Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Web-аналітика    Дивитися позиції та трафік конкурентів тепер можна з преміум тарифом Яндекс Метрики.

Дивитися позиції та трафік конкурентів тепер можна з преміум тарифом Яндекс Метрики.

  • (Обновлено:
  • 5 минут
like 50
30
13
7

Друзі, це першоквітневий жарт! Усі дані вигадані, а всі збіги – випадкові

28 березня Яндекс випустив досить важливе оновлення Я.Метрики, значно розширивши функціонал сервісу в плані аналізу показників конкурентів.

Скористатися новими звітами зможуть ті, у кого вже з’явилося меню з закликом переходу на “Преміум тариф”. Поки що оновлення знаходиться в режимі beta-тестування, але з 15 квітня воно стане доступним для всіх веб-майстрів.

Це означає, що Яндекс.Метрика все ще залишається безкоштовною, проте нові властивості сервісу відкриваються тільки в Преміум тарифі: стають доступні функції аналізу конкурентів з 5 звітами за їх  статистикою.

Перейти на премиум тариф 600 рублей в месяц

Для аналізу доступні дані по всім доменам, підключеним до Я.Метрики. Для користувачів Преміум-тарифу передбачена можливість відключити видимість своїх даних для третіх осіб. Далі розглянемо докладніше нові можливості.

На даний момент в преміум тарифі доступні такі звіти:

  • Пошукові фрази – дозволяє проаналізувати запити, які приносять більше трафіку на сайт конкурентів і їх позиції.

График поисковые фразы

  • Моніторинг сторінок – покаже, як різні сторінки ранжуються в пошуку, і скільки на них йде трафіку.

График мониторинг страниц

  • Поведінкові фактори – включає зведені звіти по періодичності візитів, часу на сайті, показнику відмов і глибиного перегляду.

График поведенческие факторы

  • Посилальна маса – можна подивитися кількість посилань донорів і їх анкорів.

График ссылочная масса

  • Структура трафіку – звіт за видами джерел трафіку.

График структура трафика

Звіти Яндексу обіцяють бути більш точними, ніж дані конкурентів, таких як Serpstat, Ahrefs, Similarweb і т.д. Але все ж універсальними їх назвати не можна, оскільки звіти спираються на доступи до Яндекс.Метрики, а конкуренти могли просто не підключити її або закрити свою статистику від чужих очей за допомогою того ж преміум тарифу.

Схоже, що Яндекс будує великі плани по розширенню функціоналу свого сервісу, оскільки в офіційному твіттері компанії вже з’явилися коментарі з приводу наступного оновлення Метрики: планується додавання можливості дивитися бюджети конкурентів на PPC.

Висновок

Підійде вебмайстрам, які просуваються під Яндекс, оскільки аналіз конкурентів їм можна буде провести самостійно в звичному інтерфейсі, не розтрачуючись на купівлю підписки інших сервісів.

Додаткову інформацію про сервіс можна прочитати на офіційному сайтi.

P.S.

Колеги, всі дані в цій новині вигадані, тому не сприймайте їх серйозно. Вітаємо з 1 квітня і бажаємо Вам гарного почуття гумору!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Siteclinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (19 оценок, среднее: 3,11 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх