- (Обновлено: ) Siteclinic
- 5 минут
Друзі, це першоквітневий жарт! Усі дані вигадані, а всі збіги – випадкові
28 березня Яндекс випустив досить важливе оновлення Я.Метрики, значно розширивши функціонал сервісу в плані аналізу показників конкурентів.
Скористатися новими звітами зможуть ті, у кого вже з’явилося меню з закликом переходу на “Преміум тариф”. Поки що оновлення знаходиться в режимі beta-тестування, але з 15 квітня воно стане доступним для всіх веб-майстрів.
Це означає, що Яндекс.Метрика все ще залишається безкоштовною, проте нові властивості сервісу відкриваються тільки в Преміум тарифі: стають доступні функції аналізу конкурентів з 5 звітами за їх статистикою.
Для аналізу доступні дані по всім доменам, підключеним до Я.Метрики. Для користувачів Преміум-тарифу передбачена можливість відключити видимість своїх даних для третіх осіб. Далі розглянемо докладніше нові можливості.
На даний момент в преміум тарифі доступні такі звіти:
- Пошукові фрази – дозволяє проаналізувати запити, які приносять більше трафіку на сайт конкурентів і їх позиції.
- Моніторинг сторінок – покаже, як різні сторінки ранжуються в пошуку, і скільки на них йде трафіку.
- Поведінкові фактори – включає зведені звіти по періодичності візитів, часу на сайті, показнику відмов і глибиного перегляду.
- Посилальна маса – можна подивитися кількість посилань донорів і їх анкорів.
- Структура трафіку – звіт за видами джерел трафіку.
Звіти Яндексу обіцяють бути більш точними, ніж дані конкурентів, таких як Serpstat, Ahrefs, Similarweb і т.д. Але все ж універсальними їх назвати не можна, оскільки звіти спираються на доступи до Яндекс.Метрики, а конкуренти могли просто не підключити її або закрити свою статистику від чужих очей за допомогою того ж преміум тарифу.
Схоже, що Яндекс будує великі плани по розширенню функціоналу свого сервісу, оскільки в офіційному твіттері компанії вже з’явилися коментарі з приводу наступного оновлення Метрики: планується додавання можливості дивитися бюджети конкурентів на PPC.
Висновок
Підійде вебмайстрам, які просуваються під Яндекс, оскільки аналіз конкурентів їм можна буде провести самостійно в звичному інтерфейсі, не розтрачуючись на купівлю підписки інших сервісів.
Додаткову інформацію про сервіс можна прочитати на офіційному сайтi.
P.S.
Колеги, всі дані в цій новині вигадані, тому не сприймайте їх серйозно. Вітаємо з 1 квітня і бажаємо Вам гарного почуття гумору!
Еще по теме:
- 4 способи підвищити ефективність сайту в Google за допомогою Search Console
- Supervised Nested PageRank
- Google Medic Update – які фактори змінилися. Як повернути втрачений трафік
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.