Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Домішки Яндексу. Як отримати максимум трафіку з нової видачі

Домішки Яндексу. Як отримати максимум трафіку з нової видачі

like 100
58
24
18

Нововведення

Старі фішки

Тематичні

Приклади інших колдунщиків та елементів

Висновок

 

За останні 8 років видача Яндексу сильно змінилася.

Так вона виглядала 8 років тому:

выдача яндекса 2010 года

А так вона виглядає зараз:

выдача яндекса 2018 года

На сторінку видачі додалося багато елементів:

  • рекламні оголошення, які займають майже весь перший екран;
  • чати організацій;
  • карти;
  • Яндекс.Афіша;
  • Яндекс.Іжа;
  • Яндекс.Маркет;
  • Яндекс.Колекції та багато іншого.

У сніппеті також можна побачити:

  • мітки;
  • чат з компанією;
  • емоджі;
  • дату публікації сторінки;
  • ціну.

рекламные блоки Яндекса

Тому вкрай важливо не лише потрапити в ТОП, але і виділитися серед інших.

Однак не варто забувати про якість і повноту контенту. Користувач може повернутися у видачу, якщо перейде на сайт і не отримає відповідь на свій запит. При цьому в сніпеті вашого сайту з’явиться блок «Вам може бути цікаво». У такому випадку користувач зможе перейти на сторінку конкурента з вашого сніппета.

Вам может быть интересно

Зараз відбувається активна каннібалізація видачі як у Яндексі, так і в Google. Це впливає на CTR – всі ці елементи та додаткові виділення фрагментів на сайтах конкурентів відбирають переходи у вас.

Щоб поліпшити ситуацію, можна і потрібно скористатися додатковими фішками від Яндексу. Серед них є як нові, так і старі.

Детальніше розберемо, що можна зробити.

Нововведення

За останні півроку Яндекс додав у видачу кілька нововведень. Ними варто скористатися, поки ще не всі конкуренти це зробили, тим самим випередивши їх.

Розберемо, що можна додати:

  • чат;
  • картинку в сніппеті;
  • Яндекс.Знавці;
  • Яндекс.Колекціі.

Детальніше розглянемо кожен елемент.

Чат

Відносно недавно в Яндексі з’явилася нова фішка – у сніппет можна вивести чат з компанією. Він привертає увагу і покращує зовнішній вигляд сніппету, а також може бути корисним для користувачів. Тому рекомендуємо встановити його у себе.

Слід зауважити: не слід встановлювати чат, якщо ніхто не буде за ним стежити та відповідати на повідомлення користувачів. У такому випадку він може нашкодити.

Також варто стежити за часом відповіді операторів, оскільки ці дані відображаються в сніппеті. Навряд чи хтось буде вам писати, якщо час відповіді перевищує 5 хвилин.

чат в сниппете Яндекса

Зараз можна вивести в сніппет чат декількох сервісів:

  • JivoSite;
  • Talk-me;
  • Verbox;
  • Bitrix.

Розглянемо, як додати чат у сніппет, на прикладі JivoSite.

Спочатку потрібно встановити онлайн-чат на сайті, якщо він не був установлений раніше.

Якщо у вас уже встановлений онлайн-чат, пропустіть цей пункт і переходите до налаштування відображення у видачі.

Щоб встановити чат, потрібно:

  1. Зареєструватися на сайті чату.
  2. Вказати сайт та ім’я адміна.
  3. Підтвердити реєстрацію.
  4. Завантажити додаток.
  5. Встановити код на сайті.

Після установки переходимо до налаштування його відображення у видачі:

  1. Відкрийте програму JivoSite. Зверніть увагу, що мова додатку повинна бути російською.
  2. Перейдіть у розділ Управління → Канали зв’язку.
  3. Додайте новий канал Яндекс і скопіюйте ID чату.
  4. Відкрийте Яндекс.Діалоги за посиланням і підключіть новий чат.
  5. Надішліть чат на модерацію, а потім на публікацію в Яндекс.Діалозі. Через годину чат з’явиться у видачі Яндексу.

При цьому чат з’явиться не тільки в сніппеті сторінки, але і в окремому спеціальному блоці у видачі.

чаты организаций

Корисні посилання:

Додавання чату на сайт

Додавання чату у видачу

Стаття «Як онлайн-консультант підвищує конверсії на сайті»

Посібник Яндексу

Картинки у сніппеті

У сніппеті вже тривалий час з’являються мініатюрні зображення.

картинка в сниппете

Наявність зображення в сніппеті робить його більш привабливим, що може спонукати користувача до переходу на сайт. Тому необхідно спробувати вплинути на появу зображень у сніппеті.

Є певна складність із додаванням зображень у сніппет – Яндекс автоматично вибирає картинки зі сторінки та додає їх. Додавання зображення в мікророзмітку не дає гарантії його появи у сніппеті. Однак можна спробувати вплинути на рішення ПС.

