- Емоджі
- Фавiкон
- Ціна та інформація про товар у сніппеті
- Робота з Яндекс.Довідником
- Швидкі посилання
- Яндекс.Маркет
- Фактова відповідь
- Яндекс.Зображення
Приклади інших колдунщиків та елементів
За останні 8 років видача Яндексу сильно змінилася.
Так вона виглядала 8 років тому:
А так вона виглядає зараз:
На сторінку видачі додалося багато елементів:
- рекламні оголошення, які займають майже весь перший екран;
- чати організацій;
- карти;
- Яндекс.Афіша;
- Яндекс.Іжа;
- Яндекс.Маркет;
- Яндекс.Колекції та багато іншого.
У сніппеті також можна побачити:
- мітки;
- чат з компанією;
- емоджі;
- дату публікації сторінки;
- ціну.
Тому вкрай важливо не лише потрапити в ТОП, але і виділитися серед інших.
Однак не варто забувати про якість і повноту контенту. Користувач може повернутися у видачу, якщо перейде на сайт і не отримає відповідь на свій запит. При цьому в сніпеті вашого сайту з’явиться блок «Вам може бути цікаво». У такому випадку користувач зможе перейти на сторінку конкурента з вашого сніппета.
Зараз відбувається активна каннібалізація видачі як у Яндексі, так і в Google. Це впливає на CTR – всі ці елементи та додаткові виділення фрагментів на сайтах конкурентів відбирають переходи у вас.
Щоб поліпшити ситуацію, можна і потрібно скористатися додатковими фішками від Яндексу. Серед них є як нові, так і старі.
Детальніше розберемо, що можна зробити.
Нововведення
За останні півроку Яндекс додав у видачу кілька нововведень. Ними варто скористатися, поки ще не всі конкуренти це зробили, тим самим випередивши їх.
Розберемо, що можна додати:
- чат;
- картинку в сніппеті;
- Яндекс.Знавці;
- Яндекс.Колекціі.
Детальніше розглянемо кожен елемент.
Чат
Відносно недавно в Яндексі з’явилася нова фішка – у сніппет можна вивести чат з компанією. Він привертає увагу і покращує зовнішній вигляд сніппету, а також може бути корисним для користувачів. Тому рекомендуємо встановити його у себе.
Слід зауважити: не слід встановлювати чат, якщо ніхто не буде за ним стежити та відповідати на повідомлення користувачів. У такому випадку він може нашкодити.
Також варто стежити за часом відповіді операторів, оскільки ці дані відображаються в сніппеті. Навряд чи хтось буде вам писати, якщо час відповіді перевищує 5 хвилин.
Зараз можна вивести в сніппет чат декількох сервісів:
- JivoSite;
- Talk-me;
- Verbox;
- Bitrix.
Розглянемо, як додати чат у сніппет, на прикладі JivoSite.
Спочатку потрібно встановити онлайн-чат на сайті, якщо він не був установлений раніше.
Якщо у вас уже встановлений онлайн-чат, пропустіть цей пункт і переходите до налаштування відображення у видачі.
Щоб встановити чат, потрібно:
- Зареєструватися на сайті чату.
- Вказати сайт та ім’я адміна.
- Підтвердити реєстрацію.
- Завантажити додаток.
- Встановити код на сайті.
Після установки переходимо до налаштування його відображення у видачі:
- Відкрийте програму JivoSite. Зверніть увагу, що мова додатку повинна бути російською.
- Перейдіть у розділ Управління → Канали зв’язку.
- Додайте новий канал Яндекс і скопіюйте ID чату.
- Відкрийте Яндекс.Діалоги за посиланням і підключіть новий чат.
- Надішліть чат на модерацію, а потім на публікацію в Яндекс.Діалозі. Через годину чат з’явиться у видачі Яндексу.
При цьому чат з’явиться не тільки в сніппеті сторінки, але і в окремому спеціальному блоці у видачі.
Корисні посилання:
Стаття «Як онлайн-консультант підвищує конверсії на сайті»
Картинки у сніппеті
У сніппеті вже тривалий час з’являються мініатюрні зображення.
Наявність зображення в сніппеті робить його більш привабливим, що може спонукати користувача до переходу на сайт. Тому необхідно спробувати вплинути на появу зображень у сніппеті.
Є певна складність із додаванням зображень у сніппет – Яндекс автоматично вибирає картинки зі сторінки та додає їх. Додавання зображення в мікророзмітку не дає гарантії його появи у сніппеті. Однак можна спробувати вплинути на рішення ПС.
