Що сталося
24 квітня 2018 року Яндекс увів новий алгоритм, який знижує сайти, що розміщують у себе некоректну рекламу. До неї належать оголошення, які ускладнюють сприйняття основного контенту або заважають навігації, агресивні, повідомлення, які ошукують користувачів, а також блоки, що маскуються під елементи сторінки.
За що саме накладаються санкції
За словами представника Яндексу Олени Першин, санкції накладаються за якість самої реклами, розміщеної на сайті. На ранжування негативно впливає, наприклад, реклама, яка маскується під елементи навігації сайту.
Наприклад:
Блок реклами нагадує меню сайту, а напис «Реклама» не завжди помітна користувачеві. Крім того, після переходу за посиланням користувач побачить наступне:
Ще приклад:
У цьому прикладі рекламні блоки перемішані з елементами сайту, на якому розміщені, за рахунок чого користувачі можуть бути введені в оману.
Як зрозуміти, що накладено санкції
- У вас різко впав трафік 21 квітня 2018 року
- У Яндекс.Вебмайстрі у розділі «Безпека та порушення» з’явилося повідомлення наступного змісту:
Що робити, якщо накладені санкції
Видаліть із сайту рекламу, яка обманює користувачів.
Які терміни виходу
Співробітники Яндексу кажуть, що на перевірку сайту піде близько тижня.
Як попередити накладання санкцій
Перш за все, перевірте, чи немає на вашому сайті реклами, яка хоч якось схожа на елементи інтерфейсу. Наявність слова «реклама» не завжди помітне користувачеві, тому не потрібно нехтувати цим пунктом навіть якщо, на ваш погляд, зрозуміло, що це рекламний блок.
Якість реклами. Слідкуйте за тим, що пропонується вашим читачам. «Схудни на 15 кг за тиждень, використовуючи…», передбачення Ванги та інші подібні оголошення не допоможуть підвищити якість контенту сторінки. Такі публікації потрібно видалити.
Також потрібно звернути увагу на розташування рекламних блоків. Якщо вони займають перший екран сторінки, а до інформації, за якою читач звернувся на ваш ресурс, потрібно ще добратися – це негативно впливає на поведінкові фактори. Видаліть рекламу з верхньої частини сторінки та розмістіть її збоку або після основного матеріалу.
Якщо сторінки захаращені рекламними оголошеннями, краще зменшити їх кількість.
Детальніше про новий алгоритм Яндексу в блозі Яндексу для вебмайстрів.
Еще по теме:
- Особливості національного сервісу. Як втратити клієнтів і зіпсувати репутацію сайту
- Домішки Яндексу. Як отримати максимум трафіку з нової видачі
- Як Google оцінює авторитетність веб-сторінок
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.