Щоб збільшити шанси, потрібно дотримуватися наступних рекомендацій:

  • розмір картинки не менше 90/90 пікселів;
  • зображення не надто широке і не дуже високе (співвідношення більшої сторони до меншої не більше, ніж 2:1);
  • картинка знаходиться в тому самому блоці, що і основний контент сторінки. Краще, якщо вона знаходиться всередині тексту.

Картинка в сніппеті для сторінок рецептів

Окремо варто зупинитися на сторінках рецептів. Раніше картинка в сніппеті розташовувалася ліворуч, тепер її перенесли праворуч. Хоч картинка та сама, що і в пункті вище, у цьому випадку працює мікророзмітка.

Власники кулінарних сайтів можуть впливати на зміст фрагментів сторінок за допомогою розмітки. Такі сніппети міститимуть структуровану інформацію про кількість інгредієнтів, час приготування, а також зображення приготованої страви.

картинка в сниппете страницы рецептов

Для формування структурованого сніппету Яндексу потрібні відомості про те, які фрагменти сторінки відповідають певним смисловим одиницям (наприклад, списку інгредієнтів, опису порядку приготування страви і т.д.).

Ви можете передати Яндексу цю інформацію, додавши наступні типи розмітки в HTML-код сторінок сайту:

Для формування сніппету з фоторецептами потрібно розмістити одне фінальне зображення та виділити його за допомогою елементу resultPhoto (result-photo).

пример кода result-photo

Щоб перевірити, чи правильно розмічена сторінка, використовуйте валідатор мікророзмітки.

Розмічені дані будуть оброблені під час індексування вашого сайту пошуковим роботом Яндексу, а також будуть доступні іншим пошуковим системам і додаткам, що збирає дані в мережі.

Посібник від Яндексу.

Яндекс.Знавці

Яндекс.Знавці— це сервіс, у якому можна задавати питання та отримувати відповіді на них, а також відповідати на питання інших користувачів.

Його особливість у тому, що у видачі з’являється посилання на сайт, який дав найкращу відповідь. Оскільки є шанс переходу користувачів на ваш ресурс, варто зайнятися відповідями на питання.

У сервісі зустрічаються різні питання, тому можна давати відповідь із сайтів будь-якої тематики. Якщо ви не знайшли питання, на яке можете відповісти, завжди можна попросити друга його задати.

Яндекс Знатоки десктоп

У мобільній видачі Яндексу:

Яндекс Знатоки мобильная выдача

Яндекс про «знавців».

Яндекс.Колекції

Колекції – це набір картинок, які можна розмістити в своєму обліковому записі. Він буде виводитися як у Яндекс.Зображеннях, так і у видачі. Особливість у тому, що в колекціях можна залишити посилання на свій сайт.

Яндекс коллекции в выдаче

Ссылка на сайт в Яндекс коллекциях

Перше, що потрібно зробити, – перевірити, за якими запитами, що належать до тематики вашого сайту, у видачі є спеціальний блок колекцій. Після цього створити свою колекцію за ними. Для цього перейдіть на сторінку «Мої колекції»:

  • Натисніть кнопку «Нова колекція» у списку колекцій.
  • Введіть назву.
  • Задайте параметри доступу: виберіть «Буде видно тільки мені», якщо хочете, щоб колекція була видна тільки вам – у цьому випадку вона не буде відображатися в пошуку і не буде доступна іншим користувачам.
  • Натисніть «Готово».

У створену колекцію додайте зображення та описи до них.

Про Яндекс.Колекції.

Висновок

За останні 8 років видача дуже сильно змінилася. Щоб отримувати переходи, потрібно виділятися серед інших сайтів і намагатися отримати додаткові відображення свого сайту або товарів, послуг у видачі Яндексу.

Однак все це буде марним, якщо ваш сайт терпить фіаско в просуванні. Наприклад, на нього йде мало трафіку або накладені санкції. Можливо, сайт погано ранжуєтся в пошуковій системі, що зводить нанівець усі зусилля виділити сніппет серед інших. Загалом проблем може бути достатньо, і для успішного просування та отримання конверсій із сайту їх потрібно вирішити.

Замовте послугу «Експертиза сайту» – ми допоможемо вирішити будь-яку проблему з ранжуванням у пошукових системах.

Повна версiя статтi тут.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Виктор К.

SEO-аналитик

Раньше занимался программированием. Как-то наткнулся на статью об оптимизации сайтов. Она меня заинтересовала, я начал больше читать о SEO и настолько втянулся, что стал специалистом в этой сфере.

Сейчас занимаюсь продвижением коммерческих сайтов.

Девиз: Чтобы достичь цели, нужно, прежде всего, к ней идти.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (21 оценок, среднее: 4,81 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх