- (Обновлено: ) Александр Я.
Рівень підготовки: початковий
Сьогодні навчальні заклади не встигають за швидкими змінами IT-галузі. Співробітник без досвіду роботи в SEO-студії – це майже напевно навчання з нуля. Дуже загальні уявлення про те, що таке SEO-канал і як з ним працювати, і у новоспечених маркетологів. Щоб не тільки міркувати, але і постаратися вплинути на цю проблему, ми почали співпрацювати з кафедрою маркетингу Одеського національного політехнічного університету. Ця стаття підготовлена за матеріалами нашої першої доповіді на конференції, організованій кафедрою. Орієнтована вона в першу чергу на початківців-маркетологів. Тому відразу попереджаємо, що гуру SEO та маркетингу, швидше за все, не знайдуть у тексті нової інформації. А ось не настільки досвідченим фахівцям наші рекомендації будуть корисні.
Як заощадити, якщо SEO-канал не є основним?
Якщо у Вас інтернет-магазин і саме через сайт продається більшість товарів або послуг, то, звичайно, необхідно вкладатися в сайт і його повноцінне просування. Але нерідко SEO-канал для компанії не є основним. Просування – досить тривалий і ресурсозатратний процес, а ось як швидко окупляться вкладення в SEO, далеко не завжди очевидно. У таких ситуаціях, коли маркетолог або власник компанії не може чітко визначитися з необхідністю укладення довгострокового договору про просування, слід зробити тільки внутрішню оптимізацію сайту, і вже потім приймати рішення, чи потрібно просувати проект далі.
Справа в тому, що правильна внутрішня оптимізація сайту принесе Вам вже приблизно 50% ефекту і SEO-канал почне працювати. Подальше просування – це боротьба за відсотки, що залишилися. Виконавши всі базові роботи та оцінивши результати, Ви вже зможете прийняти рішення, чи потрібно замовляти подальше просування сайту.
Для базової оптимізації потрібно:
- провести аудит сайту. Це дозволить виявити помилки як технічного плану, так і в структурі самого сайту та посадкових сторінок. Зрозуміло, всі недоліки потрібно буде усунути;
- зібрати пошукові запити та згрупувати їх за посадковими сторінкам;
- оптимізувати посадкові сторінки під підготовлене семантичне ядро;
- встановити на сайт Яндекс Метрику та Google Analytics і налаштувати цілі. Додати сайт і виконати налаштування в Яндекс Вебмайстрі, Google Search Console, Яндекс картах, Google Мій бізнес.
Як бачите, робіт чимало. Але якщо все це зробити, як мінімум половина результату буде у Вас у кишені.
Повна версія статті тут
Еще по теме:
- Як розвивати сайт, який уже в ТОПі? Робочі поради щодо збільшення трафіку
- Що таке Web 2.0. Побудова сітки на основі безкоштовних блогів
- Як знайти нові точки росту пошукового трафіку
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.