Щоб збільшити шанси, потрібно дотримуватися наступних рекомендацій:
- розмір картинки не менше 90/90 пікселів;
- зображення не надто широке і не дуже високе (співвідношення більшої сторони до меншої не більше, ніж 2:1);
- картинка знаходиться в тому самому блоці, що і основний контент сторінки. Краще, якщо вона знаходиться всередині тексту.
Картинка в сніппеті для сторінок рецептів
Окремо варто зупинитися на сторінках рецептів. Раніше картинка в сніппеті розташовувалася ліворуч, тепер її перенесли праворуч. Хоч картинка та сама, що і в пункті вище, у цьому випадку працює мікророзмітка.
Власники кулінарних сайтів можуть впливати на зміст фрагментів сторінок за допомогою розмітки. Такі сніппети міститимуть структуровану інформацію про кількість інгредієнтів, час приготування, а також зображення приготованої страви.
Для формування структурованого сніппету Яндексу потрібні відомості про те, які фрагменти сторінки відповідають певним смисловим одиницям (наприклад, списку інгредієнтів, опису порядку приготування страви і т.д.).
Ви можете передати Яндексу цю інформацію, додавши наступні типи розмітки в HTML-код сторінок сайту:
- Розмітка Recipe стандарту Schema.org.
- Розмітка в мікроформаті hRecipe. Детальна інформація про мiкроформати.
Для формування сніппету з фоторецептами потрібно розмістити одне фінальне зображення та виділити його за допомогою елементу resultPhoto (result-photo).
Щоб перевірити, чи правильно розмічена сторінка, використовуйте валідатор мікророзмітки.
Розмічені дані будуть оброблені під час індексування вашого сайту пошуковим роботом Яндексу, а також будуть доступні іншим пошуковим системам і додаткам, що збирає дані в мережі.
Яндекс.Знавці
Яндекс.Знавці— це сервіс, у якому можна задавати питання та отримувати відповіді на них, а також відповідати на питання інших користувачів.
Його особливість у тому, що у видачі з’являється посилання на сайт, який дав найкращу відповідь. Оскільки є шанс переходу користувачів на ваш ресурс, варто зайнятися відповідями на питання.
У сервісі зустрічаються різні питання, тому можна давати відповідь із сайтів будь-якої тематики. Якщо ви не знайшли питання, на яке можете відповісти, завжди можна попросити друга його задати.
У мобільній видачі Яндексу:
Яндекс.Колекції
Колекції – це набір картинок, які можна розмістити в своєму обліковому записі. Він буде виводитися як у Яндекс.Зображеннях, так і у видачі. Особливість у тому, що в колекціях можна залишити посилання на свій сайт.
Перше, що потрібно зробити, – перевірити, за якими запитами, що належать до тематики вашого сайту, у видачі є спеціальний блок колекцій. Після цього створити свою колекцію за ними. Для цього перейдіть на сторінку «Мої колекції»:
- Натисніть кнопку «Нова колекція» у списку колекцій.
- Введіть назву.
- Задайте параметри доступу: виберіть «Буде видно тільки мені», якщо хочете, щоб колекція була видна тільки вам – у цьому випадку вона не буде відображатися в пошуку і не буде доступна іншим користувачам.
- Натисніть «Готово».
У створену колекцію додайте зображення та описи до них.
Висновок
За останні 8 років видача дуже сильно змінилася. Щоб отримувати переходи, потрібно виділятися серед інших сайтів і намагатися отримати додаткові відображення свого сайту або товарів, послуг у видачі Яндексу.
Однак все це буде марним, якщо ваш сайт терпить фіаско в просуванні. Наприклад, на нього йде мало трафіку або накладені санкції. Можливо, сайт погано ранжуєтся в пошуковій системі, що зводить нанівець усі зусилля виділити сніппет серед інших. Загалом проблем може бути достатньо, і для успішного просування та отримання конверсій із сайту їх потрібно вирішити.
Замовте послугу «Експертиза сайту» – ми допоможемо вирішити будь-яку проблему з ранжуванням у пошукових системах.
Повна версiя статтi тут.
Еще по теме:
- Підбірка online-курсів по SEO, інтернет-маркетингу та веб-аналітиці: безкоштовні та платні матеріали
- Telegram-канали по SMM, SEO та web-розробці
- Як скоротити покази Google Maps і заощадити ліміти
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.