Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Дизайн сторінок нового сайту: як налагодити роботу з розробниками

Дизайн сторінок нового сайту: як налагодити роботу з розробниками

like 64
47
9
8

Для кого:  власникам сайту або маркетологам

У роботі ми з колегами часто стикаємося з ситуацією, коли замовник, бажаючи розробити, наприклад, сайт інтернет-магазину, надає для роботи макети лише двох його сторінок: головної та сторінки категорії. Та просить розрахувати терміни і вартість робіт, помилково вважаючи, що на цьому його місія закінчена.

Умова ж ефективного і у майбутньому успішного сайту полягає в тому, що його власник (або маркетолог) ще на старті керується такими принципами:
1) чітко визначити цілі та підібрати відповідний тип майбутнього сайту;
2) щільно співпрацювати з командою фахівців із розробки (програмістом, дизайнером, верстальником).

Отже, сайт інтернет-магазину ніяк не може складатися з 2 сторінок, так само, як і блог. Є виняток – лише односторінковий сайт. Тут дійсно можна обійтися однією сторінкою макету. Продовження статті

Далі пропоную детально розглянути основні етапи розробки сайту: як правильно побудувати роботу з командою розробників, а також на прикладах розглянути типи сайтів і кількість сторінок, з яких складається кожен із них.

Етап № 1

Визначтеся з тим, які функції ви покладаєте на свій сайт і, виходячи з цього, виберіть тип:

  • сайт-візитка (він же особистий сайт або сайт послуг);
  • інтернет магазин;
  • інформаційний портал (наприклад, новинний);
  • сайти для спілкування (блог, форум, соціальна мережа).

Етап № 2

Не поспішайте замовляти розробку сторінок сайту, поки не вивчите сайти ваших конкурентів. Моніторячи їх сайти, ви зможете зрозуміти, які бувають сторінки у типових сайтів і почерпнете багато корисних ідей, наприклад, про блоки, сторінки розпродажів, фільтри, розташовані і вигляді тих чи інших об’єктів сайту і т.д.

Етап № 3

Підберіть виконавців. Вам, як мінімум, будуть потрібні послуги дизайнера та розробника. І тут починається тісна співпраця між вами (замовником) і виконавцями. Вам слід обговорити з ними все те, що ви вже з’ясували для себе, виходячи з 1-го та 2-го етапів. Ця інформація допоможе врахувати все необхідне для розробки вашого сайту – точно підготувати технічне завдання та чітко його дотримуватися. Також на цьому етапі важливо вибрати CMS (система управління сайтом чи «админка»): Bitrix, Joomla, Drupal, WordPress або самописна CMS.

Це слід зробити заздалегідь, оскільки у кожної CMS свій набір шаблонів, які ляжуть в основу макетів нового сайту, і до того ж дизайнер вчасно зможе створити необхідні елементи, нічого не пропустивши.

Тепер розглянемо типи сторінок сайтів на прикладі інтернет-магазину 6pm.com:

 

1. Головна сторінка

Визначте, які блоки будуть у вас на головній сторінці:
Тут ми бачимо меню каталогу, слайдер, блоки спеціальних пропозицій і бренди.
Шапка і футер – наскрізні, тобто виводяться на всіх сторінках і виглядають скрізь однаково.

Главная страница интернет-магазина

 

2. Сторінка розділу каталогу

Ця сторінка відрізняється від головної тим, що меню виглядає вже інакше, тому що містить посилання на підкатегорії конкретного розділу, а також має блок з текстом. Створюючи макет з осмисленим текстом, ви полегшите роботу тим, хто буде далі працювати над сайтом, – верстальщику, програмісту.

Страница категории интернет-магазина

3. Сторінка підкатегорії

На сторінках підкатегорій у лівому блоці ми вже бачимо фільтр замість меню. Також з’явилися товари та блок сортування.

Страница подкатегории интернет-магазина

 

4. Картка товару

На цій сторінці вже немає лівого блоку (цей блок називають зазвичай «сайдбар»), але є блоки спецпропозицій і схожих товарів.

Страница товара интернет-магазина

 

5. Інформаційні сторінки

Наприклад, ця, також відрізняються від перерахованих вище сторінок, відповідно вони теж повинні бути відображені у макеті й описані.

Страница описания интернет-магазина

 

6. Сторінка брендів

Тут ми бачимо список брендів у алфавітному порядку. Це необов’язковий тип сторінок, але у цього сайту така специфіка – бренди важливо зібрати на окремій сторінці.

Страница брендов, реализуемых в интернет-магазине

Повна версія тут

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Анна Себова

Web-разработчик

Google+

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 оценок, среднее: 4,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх