Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Стратегія просування сайту    Як розвивати сайт, який уже в ТОПі? Робочі поради щодо збільшення трафіку

Як розвивати сайт, який уже в ТОПі? Робочі поради щодо збільшення трафіку

like 30
10
9
11

У SiteClinic за аудитами найчастіше звертаються проекти з якимись проблемами: впав або не росте трафік, є технічні помилки, не виходить потрапити в ТОП за потрібними фразами і т.д. Однак регулярно приходять заявки іншого типу, наприклад: «Ми лідери в своїй тематиці, хочемо переконатися, що на сайті немає помилок, і знайти нові точки зростання».

Сьогодні ми підготували рекомендації якраз для таких проектів. Поділимося ідеями, в яких напрямках можна продовжувати роботи, коли все вже в ТОПі.

Прибираємо слабкі місця

Коли з проектом починає працювати оптимізатор, зазвичай усі сили йдуть на створення й оптимізацію посадкових сторінок, щоб швидше отримати позиції та трафік. Тепер, коли ключові цілі досягнуті, можна сконцентруватися на роботах всередині сайту:

  • Знайти сторінки з найбільшим відсотком відмови та допрацювати їх, щоб знизити цей показник.
  • Опрацювати найбільш часті сторінки виходу; якщо вони не вирішують задачу відвідувача, внести коригування.
  • Проаналізувати, які внутрішні посилання частіше використовують користувачі, поліпшити навігацію.
  • Прискорити завантаження сайту загалом і сторінок, на яких цей показник нижчий, ніж у інших.

Якщо узагальнити, основна мета цих робіт – знайти та «залатати» точки витоку відвідувачів із сайту, «розчистити» шлях до сторінок і блоків, що продають.

Такі роботи дозволяють, з одного боку, отримати більше конверсій за рахунок більш якісної роботи з трафіком сайту. З іншого боку, позитивно позначаються на поведінкових показниках. Це дозволить сайту зміцнити свої позиції.

Відстежуємо зміни ПС

Алгоритми ПС, зовнішній вигляд сніпетів, відображення сторінок у пошуковій видачі постійно змінюються. Якщо не відслідковувати ці зміни, може статися так, що спочатку ви не завжди будете на 1 позиції, потім – у ТОП-3, а потім не завжди будете потрапляти і на першу сторінку видачі. Якщо таке сталося, не вийде швидко довести ПС, що ваш сайт кращий, і повернутися в ТОП.

А ось своєчасна реакція на зміни допоможе не лише втриматися на плаву, а й стане драйвером зростання. На скріншоті можна побачити зростання відвідуваності на сайті після впровадження онлайн-чату в сніпети Яндексу:

Я.Метрика – внедрение онлайн-чата
Зміни відбуваються регулярно. Ось приклад деяких з них:

У Google

Довжина описів і заголовків

У кінці минулого року Google збільшив довжину описів у сніпеті, але навесні цього року знову скоротив їх. Експерименти тривають. Зараз збільшена довжина заголовків.

Посилання на тему:
«Google урізає довжину описів у пошуку»
«Заголовки пошукових сніпетів Google стали на 20% довшими»

Google Mobile-First Index

Google зміщує кількість просканованих за день сторінок у сторону мобільної версії сайту. Перехід проходить плавно, без особливого ​​струсу видачі. Але перевірити, чи готовий ваш сайт до зміни, все ж таки варто.

Стаття на тему:
«Google відповів на питання про mobile-first індекс»

Зміни в Яндексі

Онлайн-чат у сніпеті Яндексу

Можливість поставити запитання з’явилася в самих сніпетах у видачі ПС. Крім того, список чатів відображається у правій колонці.

Онлайн-чат в сниппетах Яндекса

Зображення у сніпеті Яндексу

Наприклад, зараз зображення може виводитися у сніпеті справа.

Посилання на тему:
«Зображення у сніпеті десктопної видачі Яндексу»

Зірки рейтингу організації

Із літа цього року в сніпеті може відображатися рейтинг організації в Я.Довіднику.

Посилання на тему:
«Рейтинг організації тепер відображається і в сніпеті сайту»

Спеціальні мітки у сніпеті сайтів

Восени сніпети були розширені спеціальними значками, що свідчать про популярність і авторитет проекту.

Посилання на тему:
«Які сайти отримують знаки на пошуковій видачі»

Це далеко не повний список змін. Вважаємо, ви побачили, що постійно є над чим працювати, і розробники ПС не дають оптимізаторам нудьгувати.

Відстежуємо тренди

Потрібно стежити не лише за нововведеннями, а й відстежувати напрямки, що розвиваються. Це дозволить вашому проекту постійно випереджати конкурентів. Коли тренд набере обертів, ви будете попереду, не доведеться починати боротьбу із загальної лінії старту.

Зараз, наприклад, стає все більш популярним голосовий пошук.

Про те, що це, і як оптимізувати свій проект, можна прочитати в статті:
«6 порад стосовно оптимізації сайту під голосовий пошук»

Робимо кілька сайтів організації

Ідея очевидна – вивести в ТОП кілька сайтів і зайняти більше позицій у ТОП-10 ПС. Метод явно не білий і пошуковики не вітають його, проте, він цілком робочий. Google не стежить за афіліатами, принаймні в країнах СНД не так ретельно. Проблеми можуть виникнути лише у разі явних збігів. Яндекс же набагато суворіший. Щоб обійти його, бажано зробити інший сайт, з іншими контактами, логікою ціноутворенням і т.д.

Повний список причин, через які сайти можуть потрапити під афіліювання, знайдете в статті:
«Фільтр афілійовані: як визначити і що робити»

Потрібно відзначити, що, незважаючи на всі обережності, афіліювання проектів у Яндексі не виключене. Причиною можуть бути, наприклад, скарги конкурентів. Якщо сайт-афіліат знайдуть, і він буде заважати просуванню основного проекту, від нього доведеться відмовитися. Це, безумовно, ризик, але нерідко він виправдовує себе.

Кілька позицій у видачі Google

Зайняти кілька позицій на першій сторінці Google можна і на законних підставах. Якщо пошуковик вважає ваш проект авторитетним у тематиці, у видачі може відображатися кілька сторінок сайту.

Выдача Google несколько позиций

Переконайтеся, що на сайті є додаткові сторінки для просування фраз, які можуть зацікавити Google. Якщо таких сторінок немає, їх можна створити. Дві сторінки – не межа. На першу сторінку видачі може потрапляти і більша кількість сторінок одного сайту.

Зверніть увагу, що ПС бере тільки сторінки, що уточнюють відповідь. Наприклад, головна сторінка та каталог, розділ магазину та відгуки, кілька сторінок, що підпадають під запит, але відрізняються за контентом. Якщо створити сторінку, аналогічну тій, що просувається (своєрідний смисловий дубль), Google навряд чи візьме таку відповідь як додаткову.

Зовнішня оптимізація

Сайт вже знаходиться в ТОПі, тому можна забути про статейні біржі, крауд-маркетинг. Їх використовуєте не лише ви, але й інші оптимізатори, що робить такі методи більш спамними та менш ефективними. Краще зосередитися на більш трудомістких методах отримання якісних зовнішніх посилань.

Такі роботи дають плюс до авторитету сайту в очах ПС, за рахунок чого зростає його видимість і відвідуваність.

Аутрiч

Суть методу полягає в наступному: слід знайти майданчики за своєю тематикою та домовитися з власником про розміщення матеріалів із посиланням на ваш проект на його сайті. Аутріч вимагає багато часу, не зайвим буде і вміння знаходити підхід до різних людей. Однак у підсумку ви отримаєте посилання з незаспамлених майданчиків своєї тематики.

Якщо по фразам, що просуваються, змішана видача і є інформаційні майданчики, спробуйте отримати посилання з них. Посилання зі сторінок сусідів за топом будуть ще більш корисними.

Свої сітки сайтів (PBN)

Метод дорогий і трудомісткий, але коли йде мова про найбільші статки, гра може коштувати свічок.

Детальніше про створення своєї сітки посилань можна прочитати у статті:
«Як використовувати дроп ву посилальній стратегії? Інструкція щодо створення сайтів на дроп-доменах»

Співпраця з маркетологом компанії

Обов’язково обговоріть можливість згадки сайту з маркетологом. Якщо можна, підключайте його не тільки до вже запланованих заходів, а й пропонуйте свої акції та конкурси, які передбачають простановку зовнішніх посилань.

Джерелом зовнішніх посилань може бути:

  • участь у конференціях і виставках;
  • акції;
  • сайти партнерів;
  • інформаційні приводи та прес-релізи.

Відстежуємо конкурентів

Можна знайти точки зростання, проаналізувавши найближчих конкурентів. Важливо відстежувати ситуацію, щоб розуміти, який з сайтів росте чи займає вищі позиції. Вести такий моніторинг можна, наприклад, у SeoLib. Відстежуючи позиції свого проекту, ви можете паралельно стежити за позиціями 10 своїх конкурентів. При цьому позиції конкурентів можна відстежувати безкоштовно, що важливо у разі об’ємного семантичного ядра.

Анализ конкурентов в SeoLib.ru

Якщо у когось з найближчих сайтів-конкурентів почалося зростання, слід звернути на нього увагу:

  • проаналізувати сторінки, що виросли, і їх збережену копію з веб-архіву;
  • подивитися, який новий функціонал або фічі з’явилися на сайті;
  • подивитися, як виглядають сніпети конкурента;
  • підключити платні системи аналітики, наприклад, SimilarWeb, SEMrush, Serpstat.

Розширюємо проект, підключаючи інші регіони

Сьогодні багато інтернет-магазинів готові працювати по всій країні, а не тільки у своєму регіоні. Якщо у компанії є представництва, це, звичайно, чудово, але і їх відсутність – ще не привід відмовлятися від мультирегіонального просування.

Поліпшити видимість сайту в регіонах можна за рахунок створення піддоменів. Однак слід враховувати принципово важливий нюанс: створення піддоменів з мінімальними автоматичними змінами зазвичай не дає ефекту. Про це попереджають і співробітники Яндексу:

Поддомены для продвиженя в регионах Яндекса
Про те, що слід врахувати під час створення регіонального поддомену, можна дізнатися зі статті:
«Створення регіонального поддомену, або Чому Яндекс зі мною не дружить?»

Враховуємо обидві пошукові системи

Оптимізатори зазвичай роблять акцент на одну пошукову систему, розраховуючи, що загальні вимоги однакові і друга «підтягнеться». Для російських проектів пріоритетним, як правило, вважається Яндекс.

Однак такий підхід не завжди спрацьовує. Ставши лідером у Яндексі, ви можете продовжувати поступатися конкурентам у Google. На позиції в Google та Яндексі можуть по-різному впливати посилання і текстові чинники. Один і той самий запит може мати різний інтент, наприклад, бути комерційним у Яндексі та інформаційним у Google. Зрозуміло, відрізняється побудова сторінки видачі та сніпетів.

Додатковий трафік можна отримати за рахунок оптимізації під менш пріоритетну ПС.

Більше інформації про відмінності у просуванні можна знайти в матеріалі:
«Як оптимізувати сайт під Яндекс і Google одночасно»

У статті ми запропонували кілька шляхів для розвитку в ідеальній ситуації: розширена семантика, усунені технічні помилки, сайт доопрацьований з метою поліпшення комерційних чинників ранжування. Але, як показує практика, ті чи інші недоліки є у всіх проектів. Якщо ви їх не бачите, швидше за все, просто погано шукали :).

Спробуйте довірити цю задачу нам.

Замовити стратегію просування

 

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Александр Я.

SEO-аналитик

Специализируюсь на продвижении коммерческих сайтов. Разрабатываю стратегии для интернет-магазинов и агрегаторов. Умею выжимать максимум трафика в любой тематике.

Руковожу SEO-процессами внутренних проектов SiteClinic. Обучаю молодых специалистов команды.

Любимая цитата: Хорошо смеётся тот, кто смеётся из ТОПа

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх