Title, що здатні привернути увагу користувача.
  • 2. Перевірити, чи містить Description кожної сторінки короткий опис її змісту.
  • 3. Переконатися, що довжина Title не більше 70 символів, довжина Description – не більше 140 символів.
  • 4. Використовувати мікророзмітку для виділення відгуків, характеристик товарів, швидких посилань і навігаційних ланцюжків.
  • 5. Додати інформацію в Я.Довідник, щоб у сніпеті відображалася адреса компанії.
  • 6. Додати у сниппет посилання на профілі компанії в соціальних мережах.

Юзабіліті

Ваш сайт створений для користувачів? Значить їм повинно бути зручно. На зручному сайті користувачі проводять більше часу, частіше повертаються на нього – все це впливає на поведінкові фактори, від яких сьогодні безпосередньо залежать позиції сайту.

  • 1. Проаналізувати зміст на сторінці. Контент повинен бути структурований і зручний для сприйняття.
  • 2. Переконатися, що сайт однаково відображається та працює у всіх популярних версіях браузерів.
  • 3. Перевірте працездатність усіх форм.
  • 4. На кожній сторінці користувач повинен розуміти, де він знаходиться.
  • 5. На посадкових сторінках повинен бути явний заклик до дії.
  • 6. Якщо це інтернет-магазин – то в будь-якому екрані повинна бути видною кнопка «купити».
  • 7. Переконайтеся, що на всіх сторінках єдиний стиль оформлення.
  • 8. Не використовуйте яскраві миготливі елементи на сайті. Це стосується як до тексту, так і до картинок.
  • 9. Контакти повинні бути доступні на будь-якій сторінці.
  • 10. Розташуйте найбільш важливі розділи першими.
  • 11. Перевірте, чи не перевантажена сторінка зайвою інформацією.
  • 12. Переконайтеся, що текст читабельний (колір, шрифт, кегль, міжрядковий інтервал).
  • 13. Перевірте, чи містять посилання-картинки спливаючі підказки.
  • 14. Переконайтеся, що передбачена можливість повернутися до попереднього рівня сайту без використання засобів браузера.
  • 15. Перевірте сайт на граматичні та орфографічні помилки.
  • 16. Адаптуйте сайт під найбільш популярні розширення екрану.
  • 17. Переконайтеся, що назви посилань зрозумілі та користувач розуміє, куди він перейде, натиснувши на них.
  • 18. Логотип у шапці сайту повинен бути оформлений як посилання на головну сторінку.
  • 19. Створіть для сайту фавікон, що запам’ятовується.
Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (15 оценок, среднее: 4,20 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх