Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Особливості національного сервісу. Як втратити клієнтів і зіпсувати репутацію сайту

Особливості національного сервісу. Як втратити клієнтів і зіпсувати репутацію сайту

like 97
48
24
25

Підштовхнула мене до написання цієї статті ситуація, з якою я зіткнувся буквально кілька тижнів тому.
У подарунок на день народження я вирішив купити планшет. Зайшов на відомий прайс-агрегатор (так набагато зручніше порівнювати пропозиції), знайшов оптимальний варіант за ціною та умовами доставки та зробив замовлення. Запас часу у мене був, але невеликий.

Як завжди, мені передзвонили, сказали, що товар є і можна оформити замовлення. Обговорили з менеджером усі умови оплати та доставки, я спеціально уточнив, що планшет мені потрібен до певної дати і терміни принципові.

Наступного дня мені вислали рахунок (магазин працює по повній або частковій передоплаті), який я оплатив якомога швидше, щоб не було ніяких затримок.

І тут починається найцікавіше. Після того як гроші магазин отримав, мені передзвонив менеджер і сказав:

  • «Гроші ми отримали, але товару на складі немає …»
  • «Може, буде, наступного тижня…»
  • «Зараз на складі є тільки подряпані …» ( Навіщо мені ця інформація? )

Не буду описувати, як я був «радий» таким новинам і подальшому спілкуванню з менеджером. Гроші мені повернули, щоправда, без відсотків за банківський переказ.

У підсумку:
Я втратив час, нерви і змушений був купувати подарунок дорожче у звичайному магазині. Написав відгук про компанію в прайс-агрегаторі, щоб хто-небудь ще не потрапив у подібну ситуацію, а власники задумалися про якість свого сервісу. Але представники компанії на нього, як я і припускав, не відреагували.
Магазин втратив клієнта (вже назавжди) і отримав негативний відгук, який забере у нього ще частину клієнтів.

Думаю, навряд чи така історія когось здивувала, інтернет рясніє схожими розповідями. Вражає інше – компанії, що використовують інтернет, як канал продажів, досі не розуміють, що інтернет-торгівля – єдиний механізм, і для того щоб він добре працював і приносив високий дохід, необхідно налагодити роботу всіх його складових.

Якщо менеджер проекту відповідає на заявку через тиждень і/чи в мережі знаходиться безліч негативних відгуків, на які власники не відповідають, то назвати механізм продажів робочим ніяк не можна.

Проводячи аудити, ми постійно стикаємося із ситуаціями, коли власники проектів вкладають кошти у створення сайту, потім у його розкрутку, але забувають подбати про нормальний сервіс, оперативну та адекватну роботу менеджерів, якість контенту, зручний дизайн – про складові механізму інтернет-продажів.

Практично кожен раз доводиться переорієнтовувати замовника на якість і зручність його ресурсу, пояснювати, що сьогодні для успішного просування мало зробити унікальний текст, додати ключові слова та купити посилання. Якщо сторінка, що просувається  не дає відповідь на запит користувача, то ТОПу за цим запитом не досягнути.

Часто замовники, а іноді й оптимізатори, продовжують мислити старими поняттями:
– щільність ключових фраз;
– технічна унікальність тексту;
– схеми перелінковки для штучного перерозподілу ваги сторінок;
– кількість вхідних посилань і т.д.

Усе це сьогодні не працює чи не має великого значення. Тим не менше, продовжують приходити на експертизу сайти з «оптимізованими» текстами:


Нескладно здогадатися, який фільтр загрожує такому проекту. Радує тільки, що такі випадки трапляються все рідше та доводити власникам, що саме такий текст став причиною санкцій вже не потрібно.

Складніше йде справа з відсутністю смислової унікальності матеріалів. Ось приклад такого сайту:

Пояснити власнику проекту, що чергова стаття «Як зробити поличку», переписана своїми словами та завішана рекламними блоками, користувачеві не потрібна, – набагато складніше. Багато сайтобудівників продовжують вірити, що технічна унікальність тексту є гарантією якості та не можуть зрозуміти, чому сайт, заповнений статтями з унікальністю в 100%, не займає у видачі високих позицій.

Усе це «минуле століття» та сьогодні у SEO оптимізації використовується інша термінологія: 

  • поведінкові фактори;
  • релевантність сторінки та повнота відповіді на запит;
  • зручність сайту для користувача;
  • наявність переходів за посиланнями, що ведуть на сайт;
  • наявність додаткових сервісів (додаткова цінність).

Якщо узагальнити – важлива якість проекту загалом, усього сайту, а не лише посадкових сторінок.
Потрібно не лише пропонувати «нижчі ціни», а й забезпечувати якість сервісу.
Важливо працювати над проектом комплексно, а не тільки над однією, нехай і важливою, складовою.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх