Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Нові санкції Яндексу, що знижують позиції сайту за некоректну рекламу

Нові санкції Яндексу, що знижують позиції сайту за некоректну рекламу

like 68
10
30
28

Що сталося

24 квітня 2018 року Яндекс увів новий алгоритм, який знижує сайти, що розміщують у себе некоректну рекламу. До неї належать оголошення, які ускладнюють сприйняття основного контенту або заважають навігації, агресивні, повідомлення, які ошукують користувачів, а також блоки, що маскуються під елементи сторінки.

За що саме накладаються санкції

За словами представника Яндексу Олени Першин, санкції накладаються за якість самої реклами, розміщеної на сайті. На ранжування негативно впливає, наприклад, реклама, яка маскується під елементи навігації сайту.

Ответ Яндекса

 

Наприклад:

Пример рекламы от Google

Блок реклами нагадує меню сайту, а напис «Реклама» не завжди помітна користувачеві. Крім того, після переходу за посиланням користувач побачить наступне:

Пример рекламного блока

 

Ще приклад:

Пример рекламного блока на сайте

У цьому прикладі рекламні блоки перемішані з елементами сайту, на якому розміщені, за рахунок чого користувачі можуть бути введені в оману.

Як зрозуміти, що накладено санкції

  1. У вас різко впав трафік 21 квітня 2018 року
    Падение трафика - график
  2. У Яндекс.Вебмайстрі у розділі «Безпека та порушення» з’явилося повідомлення наступного змісту:

Сообщение в разделе «Безопасность и нарушения»

Що робити, якщо накладені санкції

Видаліть із сайту рекламу, яка обманює користувачів.

Які терміни виходу

Співробітники Яндексу кажуть, що на перевірку сайту піде близько тижня.

Ответ Яндекса

Як попередити накладання санкцій

Перш за все, перевірте, чи немає на вашому сайті реклами, яка хоч якось схожа на елементи інтерфейсу. Наявність слова «реклама» не завжди помітне користувачеві, тому не потрібно нехтувати цим пунктом навіть якщо, на ваш погляд, зрозуміло, що це рекламний блок.

Якість реклами. Слідкуйте за тим, що пропонується вашим читачам. «Схудни на 15 кг за тиждень, використовуючи…», передбачення Ванги та інші подібні оголошення не допоможуть підвищити якість контенту сторінки. Такі публікації потрібно видалити.

Також потрібно звернути увагу на розташування рекламних блоків. Якщо вони займають перший екран сторінки, а до інформації, за якою читач звернувся на ваш ресурс, потрібно ще добратися – це негативно впливає на поведінкові фактори. Видаліть рекламу з верхньої частини сторінки та розмістіть її збоку або після основного матеріалу.

Якщо сторінки захаращені рекламними оголошеннями, краще зменшити їх кількість.

 

Детальніше про новий алгоритм Яндексу в блозі Яндексу для вебмайстрів.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Юлия Е.

Помощник SEO-специалиста

Работала помощником руководителя в молодой IT-компании, после чего прошла курсы SEO. Пришла в SiteClinic и поняла, что хочу работать именно здесь.

Окончила курсы английского языка с уровнем Upper-intermediate, первую работу получила в 15 лет, работаю помощником SEO-специалиста.

Занимаюсь продвижением проектов клиентов.

Девиз: Работа сама себя не сделает.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх